ΝΕΑ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ ΦΕΛΛΟΥ

Νέα και Παράξενα-Σελίδες εναλλακτικής πληροφόρησης και ειδήσεων-alternative informations

ΤΟ BLOG PRESS-«GR» ΚΑΙ Ο Δρ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΑΚΡΑΤΖΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ

Posted by satyrikon στο 16 Ιουλίου, 2007

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΥ

ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ

ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ

ΤΟ PRESS-«GR»ΟΜΩΣ

ΤΙ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΟΝ ΑΦΕΛΗ

ΚΑΙ ΤΟΝ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ?

ΛΙΓΗ ΝΤΡΟΠΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΙΑ!!!

Καταδίκη της Ελλάδας από το Στρασβούργο…

…επιβάλλεται για τα αστυνομικά βασανιστήρια
.

Του Δρ Γεωργίου Νακρατζά

Το πρόσφατο βίντεο αναφορικά με τα βασανιστήρια εις βάρος των δύο νεαρών Αλβανών στο αστυνομικό Τμήμα της Ομόνοιας, καθιστά ιδιαίτερα επίκαιρη και αναγκαία την καταδίκη της Ελλάδας από το Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων του Στρασβούργου.
Είναι γεγονός ότι η συμπεριφορά των αστυνομικών οργάνων της χώρας μας κατά τα τελευταία 45 χρόνια έχει βελτιωθεί αισθητά, σε σύγκριση με την συμπεριφορά των αστυνομικών όπως την ενθυμούμαι κατά τα φοιτητικά μου χρόνια. Δυστυχώς και σήμερα ακόμα παραμένουν υπολείμματα της παλαιάς και βάρβαρης συμπεριφοράς των αστυνομικών του παρελθόντος.
Η αξιωματική αντιπολίτευση καλά θα έκανε να μην εκμεταλλεύεται ψηφοθηρικά το επεισόδιο της Ομόνοιας, διότι η απόλυτα ανεπίτρεπτη συμπεριφορά ορισμένων μελών της αστυνομίας ενάντια στο παιδί των Ρομά στις Σέρρες το 1998, έλαβε χώρα κατά την εποχή της διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ.
Σε μία σχετικά πρόσφατη συνομιλία που είχα με ένα αστυνομικό όργανο σχετικά με την βελτίωση της συμπεριφοράς των αστυνομικών, μου έκανε εντύπωση η απάντηση του αστυνομικού, η οποία είχε ως εξής: Η συμπεριφορά των αστυνομικών οργάνων κάθε χώρας αντικατοπτρίζει την συμπεριφορά της ίδιας της κοινωνίας.
Βλέποντας κανείς την συμπεριφορά των μασκοφόρων αριστεριστών και ορισμένων τάχα διεθνιστικών πολιτικών κομμάτων, προς τους αστυνομικούς της χώρας μας, οι οποίοι σημειωτέον είναι επίσης δικά μας παιδιά, βγάζει το συμπεράσματα ότι το πολιτιστικό επίπεδο του τμήματος αυτού της ελληνικής κοινωνίας είναι ιδιαίτερα θλιβερό.
Τα λεγόμενα διεθνιστικά κόμματα στην χώρα μας, στην πραγματικότητα δεν είναι παρά άξια περιφρόνησης εθνικιστικά κόμματα.

ΚΡΙΝΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΥΤΟΝ

ΠΟΥ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΕΧΕΙ

ΜΟΝΟ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ

ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΜΠΛΟΓΚ

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΥΣ!

ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΤΕΚΙ ΙΔΕΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΩΝ

Δευτέρα, 11 Ιούνιος 2007

Απόσπασμα: Συνέντευξη με τον Αντι-Εθνικιστή Δρ Γιώργο Νακρατζά

«Στην Ελλάδα πιστεύω ότι θα πρέπει να διπλασιαστεί ο αριθμός των ψυχιάτρων, διότι αλλιώς δεν σας βλέπω να την βγάζετε καλά»

ΜΕΓΑΛΟΣ ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ!!!!

ΕΔΩ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ»

ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ

Ο ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝΔρ Γεώργιος ΝακρατζάςΙατρός – ΣυγγραφέαςΡότερνταμ Ολλανδίας 4 Ιουλίου 2004Τα τελευταία χρόνια ακούγονται εκκωφαντικοί θόρυβοι αναφορικά με την υποτιθέμενη Γενοκτονία που υπέστησαν το 1922 οι Έλληνες της Ιωνίας και του Πόντου από τους Τούρκους.

@@@@@@

ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΝΑΚΡΑΤΖΑ

ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ

ΚΑΙ

ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ

@@@@@

ΝΑ ΚΙ ΑΛΛΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ

ΚΥΠΡΟΣ

Η ΑΙΜΑΤΟΒΑΜΜΕΝΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ
ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΩΝ
ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΟΚΥΠΡΙΩΝ (1963-1974)
Του Γ.ΝακρατζάΗ εφαρμογή μιας οποιασδήποτε εθνικιστικής–επεκτατικής πολιτικής προϋποθέτει την ψυχολογική προετοιμασία των πολιτών της εκάστοτε χώρας, χρησιμοποιώντας την μέθοδο της εξιδανίκευσης των ιδίων πράξεων και της δαιμονοποίησης των πράξεων του αντιπάλου.

@@@@@@@

ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ

ΚΑΙ

ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ

@@@@@@@

ΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ

ΤΟΥ ΝΑΚΡΑΤΖΑ

@@@@@@

ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ

ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΤΩΝ ΚΥΡΙΩΝ ΤΟΥ

PRESS-«GR»


PRESS-GR.blogspot.com:ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΑΚΡΑΤΖΑ

17 Σχόλια to “ΤΟ BLOG PRESS-«GR» ΚΑΙ Ο Δρ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΝΑΚΡΑΤΖΑ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ”

  1. από το «Η εφαρμογή» μέχρι το «του αντιπάλου» δεν είναι λανθασμένη τοποθέτηση εφόσον είναι άκρως αντικειμενική και προέρχεται από αντικειμενικό άτομο που δεν τα χαλάει παρακάτω, δεν ξέρω τι άλλα λέει θα το κοιτάξω το λινκ, αλλά αν λέει αμφιλεγόμενα πράγματα στα υπόλοιπα σίγουρα δεν θα ήταν αυτή η φράση που θα απομόνωνα. Η άλλη πιο πάνω που λέει «για υποτιθέμενη» σίγουρα είναι άξια απομονώσεως το λιγότερο αν ανήκει σε αυτόν.

    οι αρνητές διαφόρων ολοκαυτωμάτων έχω την εντύπωση πως αν και σφάλλουν τις περισσότερες φορές, λένε και κάποιες αλήθειες, όμως τα ολοκαυτώματα ως επί το πλείστον έχουν βάση, καπνός χωρίς φωτιά δεν υπάρχει, και σε αυτά συμβάλλουν πολύ περισσότεροι παράγοντες εκκαθαριστικοί και συνήθως ένας στο τέλος παίρνει όλο το φταίξιμο επάνω του, ένας θα γίνει ο αποδιοπομπαίος τράγος. δεν συμφωνείτε;

    δεν γνωρίζω σε βάθος αλλά από όσα έχω διαβάσει οι Πόντιοι υπέφεραν και από άλλες εθνικότητες, βρίσκονταν σε θέσεις σταυροδρόμια και όλοι εκεί γύρω τους περιποιήθηκαν καταλλήλως. από παντού τους κυνηγήσανε, όταν δεν έχεις ισχυρή μητέρα πατρίδα αλλά ένα προτεκτοράτο αλίμονό σου, κι εμείς εδώ ακόμα και τώρα είμαστε ανίσχυροι να βοηθήσουμε όσους ‘πέφτουν μακριά’.

    τώρα τι κάνουμε! για το παρελθόν είναι πολύ αργά.

    ολλανδίες βλέπω χμμ.

    πρόκειται για μια μεγάλη γενοκτονία με πρωτεργάτες τους Τούρκους και άξιους συνεχιστές τους σοβιετικούς. αν σφάλλω ας μου το πει κάποιος.

  2. α, και είναι ολοκαύτωμα όχι σκέτα γενοκτονία, Ποντιακό Ολοκαύτωμα. κατά την γνώμη μου. όπως των Αρμενίων και των Εβραίων.

  3. ange-ta said

    @ Αυτό και το άλλο:
    Το Νεκρατζά το έχω διαβάσει δεξιά και αριστερά και ειλικρινά μου κάνει κακό στην υγεία να κάνω έστω και ένα κλίκ.
    Μπήκα και στο ιστολόγιο, όπου αναφερεται στο Πακιστάν. Εννοείται οι δικοί μας οι μπάτσοι είναι αγγελουδια, μπροστά στους αντίστοιχους Πακιστανούς μπάτσους και μη μπάτσους. Αλλά και μπροστά στα βασανιστήρια του Γκουαντανάμο των αφεντάδων του πλανήτη, και στα λευκά κελιά των Γερμανών, για να μη ξεχνάμε και μπροστά στους γάλλους φλίκ και… και ….
    Για να μη μιλήσουμε για τις τούρκικες φυλλακές, αλλά και την κοινωνική θέση των γυναικών στη Τουρκία. Για να μη μιλήσουμε για την γενοκτονία των χριστιανών Ασσυροχαλδαίων, που καταγγέλει η «οργάνωση για την προστασία των λαών υπό εξαφάνιση», μέσα στους οποίους κατατάσσει και τους ελληνοκύπριους.
    Παρά ταύτα όμως είναι κατάπτυστοι. Αλλά τι συμπεριφορά περιμένει κανείς απο μπάτσους;;; Δεν είναι τυχαίο, ότι οι αρχαίοι Ελληνες, μόνο σκλάβους τοποθετούσαν σε θέση χωροφύλακα.

    Γράφεις «πρόκειται για μια μεγάλη γενοκτονία με πρωτεργάτες τους Τούρκους και άξιους συνεχιστές τους σοβιετικούς. αν σφάλλω ας μου το πει κάποιος»
    Τι εννοείς με συνεχιστές τους σοβιετικούς?
    Εννοείς, ότι ο σοβιετικοί ευθύνονται για την Γενοκτονία των Ποντίων, ή για την Γενοκτονία των Ελλήνων της Ανατολίας?

    Προσωπικά, πιστεύω, ότι δεν θα μπορούσαν οι μπολσεβίκοι, να είναι φιλικοί με τον ελληνικό στρατό. Αφού, αντί ο ελληνικός στρατός να βοηθήσει τους Ελληνες στην Ανατολία και να υποστηρίξει το ξεσήκωμα κατά της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, έτρεξε να βοηθήσει τον τσαρικό στρατό και άφησε τους ξεσηκωμένους έλληνες αβοήθητους.
    Ηταν μια πολύ κακή ιστορική συγκυρία. Ο Λένιν, είδε με θετικό μάτι τον Κεμάλ, επειδή ήταν λαϊκός (όχι κληρικός) ηγέτης, και όλα πήγαν στραβά.
    Ολα! Σ αυτή την στραβωμάρα μας, βοηθήσαμε και εμείς την γενοκτονία των Ποντίων, και σήμερα ούτε να την αναγνωρίσουμε δεν θέλουμε.
    Ετσι τα έχω μέσα στο μυάλό μου. Εχω πολλά χρόνια να διαβάσω αυτή την ιστορία, που είναι η πιο θλιβερή της εθνικής μας απελευθέρωσης.

  4. εννοώ από μια σύντομη έρευνα που ανάμεσα στα αποτελέσματα είχε και τη λέξη σοβιετικές (διώξεις και λοιπά) με άρθρα Ελλήνων υπάρχουν ενδείξεις σοβαρές για μένα που δεν γνωρίζω σε βάθος το θέμα πως δεν ήταν μόνο οι Τούρκοι αλλά και οι σοβιετικοί που καταδίωξαν τους Ποντίους. ο Λένιν κι ο Κεμάλ απλά έδωσαν τις εντολές, ο πληθυσμός των περιοχών που αντιπροσώπευαν ως κεντρική εξουσία δεν τους ήθελαν. δεν είναι τρελοί με αυτήν την έννοια όλοι όσοι προέβησαν σε εκκαθαριστικές κινήσεις, δηλαδή δεν ξυπνήσανε μια μέρα πχ Χίτλερ και είπαν ‘μισώ τον Εβραίο κάτσε να γίνω ηγέτης να δεις τι θα πάθουν’. όλα αυτά προέρχονται από γενική δυσαρέσκεια και σύγκρουση συμφερόντων. κι αντί λοιπόν οι ηγέτες να βρίσκουν ήπιες και ευγενείς λύσεις, εφαρμόζουν απάνθρωπες και λυσσαλέες. οι ηγέτες που ανέφερα μπορεί όντως να είχαν τζαζέψει να μην έστεκαν σε πολλά, αλλά εμείς τι ηγέτες είχαμε και έχουμε; πότε θα κάνουμε την αυτοκριτική μας; και ως πότε θα ρίχνουμε το φταίξιμο σε συγκυρίες; τα πάντα μπορεί να παίζονται γύρω μας, κι όλα αλλάζουν με υπερβολικά ταχείς ρυθμούς. κοιτάμε στην σωστή κατεύθυνση; ή κοιτάμε όπου μας δείχνουν οι ξένοι;

  5. και να διορθώσω στο πρώτο σχόλιο: όχι εθνικότητες, αλλά εθνότητες.

  6. ange-ta said

    @ Αυτο το κάτι άλλο,

    δεν μπορώ να σε παρακολουθήσω, γιατί βάζεις πολλά θέματα και όλα σε μία κατσαρόλα.
    Δεν τα «ρίχνουμε» σε συγκυρίες, η ιστορική έρευνα συγκυρίες γεγονότα και καταστάσεις ερευνά, ερμηνεύει και αναλύει. Να κάνουμε αυτοκριτική, λες. Ποιοί να κάνουμε αυτοκριτικοί; Εμείς σαν λαός, σαν έθνος; Συλλογική ευθύνη δηλαδή;
    Αυτό είναι κάπως αντιδραστικό.
    Οι ηγέτες είναι σαφώς προϊόντα της εποχής τους. Ο Λένιν ήταν ένας ηγέτης που ξεσήκωσε τις μάζες για ελευθερία, ισότητα και αδελφοσύνη, όπως και οι ηγέτες της γαλλικής επανάστασης. Ο Κεμάλ θέλησε να δημιουργήσει εθνική συνείδηση στον μεγάλο ασθενή (οθωμανική αυτοκρατορία) και το έπραξε δίνοντας αφιόνι σε συμμορίες. Στρατοκράτης, από τους χειρότερους της ιστορίας, ιδεολογικός πρόδρομος του Χίτλερ.
    Οταν ο Χίτλερ έβαλε μπρός το ξεπάστεραμα των Ευραίων, είπε:»ποιός θυμάται τη γενοκτονία των Αρμενίων από τον Κεμάλ»
    Σε λίγα χρόνια η ανθρωπότητα θα ξεχάσει τους Ευραίους.
    Βέβαια του βγήκαν αλλιώς τα πράγματα.

    Σωστό είναι και το «εθνικότητες» Το «εθνότητες» δεν ξέρω τι λέξη είναι και πως διαφοροποιείται από το εθνικότητες.

    Στο μπλόγκ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΥΣ, υπάρχει ένα σχόλιο που με συγκλόνησε. Ακόμα δεν έχω συνέλθει.
    Τι συλλογική ευθύνη έχουν οι λαοί με τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας, ακόμα και αν είναι συλλογικά;;
    Ξέρω γω……….

  7. Μπορώ να σε παρακολουθήσω περίφημα, η αυτοκριτική που λέω όμως εγώ δεν έχει να κάνει και τόσο με την συλλογική ευθύνη των Ελλήνων γιατί απλά εμείς δεν είμαστε Γερμανοί που στα χρόνια του Χίτλερ έκαναν πως δεν έβλεπαν και δεν άκουγαν ενώ μέσα στη χώρα τους πέθαινε κόσμος κάτω από άθλιες συνθήκες στα στρατόπεδα, ψηφίζονταν και επιβάλλονταν νόμοι ρατσιστικοί κλπ κλπ. Όχι λοιπόν τέτοια συλλογική ευθύνη, και περισσότερο μιλώ προς τους πολιτικούς μας παρά στο λαό μας. Αυτοί πρέπει να κάνουν σωστή και αντικειμενική κριτική των προηγούμενων πολιτικών ιδιαίτερα δε των παρατάξεών τους όχι των άλλων παρατάξεων (πράγμα που κάνουν συνέχεια, σκληρότατη κριτική στους άλλους και υποκειμενική), κι ύστερα να κάνουν αυτοκριτική. Εμείς θα πρέπει να μην μας συνεπαίρνουν οι προεκλογικοί λόγοι και να δοκιμάζουμε να ψηφίσουμε και κάτι άλλο εν ανάγκη λευκό ή άκυρο. Και φυσικά να πάψουμε να επηρρεαζόμαστε από το τι κάνουν οι Τούρκοι ή τι έκαναν, κι όταν οι δικοί μας πολιτικοί μας λένε «οι Τούρκοι μας κάνουν αυτό, πετάνε πάνω από το Αιγαίο, μπουκάρανε εκεί» εμείς να λέμε «ε και; εσείς τι κάνετε γι’αυτό; οι Τούρκοι αυτό θα κάνουν πάντα.»
    Του βγήκαν του Χίτλερ αλλιώς τα πράγματα γιατί οι Εβραίοι δεν είναι κοιμίσηδες σαν κάτι άλλους, το ίδιο θα ίσχυε αν δεν έκαναν ότι μπορούσαν ΑΥΤΟΙ να μην ξεχαστεί το ζήτημα και το πέτυχαν κι εύγε τους. Μετά μας λένε «τα δικά μας ολοκαυτώματα κανείς δεν τα αναφέρει ή θυμάται των Εβραίων όμως όλοι» απάντηση αυτοκριτικής για τον καθένα μας θα ήταν «τι σχέση έχουν οι Εβραίοι; με αυτούς θα τα βάλω γιατί οι δικοί μας αρχηγοί δεν ήξεραν που πάνε τα τέσσερα;» Γεμίζει λοιπόν ο λαός, ο κάθε λαός καχυποψία, ενώ τα πράγματα είναι απλά. Ελπίζω να μπορέσεις να με παρακολουθήσεις, αν όχι, θα είναι άσκοπο να ανταλλάξουμε σχόλια επεξηγήσεων και δυστυχώς θα πρέπει να αδιαφορήσεις. Ορίστε τώρα φλυαρώ. Άλλο εθνικότητα κι άλλο εθνότητα πάντως. Η εθνικότητα είναι η προσδιοριστική ιδιότητα του ατόμου με βάση την εθνική ομάδα που ανήκει και που ζει σε ξένη επικράτεια. Η εθνότητα είναι το σύνολο των ανθρώπων που δεν ζει σε ξένη επικράτεια αλλά στο δικό της τόπο.

  8. για το τελευταίο περί ‘δικό της τόπο’.

    εφόσον τα ‘εδάφη’ υπάγονται σε κεντρική εξουσία ενός έθνους συγγενούς με το δικό σου και συμπεριλαμβάνεται η περιοχή στην επικράτειά του, ασχέτως αν κάποτε (και συνήθως στο πολύ μακρινό κάποτε) ανήκανε στης εθνικότητας την ιδιαίτερη πατρίδα, η εθνότητα γίνεται εθνικότητα και η εθνικότητα εθνότητα. αυτά τα απλά πράγματα αλλάζουν κι έχουμε τους εμφυλίους και τις διαμάχες ανάμεσα σε διαφορετικές ομάδες πληθυσμού. ευχαριστώ για την συζήτηση θα κοιτάξω και ελπίζω να καταλάβω για ποιο σχόλιο μιλάς. καληνύχτα.

  9. Ange-Ta said

    @ Αυτό και Το Αλλο,
    Για την αυτοκριτική των κομμάτων, δεν θα διαφωνήσω καθόλου μαζί σου.
    Για το εθνότητα και εθνικότητα, άσε δεν πειράζει, δεν είναι και πολύ σπουδαίο το ζήτημα.
    Ομως πολλές φορές μου περνάει από το μυαλό, ότι εφευρίσκονται καινούργιες λέξεις για να αποξενωθούμε από τις παλιές.
    Μία δηλαδή επικοινωνιακή αλλοτρίωση, που προστίθεται στην κοινωνική, προσωπική και λοιπά αλλοτρίωση.
    Ητοι: Μια εθνική αλλοτρίωση.
    Μια φαρδιά – πλατιά, ολοκληρωτική αλλοτρίωση.
    Κάτι σαν Σέξπιρ και Σαιξπηρ.
    εχτές πήγα νωρίς για ύπνο, οπότε καλημέρα.

  10. omadeon said

    Αγαπητέ Σατυρικέ,

    1)
    Μπορείς να μου εξηγήσεις ΓΙΑΤΙ είναι κλειδωμένες οι 8 ΕΠΟΜΕΝΕΣ σελίδες της συζήτησης του Ρεσάλτου σχετικά με το Νακρατζά; Ντάξει, το καταλαβαίνω να κλειδώθηκε ο (περαιτέρω) σχολιασμός, αλλά ΓΙΑΤΙ δεν μπορώ να δώ τις ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ σελίδες; Η πρώτη σελίδα που διάβασα είναι απολύτως απογοητευτική, για όσους καταφέρονται κατά του Νακρατζά χωρίς να τεκμηριώνουν τίποτα από όσα λένε.
    Οι κραυγές κατά του Νακρατζά δεν αποτελούν στοιχεία. Τα στοχεία που έφερε κανείς δεν τα σχολίασε σωστά.

    2)
    Διάβασα τη συνέντευξη, δηλαδή «Απόσπασμα: Συνέντευξη με τον Αντι-Εθνικιστή Δρ Γιώργο Νακρατζά», και δεν βρήκα τίποτε επιλήψιμο.

    Γενική εντύπωσή μου είναι ότι ο Νακρατζάς λέει και πολλά σωστά πράματα, μαζί με μία προσωπική του εμπάθεια που ίσως είναι κατανοητή αν μάθει κανείς καλύτερα την προσωπική του Ιστορία. Αλλά η φήμη ότι είναι πράκτορας (έτσι χωρίς στοιχεία, παρά μόνο ομοιότητες σχολίων του με Τουρκικές θέσεις) δεν με έπεισε ποτέ ότι είναι αληθής.

    (Το παρόν ποστ το βρήκα μέσα από το google και ζητώ συγνώμη αν το σχολιάζω κάπως αργά).

  11. satyrikon said

    @omadeon
    μου εκανε εντύπωση και το κοίταξα μόλις τώρα.
    Είδα όλες τις σελίδες χωρίς πρόβλημα.
    Εχει κλειδωθεί ο σχολιασμός.
    Κάθε σου σχολιασμός ευπρόσδεκτος.
    Να σαι καλά…

  12. V said

    Αγαπητή μου φίλοι ,όσο και να προσπαθούν κάποιοι ανίδεη , να νομοθετήσουν απαγορεύσεις στα blogs, είναι σίγουρο ότι όχι μόνο δεν θα επιτύχουν τίποτα, αλλά ακριβός το αντίθετο. η αντίδραση θα είναι τέτοια ώστε να φτάσει και έξω από τα σύνορα τις χώρας, αποδεικνύοντας περίτρανα για ακόμη μια φορά, ότι στην Ελλάδα δεν υπαρχή δημοκρατία.

  13. Stefanos said

    αυτος ο Νακρατζας πρεπει να ειναι πολυ ψυχοπαθης.

    ανθρωποι σαν κιαυτον οχι μονο δε ξερουν ιστορια αλλα και τη φανταζονται..

    ευχομαι τα χειροτερα σε αυτον τον αγραμματο καφρο.

  14. Stefanos said

    παιδια συμφωνω απολυτα.

    δεν υπαρχει δημοκρατια στην Ελλαδα.

    μεταναστευστε στα σκοπια και στη τουρκια που τοσο αγαπατε να ειστε ελευθεροι κι ωραιοι. καλο δρομο.

  15. omadeon said

    Λοιπόν, για μένα, ούτε ψυχοπαθής είναι ο Νακρατζάς ούτε κάνει κακό στην «υγεία», εκτός αν με υγεία εννοούμε την αποφυγή σναμέτρησης με διαφορετικές απόψεις από τις δικές μας.

    Εγώ προσωπικά, τον βρίσκω κάπως προκατειλλημένο και -οπωσδήποτε- πικραμένο. Δεν γνωρίζω το γενεαλογικό του δέντρο ή τις εμπειρίες του, για να εξιχνιάσω τους λόγους που έχει αυτό το «bias» (αγγλιστί) αλλά -πάλι- ελάχιστα με ενδιαφέρει να διαβάσω τις προσωπικές του κρίσεις και επικρίσεις σε γενικό επίπεδο. Με ενδιαφέρει (και το έχω κάνει αρκετές φορές) να μαθαίνω από τον Νακρατζά τα… άπλυτα της Ελληνικής Ιστορίας και του Ελληνικού Κράτους. Εκείνα που μας έκρυβαν τόσα χρόνια, έχει γίνει μανιώδης συλλέκτης τους. Αυτό φυσικά δεν αποκλείει να κάνει και λάθη. Δυστυχώς, η τεμπελιά στη διασταύρωση στοιχείων είναι ΚΑΚΟΣ σύμβουλος, όπως και η… σκιά μας, όπως είπε επιγραμματικά ο Ελύτης:

    «Το νού σας, η σκιά σας είναι σύμβουλος κακός. Βαδίζετε κάτω από τον κατακόρυφο ήλιο»
    -Οδυσσέας Ελύτης, «Μαρία Νεφέλη»

    Στην πραγματικότητα, η Ελλάδα είναι πολύ οπισθοδρομική χώρα σε πολλούς τομείς που αφορούν ανθρώπινα δικαιώματα. ΔΕΝ τη βγάζει καθαρή μέσω ευνοϊκής σύγκρισης με άλλες χώρες, όπως π.χ. Τουρκία. Επίσης η τάση να αρνιόμαστε τα δικά μας ιστορικά εγκλήματα είναι πολύ μεγάλη και διάσπαρτη, στην παιδεία μας, στην κουλτούρα μας, στους διαλόγους μας.

    Παρόλ’ αυτά, θεωρώ πως η Γενοκτονία των Ποντίων ΥΠΗΡΞΕ και πιθανολογώ ότι ο Νακρατζάς έχει όντως κάνει κάποια λάθη. Σημαντικές παραλείψεις ίσως. Μερικές από αυτές τις μαθαίνω σιγά-σιγά. Ομως, ΑΝ δεν ήταν ο Νακρατζάς, σαν ερέθισμα, δεν θα είχα ψάξει καν το θέμα τόσο εκτενέστατα.

    ΓΙΑΤΙ φοβόμαστε το διάλογο, τις αντίθετες απόψεις, τους ιδιόρρυθμους ανθρώπους.

    Στέφανε, λυπάμαι αλλά θα κάτσω ΕΔΩ, μια και είναι αργά για να φύγω (εκτός αν λόγω Peakoil «την κάνω» προσεχώς). Θεωρώ τη χώρα μου πατρίδα της Αμεσης Δημοκρατίας και οι ιδιόρρυθμοι πικραμένοι άνθρωποι που βγάζουν τα άπλυτά της στη φόρα ΔΕΝ με ενοχλούν καθόλου. Σιγά-σιγά έμαθα να ζω και με αδιάλλακτους, όπως εσύ.

    Στην Αγγλία έζησα 13 χρόνια. Σχεδόν ποτέ όμως, δεν χρειάστηκε να μου πουν το γνωστό ρατσιστικό «αν δεν σου αρέσει φύγε από τη χώρα». Με ΛΥΠΗ μου βλέπω, ότι οι Ελληνες, στο ρατσιστικό αυτό στυλ… πρωτοτυπούν, διότι το απευθύνουν σε ΑΛΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ (πόσω μάλλον σε ξένους).

    Θέλετε να σωπάσει ο Νακρατζάς; Κάντε κάτι για να γίνει η Ελλάδα δημοκρατικότερη.

    Θέλετε να ΜΗ σας απειλεί ο Νακρατζάς; Κάντε κάτι για να ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΕ τις πηγές του, να ακούτε και άλλες απόψεις, κλπ. Εγώ προσωπικά έγινα μαθητής και ακούω πολλούς άλλους. Π.χ. τους φίλους μου στο ιστολόγιο «Πόντος και Αριστερά».

  16. satyrikon said

    @omadeon
    Πολύ μου αρέσει το στύλ που γράφεις και δεν αντέχω τον πειρασμό να σου γράψω δυό κουβέντες.
    Θα σου γράψω για κάτι που συμφωνώ μαζί σου.
    Πραγματικά έχεις δίκιο οταν λές οτι ο Νακρατζας αποτελει ερέθισμα για έρευνα.
    Για να πολεμήσεις κάποιον/κάτι πρέπει να έχεις την γνώση των απόψεων του.
    Πραγματικά η ιστορία μας ειναι ληθινη και χρειάζεται έρευνα γιά να αποδοθεί η α-ληθινή.
    Ομως οπως και σύ γράφεις όποιος γράφει ιστορία πρέπει να διασταυρώνει τα γεγονότα τουλάχιστον απο τρείς πηγές και μάλιστα όχι κατασκευασμένες(ο φίλος του φίλου)που δημιουργούν βιβλιογραφία ανυπόστατη.
    Να είσαι καλά….

  17. omadeon said

    @Saturikon
    Κι εμένα μου αρέσει ο τρόπος που βλέπεις την αξία στις απόψεις του άλλου, άσχετα αν δεν συμφωνείς σε όλα. Κοντολογίς το γεγονός ότι έχεις ανοιχτό μυαλό. ΟΛΟΙ έχουμε τα κολλήματά μας, κατά καιρούς, αλλά ευελπιστώ ότι απαλλασσόμαστε σιγά -σιγά. Εγώ τουλάχιστον κάνω ειλικρινή προσπάθεια και μου δίνει κουράγιο όταν δεν πάει χαμένει.

    Πάντως… επιχειρήματα κατά του Νακρατζά από ανθρώπους που περηφανεύονται πως… ΔΕΝ τον έχουν διαβάσει ή δεν θέλουν να τον διαβάσουν, είναι όπως καταλαβαίνεις σαθρά.

    Τέλος, δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος (Νακρατζάς ή άλλος) που στηρίζεται
    1) σε γεγονότα της ιστορίας, τα οποία ψάχνει συνεχώς (έστω και με παραλείψεις)
    2) σε Ανθρωπιστικές Αρχές, που ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ να εφαρμόσει (έστω και μεροληπτικά ή με λάθη)
    μπορεί να εξισώνεται με τον… Πλεύρη ή τον Χίτλερ.
    Τέτοια ισοπεδωτική εξίσωση δεν στέκει, όπως καταλαβαίνεις. Μου θυμίζει μια φάση που κάποιος σε παρεξήγησε σαν…. «καραρατσιστή» (σε φιλικό μας μπλογκ). 😉

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: