ΝΕΑ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ ΦΕΛΛΟΥ

Νέα και Παράξενα-Σελίδες εναλλακτικής πληροφόρησης και ειδήσεων-alternative informations

Γιατί εγκαταλείπω την οργάνωση των “μαρτύρων του Ιεχωβά” ( μαρτυρία της Γ. Α ).

Posted by satyrikon στο Σεπτεμβρίου 11, 2012

Ορθόδοξη Ιεραποστολή -Orthodox Mission -Mission Οrthodoxe - Misión Ortodoxa - Missão Ortodoxa - Missione Ortodossa - православная миссия- Misiunea Ortodoxă- 东正教使命 - रूढ़िवादी मिशन

«Τῇ ἐλευθερίᾳ οὖν, ᾗ Χριστὸς ἡμᾶς  ἠλευθέρωσεν, στήκετε,  καὶ μὴ πάλιν ζυγῷ δουλείας ἐνέχεσθε» (Γαλ. 5:1)
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Η κατωτέρω επιστολή εγνωστοποιήθη (από τον Μάιο) εις ικανό αριθμό Μαρτύρων τού Ιεχωβά δίχως να αντικρουστεί και να διαψευσθεί το παραμικρό από τις αλήθειες και τα Αγιογραφικά ντοκουμέντα που εκτίθενται εις αυτήν!
    
                                                      ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
      ΕΔΑΦΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΙ     
                   ΕΧΟΥΝ ΕΣΚΕΜΜΕΝΩΣ ΑΛΛΟΙΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Μ.Ν.Κ.
       ΕΔΑΦΙΑ ΠΟΥ ΦΑΝΕΡΩΝΟΥΝ ΟΤΙ Η ΘΕΟΤΗΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ   
            ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΙ ΕΧΟΥΝ ΕΣΚΕΜΜΕΝΩΣ  
                     ΑΛΛΟΙΩΘΕΙ Η ΑΠΟΣΙΩΠΟΙΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Μ.Ν.Κ.
   Η ΓΡΑΦΗ ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΕΙ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΣΚΟΠΙΑΣ ΠΕΡΙ ΔΥΟ ΚΛΗΣΕΩΝ
      Η ΕΣΚΕΜΜΕΝΗ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ Μ.Ν.Κ.
            ΔΥΟ ΕΔΑΦΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΡΙΠΤΟΥΝ: α) ΤΟ 537 Π.Χ. ΩΣ ΤΟ ΕΤΟΣ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ ΕΙΣ ΤΑ ΙΕΡΟΣΟΛΥΜΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗΣ 
   ΤΩΝ 70 ΕΤΩΝ ΑΙΧΜΑΛΩΣΙΑΣ, β) ΤΟ 607 Π.Χ. ΩΣ ΤΟ ΕΤΟΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ 
   …

Δείτε την αρχική δημοσίευση 9.949 επιπλέον λέξεις

12 Σχόλια to “Γιατί εγκαταλείπω την οργάνωση των “μαρτύρων του Ιεχωβά” ( μαρτυρία της Γ. Α ).”

  1. Aνιχνευτης said

    Ιδού τι δημοσιεύτηκε σε βιβλίο με τίτλο : η αλήθεια που οδηγεί στην αιώνια ζωή , έκδοση των μαρτύρων του Ιεχωβά : Ο Λόγος ήτο με το Θεό και ο Λόγος ητο θεος , δηλαδή ο Λόγος ητο εις ισχυρος θ ε ο ε ι δ η ς . Ιδού τ ι δημοσιεύτηκε σε περιοδικό το οποίο αναγγέλει τη βασιλεία του Ιεχωβά , 15 – 12 – 1970 : …. και θεος τ ι ς ήτο ο Λόγος . Αντί να γράψουν : Θεός , έγραψαν : θ ε ο ε ι δ η ς , θεος τ ι ς , τουτέστιν : α σ η μ α ν τ ο ς , α ν α ξ ι ο ς λόγου . Ο Απόστολος των εθνών έγραψε στην προς Γαλατας επιστολή , πρώτο εδάφιο : …. μ ε τ α τ ι θ ε σ θ ε ( αυτό για τους προσηλυτους ) …. εις ( ο Λόγος ητο εις ισχυρος θ ε ο ε ι δ η ς ) ε τ ε ρ ο ν Ευαγγέλιον , ο ο υ κ εστίν άλλο ει μη οι θ ε λ ο ν τ ε ς μ ε τ α σ τ ρ ε ψ α ι ( αυτό για τους επισκόπους και για τους πρεσβυτέρους ) το Ευαγγέλιον του Χριστού .

    27 Ιανουαρίου 2018 – 11:02 μ.μ.
    Στοχαστης είπε…
    οδος,εδάφιο γ,στίχο 14,15 : Τι είναι το όνομα αυτού;Τι θέλω ειπείν προς αυτούς;Είπεν ο Θεός προς τον Μωυσην:Εγώ είμαι ο ΩΝ.Ουτως θέλεις ειπείν:Ο ΩΝ με απέστειλε προς υμάς.Τουτο μου εστίν όνομα αιωνιον. Ευαγγέλιον Ιωάννου,εδάφιο πρώτο,στίχο 18:Θεόν ουδείς εωρακε πωποτε.Ο μονογενης υιός ο ΩΝ εις τον κόλπο του Πατρός,εκείνος εξηγησατο.εδαφιο γ,στίχο 12:ουδείς ανεβη εις τον ουρανόν,ει μη ο καταβας εκ του ουρανού,ο υιός του ανθρώπου,ο ΩΝ εν τω ουρανώ. Απόστολος Παύλος,επιστολή προς Ρωμαίους,εδάφιο θ,στίχο 5:…. ο Χριστός το κατά σάρκα, ο ΩΝ επί πάντων Θεος,ευλογητός εις τους αιώνας. Απόστολος Παύλος,δεύτερη προς Κορινθίους επιστολή,εδάφιο η,στίχο 9:γινωσκετε γαρ την χάριν του Κυρίου Ιησού Χριστού,ότι δι ‘υμας επτωχευσε,πλούσιος ΩΝ ,ίνα υμείς τη εκεινου πτωχεια πλουτησετε. Απόστολος Παύλος,επιστολή προς Εφεσίους,εδάφιο β,στίχο 4:Ο δε Θεός πλούσιος ΩΝ εν ελεει,δια την πολλήν αγάπην αυτού ην ηγαπησεν ημάς. Απόστολος Παύλος,επιστολή προς Εβραίους,εδάφιο πρώτο,στίχο 3:ος ΩΝ απαύγασμα της δόξης και χαρακτήρ της υποστάσεως αυτού,….

    28 Ιανουαρίου 2018 – 12:41 π.μ.
    Στοχαστης είπε…
    Ο Ιωάννης έγραψε ότι όταν ο Ιησούς έπλυνε τα πόδια των μαθητών στη διάρκεια του μυστικού δείπνου , τους είπε : υμείς με καλείτε διδασκαλε και Κύριε , και κ α λ ω ς λ ε γ ε τ ε , ε ι μ ι γαρ.Σωστη διατύπωση , με το σκεπτικό των μαρτύρων του Ιεχωβά , δεδομένου ότι αντικαθιστούν το Κύριε με το Ιεχωβά , είναι η εξής : υμείς με καλείτε διδασκαλε και Ιεχωβά , και κ α λ ω ς λ ε γ ε τ ε , ε ι μ ι γαρ.Το δέχεται αυτό η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ; Δ ε το δέχεται διότι στη μνκ διατυπώνουν τη πρόταση ως εξής : υμείς με καλείτε διδασκαλε και α φ ε ν τ η .

    28 Ιανουαρίου 2018 – 12:57 π.μ.
    Στοχαστης είπε…
    Ο Ιωάννης έγραψε ότι ο Ιησούς είπε ( Ιωάννου , εδάφιο 14 , στίχο έκτο ) : ε γ ω ε ι μ ι η οδός και η αληθεια και η ζωή . Δ ε ν είπε : Ο Ιεχωβά είναι η οδος και η αληθεια και η ζωή .

    28 Ιανουαρίου 2018 – 1:11 π.μ.
    Στοχαστης είπε…
    Αποκριθείς ο Θωμάς είπεν αυτώ : ο Κύριος μου και ο Θεός μου .Σωστή διατύπωση , με το σκεπτικό των μαρτύρων του Ιεχωβά , οι οποίοι αντικαθιστούν το Κύριος με το Ιεχωβά , διότι το όνομα του Θεού είναι Ιεχωβά , όπως διαδίδουν , είναι η εξής : ο Ιεχωβά μου και ο Θεός μου .Το δέχεται αυτό η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ; Δ ε το δέχεται , διότι σε περιοδικό τους με τίτλο : είναι ο Ιησούς ο παντοδύναμος Θεός ; έγραψαν το εξής : Στη πραγματικότητα ο Θωμάς δ ε πίστευε ότι ο Ιησούς είναι ο Θεος.Οταν είπε : ο Κύριος μου και ο Θεός μου , απευθυνόταν στον Ιεχωβά.Ομως με τον ισχυρισμό αυτό η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά : α ρ ν ε ι τ α ι και α π ο ρ ρ ι π τ ε ι την ο μ ο λ ο γ ι α του α υ τ ο π τ ο υ μαθητού , την α π ο δ ο χ η της ο μ ο λ ο γ ι α ς του από τον Ιησού ( ο τ ι ε ω ρ α κ ε ς , π ε π ι σ τ ε υ κ α ς , μ α κ α ρ ι ο ι οι μ η ιδοντες και π ι σ τ ε υ σ α ν τ ε ς ) και τη μ α ρ τ υ ρ ι α του α υ τ ο π τ ο υ της α ν α σ τ α σ ε ω ς του Χριστού .Τ ι απαντά σ’αυτο η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ;

    28 Ιανουαρίου 2018 – 1:40 π.μ.
    Στοχαστης είπε…
    Στις πράξεις των Αποστόλων , εδάφιο δεύτερο , στίχο 34 – 36 , δηλώνεται : είπεν ο Κύριος τω Κυρίω μου : καθου εκ δεξιών μου έως αν θω τους εχθρούς σου υποπόδιο των ποδών σου …. και Κύριον και Χριστόν αυτόν ο Θεός εποίησεν , τούτον τον Ιησούν ον υμείς εσταυρωσατε.Ομως με το σκεπτικό των μαρτύρων του Ιεχωβά , οι οποίοι αντικαθιστούν το Κύριος με το Ιεχωβά , σωστή διατύπωση είναι η εξής : είπεν ο Ιεχωβά τω Ιεχωβά μου ,…. και Ιεχωβά και Χριστόν αυτόν ο Θεός εποίησεν , τούτον τον Ιησούν ον υμείς εσταυρωσατε.Το δέχεται αυτό η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ; Δ ε το δέχεται , διότι στη μνκ έγραψαν : είπεν ο Ιεχωβά τω Κυρίω μου , …. και Κύριον και Χριστόν αυτόν ο Θεός εποίησεν , τούτον τον Ιησούν …. Όμως προκύπτει το εξής : με ποιο σκεπτικό αντικαθιστουν το πρώτο Κύριος με το Ιεχωβά , ενώ κρατούν α ν α λ λ ο ι ω τ α τα άλλα Κύριος ; Τ ι απαντά σ’αυτο η οργανωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ;

    28 Ιανουαρίου 2018 – 8:42 π.μ.
    Στοχαστης είπε…
    Στις πράξεις των Αποστόλων , εδαφιο τρία , στίχο 15 , δηλώνεται : τον δε αρχηγό της ζωής απεκτεινατε , …. Ιδού τινι τροπω διατυπώνεται στη μνκ : τον δε αρχηγό της ζωής ( τον κ υ ρ ι ο ν α ν τ ι π ρ ο σ ω π ο ν ) απεκτεινατε , ….

    28 Ιανουαρίου 2018 – 9:17 π.μ.
    Στοχαστης είπε…
    Στις πράξεις των Αποστόλων , εδάφιο τέταρτο , στίχο 10 – 12 δηλώνεται : γνωστόν έστω πάσιν υμίν και παντί τω πάνω ότι εν τω ονόματι Ιησού Χριστού , ον υμείς εσταυρωσατε , …. και ο υ κ εστίν εν αλλω ουδενί η σωτηρία.Ουδε γαρ όνομα εστίν έτερον υπό τον ουρανόν το δεδομένον εν ανθρώποις εν ω δει σωθήναι ημάς.Ομως εδώ προκύπτει το εξής : Το χωριο αυτό , η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , η οποία διαδίδει ότι μόνο με την επίκληση του Ιεχωβά σωζόμαστε , το αγνοεί ;

    28 Ιανουαρίου 2018 – 9:41 π.μ.
    Στοχαστης είπε…
    Στις πράξεις των Αποστόλων , πέμπτο εδάφιο , στίχο 31 , δηλώνεται : τούτον αρχηγόν και σωτηρα υψωσεν ο Θεός τη δεξιά αυτού δούναι μετάνοιαν …. Ιδού τινι τροπω διατυπώνεται στη μνκ : τούτον ο Θεός αρχηγόν και σωτηρα ( κ υ ρ ι ο ν α ν τ ι π ρ ο σ ω π ο ν ) υψωσεν τη δεξιά αυτού δούναι μετάνοιαν ….

    28 Ιανουαρίου 2018 – 9:55 π.μ.
    Στοχαστης είπε…
    Στις πράξεις των Αποστόλων , εδάφιο δέκατο , στίχο 36 , δηλώνεται : …. ειρηνην δια Ιησού Χριστου . Ούτος εστίν Κύριος πάντων .Ως γνωστόν , η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά αντικαθιστά το Κύριος με το Ιεχωβά , με το σκεπτικό ότι το όνομα του Θεού είναι Ιεχωβά . Σωστή διατύπωση , με το σκεπτικό των μαρτύρων του Ιεχωβα , είναι η εξής : …. Ούτος εστίν Ιεχωβά πάντων . Το δέχεται αυτό η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ; Δ ε το δέχεται , διότι έγραψαν στη μνκ το εξής : …. Αυτός είναι Κύριος όλων τ ω ν α λ λ ω ν . Τ ι προκύπτει από τη πρόταση τους ; Ο Αποστολος Πέτρος δ ε τα είπε σωστά και σπεύδει η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά προς διόρθωση .

    28 Ιανουαρίου 2018 – 6:52 μ.μ.
    Στοχαστης είπε…
    Στις πράξεις των Αποστόλων , εικοστό εδάφιο , εικοστό όγδοο στίχο , δηλώνεται : προσέχετε ουν εαυτοις και παντί τω ποιμνιω εν ω υμάς το Πνεύμα το Άγιον εθετο επισκόπους ποιμαίνειν ( το συναντάμε ξανά αυτό ) την εκκλησίαν του Κυριου και Θεού ην περιεποιησατο δια του ι δ ι ο υ αίματος.Ιδου τ ι έγραψε στη συνέχεια ο Απόστολος των εθνών : εγώ γαρ οίδα τούτο , εισελευσονται μ ε τ α την άφιξη μου λ υ κ ο ι β α ρ ε ι ς προς υμάς μ η φειδομενοι του ποιμνίου και εξ’υμων αυτών αναστησονται άνδρες λ α λ ο υ ν τ ε ς δ ι ε σ τ ρ α μ ε ν α του α π ο σ π α ν τους μαθητας ο π ι σ ω α υ τ ω ν .

    28 Ιανουαρίου 2018 – 7:11 μ.μ.
    Στοχαστης είπε…
    Ιδού τινι τροπω διατυπώνεται στη μνκ ο επίμαχος στίχος : προσέχετε ουν εαυτοις και παντί τω ποιμνιω εν ω υμάς το πνεύμα το άγιον εθετο επισκόπους ποιμαίνειν την εκκλησίαν του Θεού ην περιεποιησατο δια του αίματος του ι δ ι ο υ υιού .Τ ι παρατηρούμε ; Η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ε ι σ α γ ε ι και άλλο πρόσωπο και δ ε ν είναι αντιληπτή από τους προσηλυτους η Θεότητα του Ιησού Χριστού.Η πρόταση τους μπορούσε να είναι σωστή αν τη διατυπωνε μ’αυτο το τρόπο ο ι δ ι ο ς ο Απόστολος των εθνών , όμως όχι ν’α λ λ α ξ ε ι τα γραπτά του η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά .Υπ’οψη ότι αν η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ήτο σταθερή στις απόψεις της , σωστή πρόταση μπορούσε να είναι η εξής : …. εθετο επισκόπους ποιμαίνειν την εκκλησίαν του Ιεχωβά και Θεού ην περιεποιησατο δια του ι δ ι ο υ αίματος .Το δέχεται αυτό η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ;

    28 Ιανουαρίου 2018 – 7:36 μ.μ.
    Στοχαστης είπε…
    Πρώτη προς Κορινθίους επιστολή , εδάφιο 2 , στίχο 8 – 9 : ει γαρ εγνωσαν , ουκ αν τον Κύριον της δόξης εσταυρωσαν.Ως γνωστόν , η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , αντικαθιστά το Κύριος με το Ιεχωβά , με το σκεπτικό ότι το όνομα του Θεού είναι Ιεχωβά.Σωστοτερη διατύπωση , με το σκεπτικό τους : ει γαρ εγνωσαν , ουκ αν τον Ιεχωβά της δόξης εσταυρωσαν.Το δέχεται αυτό η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ;

    28 Ιανουαρίου 2018 – 9:57 μ.μ.
    Στοχαστης είπε…

    Πρώτη προς Κορινθίους επιστολή , εδάφιο 12 , στίχο 3 – 4 : Ουδείς εν Πνεύματι Θεού λαλων λέγει ανάθεμα Ιησούν , και ουδείς δύναται ειπείν Κύριον Ιησούν ει μη εν Πνεύματι Αγίω.Σωστη διατύπωση , με το σκεπτικό της οργανώσεως των μαρτύρων του Ιεχωβά : Ουδείς εν Πνεύματι Θεού λαλων λέγει αναθεμα Ιησούν , και ουδείς δύναται ειπείν Ιεχωβα Ιησούν ει μη εν Πνεύματι Αγίω.Το δέχεται αυτό η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ;

    28 Ιανουαρίου 2018 – 11:05 μ.μ.
    Στοχαστης είπε…
    8:38 μ.μ.
    Στοχαστης είπε…
    Δεύτερη προς Κορινθίους επιστολή , εδάφιο έκτο , στίχο 14 – 16 : τ ι ς ( θεός τ ι ς ήτο ο Λόγος ) γαρ μετοχή δικαιοσύνη και ανομία ; τ ι ς ( θεός τ ι ς ήτο ο Λόγος ) δε κοινωνία φωτι προς σκότος ; τ ι ς ( θεος τ ι ς ήτο ο Λόγος ) δε συμφωνησις Χριστού προς Βελιαλ ; τ ι ς ( θεος τ ι ς ήτο ο Λόγος ) μερις πιστω μετά απιστου ; ….

    28 Ιανουαρίου 2018 – 11:17 μ.μ.
    Στοχαστης είπε…
    ανουαρίου 2018 – 7:43 μ.μ.
    Στοχαστης είπε…
    Δεύτερη προς Κορινθίους επιστολή , ενδέκατο εδάφιο , στίχο 12 – 15 : οι γαρ τοιουτοι ( ο Λόγος ήτο εις ισχυρός θ ε ο ε ι δ η ς , Θεός τ ι ς ητο ο Λόγος ) ψ ε υ δ α π ο σ τ ο λ ο ι , εργαται δ ο λ ι ο ι , μετασχηματίζονται εις αποστόλους Χριστού , και ο υ θαυμαστόν.Αυτος ( Α υ τ ο ς εφανερωθη εν σαρκί , αντί : Θεός εφανερωθη ε ν σ α ρ κ ι ) γαρ ο σατανάς μετασχηματίζεται εις ( ο Λόγος ήτο εις ισχυρός θ ε ο ε ι δ η ς ) αγγελον φωτος , ο υ μέγα ουν ει και οι διάκονοι αυτού μετασχηματίζονται ως διάκονοι δικαιοσύνης , ων το τέλος έσται κατά τα έργα ( θ ε ο ε ι δ η ς , Θεός τ ι ς ) αυτων.

    28 Ιανουαρίου 2018 – 11:22 μ.μ.
    Στοχαστης είπε…
    23 Ιανουαρίου 2018 – 9:14 μ.μ.
    Στοχαστης είπε…
    Απόστολος των εθνών , επιστολή προς Κολοσσαείς , δεύτερο εδάφιο , στίχο 8 – 10 : Βλέπετε μ η τ ι ς ( Θεός τ ι ς ήτο ο Λόγος ) υμάς ( Βλέπετε μ η τ ι ς υμάς π λ α ν η σ η : όπως έγραψε ο Ματθαίος ) έσται ο συλαγωγων δια της φιλοσοφίας και της κενής α π α τ η ς , κατά τη παράδοση των ανθρώπων ( Ουαί υμίν …. ότι κλείετε τη βασιλεία των ουρανών έμπροσθεν των ανθρώπων : όπως έγραψε ο Ματθαίος ) , …. και ο υ κατά Χριστόν , ότι εν αυτώ κατοικεί παν το πλήρωμα της Θ ε ο τ η τ ο ς σωματικως. Ακριβώς μ’αυτο το τρόπο διατυπώνεται και από την οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ,αλλά με π ρ ο σ θ ε σ η τ ρ ι ω ν λέξεων : …. ότι εν αυτώ κατοικεί παν το πλήρωμα της θεότητος σωματικως ( οι θείες ιδιότητες ). Τ ι παρατηρούμε ; Η Θ ε ο τ η τ α του Χριστού υ π ο β ι β α σ τ η κ ε σ ε θείες ιδιότητες.

    28 Ιανουαρίου 2018 – 11:26 μ.μ.
    Στοχαστης είπε…

    Δεύτερη προς Θεσσαλονικείς επιστολή , δεύτερο εδάφιο , στίχο 2 : …. ως ότι ενεστηκεν η ημέρα του Χριστού.( Το 1914 , α ο ρ α τ ω ς , όπως διαδίδει η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ) μ η τ ι ς ( Θεός τ ι ς ητο ο Λόγος ) υμάς ε ξ α π α τ η σ η κατά μηδένα τρόπο ( κενή α π α τ η οπως είδαμε πιο πάνω ).

    23 Ιανουαρίου 2018 – 10:01 μ.μ.

    28 Ιανουαρίου 2018 – 11:30 μ.μ.
    Στοχαστης είπε…
    στης είπε…
    Πρώτη προς Τιμόθεον επιστολή , εδάφιο γ , στίχο 16 : 0μολογουμενως μέγα εστι το της ευσέβειας μυστηριον.Θεος εφανερωθη ( Πρώτη επιστολή Ιωάννου , εδάφιο πρώτο , στίχο 2 : και η ζωή εφανερωθη , και εωρακαμεν και μαρτυρούμεν και απαγγελομεν υμίν την ζωήν την αιωνιον , ήτις ην προς τον πατέρα και εφανερωθη ημίν.εδαφιο γ , στίχο πέμπτο : και οιδατε ότι εκείνος εφανερωθη ίνα τας αμαρτίας ημών αρη και αμαρτία ο υ κ εστί εν αυτώ.στιχο έβδομο : μηδείς π λ α ν α τ ω υμάς.στιχο όγδοο ως ένατο : εις ( Ο Λόγος ήτο εις ισχυρός θ ε ο ε ι δ η ς ) τούτο εφανερωθη ο υιός του Θεού , ίνα λύση τα έργα του διαβόλου.εδαφιο τέταρτο , στίχο ένατο : εν τούτω εφανερωθη η αγάπη του Θεού εν ημίν , ότι τον υιόν αυτού τον μονογενή απεσταλκεν ο Θεός ίνα ζησωμεν

    28 Ιανουαρίου 2018 – 11:38 μ.μ.
    Στοχαστης είπε…
    στης είπε…
    ε ν σ α ρ κ ι , εδικαιωθη εν Πνεύματι , ωφθη αγγέλους , εκηρυχθη εν εθνεσι , ε π ι σ τ ε υ θ η ( το συναντάμε ξανά αυτό στη συνέχεια ) εν κόσμω , ανελήφθη εν δοξη. εδάφιο δ , στίχο 1 – 2 : Το δε Πνεύμα ρητώς λέγει ότι εν εσχατοις καιροις α π ο σ τ η σ ο ν τ α ι τινες της πίστεως , προσεχοντες πνευμασι π λ α ν ο ι ς και διδασκαλιαις δ α ι μ ο ν ι ω ν ( Α υ τ ο ς εφανερωθη εν σαρκί , αντί : Θεός εφανερωθη ε ν σ α ρ κ ι ) , εν υ π ο κ ρ ι σ ε ι ψ ε υ δ ο λ ο γ ω ν , ….

    28 Ιανουαρίου 2018 – 11:44 μ.μ.
    Στοχαστης είπε…
    Στοχαστης είπε…
    Δεύτερη προς Τιμόθεον επιστολή , εδάφιο 2 , στίχο εικοστό πέμπτο : …. εν πραότητι παιδευοντα τους αντιδιατιθεμενους , μηποτε δω αυτοίς ο Θεός μετάνοιαν εις ( Ο Λόγος ήτο εις ισχυρός θ ε ο ε ι δ η ς ) επίγνωση αλήθειας , και α ν α ν η ψ ω σ ι εκ της του διαβόλου π α γ ι δ ο ς , …. εδάφιο γ , στίχο 12 – 14 : π ο ν η ρ ο ι δε άνθρωποι προκοψουσι επί το χείρον , π λ α ν ω ν τ ε ς και π λ α ν ω μ ε ν ο ι .εδάφιο τέταρτο , στίχο τρία : έσται γαρ καιρός οτε της υγιαινουσης διδασκαλίας ο υ κ ανεξονται , αλλά κατά τας επιθυμίας τας ιδίας εαυτοις επισωρευσουσι διδασκαλους κνηθομενοι την ακοην , και από μεν της αλήθειας την ακοην α π ο σ τ ρ ε ψ ο υ σ ι , επί δε τους μύθους εκτραπησονται.

    24 Ιανουαρίου 2018 – 12:36 π.μ.
    Στοχαστης είπε…
    Απόστολος των εθνών , επιστολή προς Τιτον , εδάφιο πρώτο , στίχο 12 – 15 : …. σωφρονως και δικαίως και ευσεβώς ζησωμεν εν τω νυν αιωνι , προσδεχομενοι την μακαριαν ελπίδα και την επιφανειαν της δόξης ( πρώτη προς Κορινθίους επιστολή , εδάφιο 2 , στίχο 8 – 9 : ει γαρ εγνωσαν , ο υ κ αν τον Κύριον της δόξης εσταυρωσαν.) του μ ε γ α λ ο υ Θεού και σ ω τ η ρ ο ς ημών Ιησού Χριστού , ος εδωκεν εαυτον …. Ιδού τινι τροπω διατυπώνεται η πρόταση από την οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά : ….του μεγάλου Θεού και τ ο υ ( ΠΡΟΣΟΧΗ : π ρ ο σ θ ε τ η λέξη , όπως το είδαμε πιο πάνω : Θεός τ ι ς ήτο ο Λόγος , αντί : Θεός ήτο ο Λογος.) σωτηρος ημών Ιησού Χριστού , ….Τ ι παρατηρούμε ; Η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ε ι σ α γ ε ι και άλλο πρόσωπο , όπως διατυπώνεται τώρα η πρόταση , ο Θεός είναι , όχι πια ο Χριστός ,αλλά ο πατήρ , τουτέστιν , ο Ιεχωβα .Το τέχνασμα είναι ακριβώς ίδιο μ’αυτο το οποίο είδαμε στις πράξεις των Αποστόλων , όπου η Βίβλος δηλώνει : …. την εκκλησίαν του Κυριου και Θεού ην περιεποιησατο δια του ι δ ι ο υ αίματος , ενώ η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά α λ λ ο ι ω ν ε ι τη πρόταση ως εξής : …. την εκκλησίαν του Θεού ην περιεποιησατο δια του αίματος του ι δ ι ο υ υιού.Ομως στην επιστολή προς Τιτον , η πρόταση : …. σωτηρος Ιησού Χριστού , ος εδωκεν εαυτον …. π ρ ο δ ι δ ε ι το τέχνασμα διότι σωτήρας είναι μόνο ο Θεός , όπως διατυπώνεται στη συνέχεια , σ

    • Aνιχνευτης said

      εδάφιο τρία , στίχο 4 – 7 : ότε δε επεφανη η χρηστοτης και η φιλανθρωπία του σωτηρος ημων Θεού , ουκ εξ’εργων των εν δικαιοσύνη ων εποιησαμεν ημείς , αλλά κατά τον αυτού ελεον έσωσεν ήμας δια λουτρού παλιγγενεσίας και ανακαινωσεως Πνεύματος Αγίου , ου εξεχεεν εφ’ημας πλουσιως δια Ιησού Χριστού του σωτηρος ημων , ίνα δικαιωθεντες τη εκείνου …. ( από την ίδια πάντοτε επιστολή )

      • Aνιχνευτης said

        Στη δεύτερη προς Κορινθίους επιστολή , ο πατήρ αποκαλείται επίσης ΩΝ . Ιδού το εν λόγω χωριο :

      • Aνωνυμος said

        Β’ Κορ. 11,31 ὁ Θεὸς καὶ πατὴρ τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ οἶδεν, ὁ ΩΝ εὐλογητὸς εἰς τοὺς αἰῶνας, ….

  2. Aνιχνευτης said

    Ισχυρίζεται η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά , παρά ταύτα , ότι ο Ιησούς είναι αρχάγγελος και όχι Θεός.Αν όμως ο Ιησούς ήτο αρχάγγελος , ο Ιωάννης θα δήλωνε : …. και ο Λόγος ην προς τον Θεόν και αρχάγγελος ην ο Λόγος.Ο Θωμάς θα ομολογούσε : …. ο Κύριος μου και ο αρχάγγελος μου ( οξυμωρο σχήμα ).Ο Απόστολος των εθνών θα δήλωνε στις πράξεις των Αποστόλων , εικοστό χωριο , εικοστό όγδοο στιχο : …. την εκκλησίαν του Κυριου και αρχάγγελου ( οξυμωρο σχήμα) ην περιεποιησατο …. , ενώ στην επιστολή προς Ρωμαίους , χωριο ένατο , στίχο πεμπτο , θα δήλωνε : …. , ο ΩΝ επί πάντων αρχάγγελος ( οξυμωρο σχήμα ) ευλογητός εις τους αιώνας.Σε μια του επιστολή προς Θεσσαλονικείς ο Απόστολος των εθνών έγραψε : Διαμαρτύρομαι ουν ενώπιον του Θεού και του Κυρίου Ιησού Χριστού και των εκλεκτών αγγέλων …. Ο διαχωρισμός ανάμεσα στον Ιησού και τους αγγέλους είναι ευδιάκριτος.Αν ο Ιησούς ήτο αρχάγγελος , ο Απόστολος των εθνών στη πρώτη προς Τιμόθεον επιστολή του , χωριο γ , στίχο 16 , θα δήλωνε : Ομολογουμένως μέγα εστί το της ευσέβειας μυστηριον.Αρχαγγελος εφανερωθη εν σαρκί , …. Στην επιστολή του προς Τιτον ( την είδαμε ήδη πιο πάνω ) θα δήλωνε : …. του μεγάλου αρχάγγελου και σωτηρος ημων ( οξυμωρο σχήμα ) Ιησού Χριστού ….

    • Aνιχνευτης said

      Στην επιστολή προς Εβρ., πρώτο χωριο , πρώτοι στίχοι , ο διαχωρισμός ανάμεσα στον Ιησού και τους αγγέλους είναι ευδιάκριτος επίσης : τινι γαρ είπε ποτέ των αγγέλων , υιός μου ει συ , εγώ σήμερον γεγεννηκα σε ; ( η πρόταση στη μνκ διατυπώνεται ως εξής : υιός μου ει συ , εγώ σήμερον έγινα ο πατήρ σου.Βεβαιον είναι ότι με τέτοια διατύπωση , αγνοούν οι προσήλυτοι στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ότι ο Ιησούς είναι γέννημα και όχι δημιούργημα ) και προς μεν τους αγγέλους λέγει …. προς δε τον υιόν : ο θρόνος σου , ο Θεός , ε ι ς τον α ι ω ν α του α ι ω ν ο ς .Αν ο Ιησούς ήτο αρχάγγελος , η πρόταση θα διατυπωνοταν ως εξής : …. προς δε τον υιόν : ο θρόνος σου , ο αρχάγγελος , εις τον αιώνα του αιώνος.Ομως επειδή η διατύπωση : …. ο θρόνος σου , ο Θεός , …. αποδεικνύει το σαθρό ισχυρισμό ότι ο Ιησούς είναι αρχάγγελος , στη μνκ η πρόταση διατυπώνεται ως εξής : …. προς δε τον υιόν : Ο Θεός είναι ο θρόνος σου …. Τ ι παρατηρούμε ; Όπως στην επιστολή προς Κολοσσαείς η Θεότητα υ π ο β ι β α σ τ η κ ε σε θείες ιδιότητες , εδώ η Θεότητα μ ε τ α τ ρ α π η κ ε σε θρόνο.

  3. Aνιχνευτης said

    επιστολη προς εβρ.,δέκατο χωριο, εικοστό έκτο στίχο : εκουσίω γὰρ αμαρτανόντων ημων μ ε τ α τὸ λ α β ε ι ν τὴν ε π ι γ ν ω σ ι ν της α λ η θ ε ι α ς ( αυτό απαντάται επίσης στις επιστολές προς Τιμόθεον ), ο υ κ ε τ ι περὶ αμαρτιων υπολείπεται θυσία,

    Εβρ. 10,26 Είναι δε ανάγκη να προσέχετε αυτά και να αλληλοενισχύεσθε στον δρόμον της αρετής, διότι, όταν έπειτα από την βαθείαν και καθαράν γνώσιν της αληθείας που ελάβαμεν, θεληματικώς και επιμόνως αμαρτάνωμεν, περιφρονούντες έτσι την λυτρωτικήν θυσίαν του Χριστού, δεν απομένει πλέον άλλη θυσία δια την άφεσιν των αμαρτιών μας,

    Εβρ. 10,27 φοβερὰ δέ τις ( θεος τις ήτο ο Λόγος όπως διαδίδει η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ) εκδοχὴ κρίσεως καὶ πυρὸς
    ζηλος εσθίειν μέλλοντος τοὺς υπεναντίους.

    Εβρ. 10,27 αλλ’ έχομεν, κατ’ ανάγκην, να περιμένωμεν με φόβον και τρόμον την κρίσιν του Θεού και την καταδίκην, το πυρ της φοβεράς οργής του Θεού, το οποίον μέλλει να κατατρώγη εκείνους, που θεληματικως και αμετανόητα αντιστέκονται στο θείον θέλημα και το καταπατούν με περιφρόνησιν.

    Εβρ. 10,28 αθετήσας τις νόμον Μωϋσέως χωρὶς οικτιρμων επὶ δυσὶν η τρισὶ μάρτυσιν αποθνήσκει·

    Εβρ. 10,28 Εάν κανείς παραβή τον μωσαϊκόν Νομον, καταδικάζεται χωρίς καμμίαν επιείκειαν εις θάνατον “επί τη βάσει της καταθέσεως δύο η τριών μαρτύρων”.

    Εβρ. 10,29 πόσον δοκειτε χείρονος αξιωθήσεται τ ι μ ω ρ ι α ς ο τὸν υιὸν του Θεου κ α τ α π α τ η σ α ς καὶ τὸ αιμα της διαθήκης κοινὸν ηγησάμενος,εν ω ηγιάσθη, καὶ τὸ Πνευμα της χάριτος ε ν υ β ρ ι σ α ς ;

    Εβρ. 10,29 Ποσον χειροτέρας τ ι μ ω ρ ι α ς νομίζετε, ότι θα κριθή έ ν ο χ ο ς εκείνος, που κ α τ ε π α τ η σ ε με πείσμα και π ε ρ ι φ ρ ο ν η σ η τον Υιόν του Θεού και εθεώρησε το τ ι μ ι ο ν αίμα του ε υ τ ε λ ε ς και α ν α ξ ι ο ν προσοχής, ( σ υ μ β ο λ α όπως διαδίδει η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ) με το οποίον εν τούτοις αίμα ο ίδιος είχε πάρει τον αγιασμόν, και ο οποίος ύ β ρ ι σ ε, π ε ρ ι φ ρ ο ν η σ ε και ε χ λ ε υ α σ ε το Αγιον Πνεύμα, που παρέχει την χάριν ;

    Εβρ. 10,30 οιδαμεν γὰρ τὸν ειπόντα· εμοὶ εκδίκησις, εγὼ ανταποδώσω, λέγει Κύριος· καὶ πάλιν· Κύριος κρινει τὸν λαὸν αυτου.

    Εβρ. 10,30 Καμμία αμφιβολία δεν υπάρχει, ότι πράγματι θα τιμωρηθή δια την ασέβειάν του, διότι γνωρίζομεν καλά εκείνον ο οποίος είπε· “εις εμέ, τον δίκαιον και παντοδύναμον, υπάρχει η δικαιοσύνη, που τιμωρεί το κακόν. Εγώ θα ανταποδώσω στον καθένα κατά τα έργα του, λέγει ο Κυριος”· και πάλιν έχει λεχθή· “ο Κυριος θα κρίνη τον λαόν αυτού”.

    Εβρ. 10,31 φ ο β ε ρ ο ν τὸ εμπεσειν εις χειρας Θεου ζωντος.

    Εβρ. 10,31 είναι φ ο β ε ρ ο να πέση κανείς έ ν ο χ ο ς εις ( ο Λόγος ήτο εις ισχυρός θ ε ο ε ι δ η ς ,όπως ισχυρίζεται το περιοδικό : η αλήθεια που οδηγεί στην αιώνια ζωή ) τα χέρια του Θεού του ζώντος.

  4. Aνιχνευτης said

    Από την ίδια πάντοτε επιστολή , δωδέκατο χωριο , εικοστό όγδοο στίχο : ο Θεός ημων πυρ καταναλισκον .

  5. Aνιχνευτης said

    επιστολή Ιάκωβου , πέμπτο χωριο ,στίχο 19 – 20 :
    19 Αδελφοί, εάν τ ι ς ( θεος τ ι ς ητο ο Λόγος , όπως ισχυρίζεται η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβα )εν υμιν π λ α ν η θ η απὸ της α λ η θ ε ι α ς ( ε γ ω ε ι μ ι η οδος η α λ η θ ε ι α και η ζ ω η ) , καὶ επιστρέψη τις αυτόν,

    20 γινωσκέτω οτι ο επιστρέψας αμαρτωλὸν εκ π λ α ν η ς ( πρώτη προς Τιμόθεον επιστολή , τέταρτο χωριο , στίχο 1 -2 : …. προσεχοντες πνευμασι π λ α ν ο ι ς και διδασκαλιαις δαιμονίων ) οδου αυτου σ ω σ ε ι ψυχὴν εκ θανάτου καὶ καλύψει πληθος αμαρτιων.

  6. Aνιχνευτης said

    Δεύτερη επιστολή Αποστόλου Πέτρου , έδαφιο 2 , στιχο 1 – 4 : εγένοντο και ψ ε υ δ ο π ρ ο φ η τ α ι εν τω λαω , ως και εν υμίν εσονται ψ ε υ δ ο δ ι δ α σ κ α λ ο ι , οίτινες παρεισαξουσίν α ι ρ ε σ ε ι ς α π ω λ ε ι α ς , και τον α γ ο ρ ά σ α ν τ α αυτούς δ ε σ π ο τ η ν α ρ ν ο υ μ ε ν ο ι , επαγοντες εαυτοις ταχινην α π ω λ ε ι α

  7. Aνιχνευτης said

    επιστολή Ιούδα , εδάφιο πρώτο , στίχο 4 : παρεισεδυσαν γαρ τινες άνθρωποι , οι παλαι προγεγραμμενοι εις τουτο το κρίμα , α σ ε β ε ι ς , την του Θεού ημών χάριν μετατιθεντες και τον μόνον δ ε σ π ο τ η ν και Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν α ρ ν ο υ μ ε ν ο ι .

  8. ύπαρξη – υπό αρχής
    ανυπαρξία = άνευ υπό αρχής

    τα πρόβατα είναι οι υπάρξεις, τις οποίες ο Ιησούς Χριστός τις έχει ελεύθερες

    μεταφορικά/παραβολικά το πρόβατο το ποίμνιο είναι οι ελεύθερες υπάρξεις

    στις οποίες δεν υπάρχει φόβος να μπαίνουν και να βγαίνουν απο το μαντρί όποτε το θελήσουν

    ποιο μαντρί; αυτο της ύπαρξης της εμπειρίας, και ο Ιησους Χριστός δεν εκμεταλλεύεται το πρόβατο/ύπαρξη

    Εγώ ειμί η Θύρα

    εκεί βρίσκεται όλο το ζουμί και μόνο η Ορθοδοξία διασφαλίζει ορθή κατανόηση της Θύρας δηλαδή του Ιησού Χριστού. Επίσης λέει πουθενά εγώ ειμί ο υπάρχων; όχι, λέει μόνο εγώ ειμί ο Ων, αυτος που είναι, ΕΙ ΝΑΙ, ΕΙ ΕΙΣΑΙ, ΝΑΙ, ΤΟ ΑΠΑΡΕΜΦΑΤΟ ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ

    ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ

    ΝΑΙ ΕΙ, ΓΙΑΤΊ ΈΧΩ ΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ. αυτο ισχύει για όλες τις ελεύθερες ψυχές.
    προσοχή στα έντονα γράμματα:

    Ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ὁ μὴ εἰσερχόμενος διὰ τῆς θύρας εἰς τὴν αὐλὴν τῶν προβάτων, ἀλλὰ ἀναβαίνων ἀλλαχόθεν, ἐκεῖνος κλέπτης ἐστὶ καὶ λῃστής· 2 ὁ δὲ εἰσερχόμενος διὰ τῆς θύρας ποιμήν ἐστι τῶν προβάτων. 3 τούτῳ ὁ θυρωρὸς ἀνοίγει, καὶ τὰ πρόβατα τῆς φωνῆς αὐτοῦ ἀκούει, καὶ τὰ ἴδια πρόβατα καλεῖ κατ’ ὄνομα καὶ ἐξάγει αὐτά. 4 καὶ ὅταν τὰ ἴδια πρόβατα ἐκβάλῃ, ἔμπροσθεν αὐτῶν πορεύεται, καὶ τὰ πρόβατα αὐτῷ ἀκολουθεῖ, ὅτι οἴδασι τὴν φωνὴν αὐτοῦ· 5 ἀλλοτρίῳ δὲ οὐ μὴ ἀκολουθήσωσιν, ἀλλὰ φεύξονται ἀπ’ αὐτοῦ, ὅτι οὐκ οἴδασι τῶν ἀλλοτρίων τὴν φωνήν. 6 Ταύτην τὴν παροιμίαν εἶπεν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· ἐκεῖνοι δὲ οὐκ ἔγνωσαν τίνα ἦν ἃ ἐλάλει αὐτοῖς. 7 Εἶπεν οὖν πάλιν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· Ἀμὴν ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι ἐγώ εἰμι ἡ θύρα τῶν προβάτων. 8 πάντες ὅσοι ἦλθον πρὸ ἐμοῦ, κλέπται εἰσὶ καὶ λῃσταί· ἀλλ’ οὐκ ἤκουσαν αὐτῶν τὰ πρόβατα. 9 ἐγώ εἰμι ἡ θύρα· δι’ ἐμοῦ ἐάν τις εἰσέλθῃ, σωθήσεται, καὶ εἰσελεύσεται καὶ ἐξελεύσεται, καὶ νομὴν εὑρήσει. 10 ὁ κλέπτης οὐκ ἔρχεται εἰ μὴ ἵνα κλέψῃ καὶ θύσῃ καὶ ἀπολέσῃ· ἐγὼ ἦλθον ἵνα ζωὴν ἔχωσι καὶ περισσὸν ἔχωσιν. 11 ἐγώ εἰμι ὁ ποιμὴν ὁ καλός. ὁ ποιμὴν ὁ καλὸς τὴν ψυχὴν αὐτοῦ τίθησιν ὑπὲρ τῶν προβάτων· 12 ὁ μισθωτὸς δὲ καὶ οὐκ ὢν ποιμήν, οὗ οὐκ εἰσὶ τὰ πρόβατα ἴδια, θεωρεῖ τὸν λύκον ἐρχόμενον καὶ ἀφίησι τὰ πρόβατα καὶ φεύγει· καὶ ὁ λύκος ἁρπάζει αὐτὰ καὶ σκορπίζει τὰ πρόβατα. 13 ὁ δὲ μισθωτὸς φεύγει, ὅτι μισθωτός ἐστι καὶ οὐ μέλει αὐτῷ περὶ τῶν προβάτων.

    14 ἐγώ εἰμι ὁ ποιμὴν ὁ καλός, καὶ γινώσκω τὰ ἐμὰ καὶ γινώσκομαι ὑπὸ τῶν ἐμῶν, 15 καθὼς γινώσκει με ὁ πατὴρ κἀγὼ γινώσκω τὸν πατέρα, καὶ τὴν ψυχήν μου τίθημι ὑπὲρ τῶν προβάτων. 16 καὶ ἄλλα πρόβατα ἔχω, ἃ οὐκ ἔστιν ἐκ τῆς αὐλῆς ταύτης· κἀκεῖνά με δεῖ ἀγαγεῖν, καὶ τῆς φωνῆς μου ἀκούσουσι, καὶ γενήσεται μία ποίμνη, εἷς ποιμήν. 17 διὰ τοῦτό με ὁ πατὴρ ἀγαπᾷ, ὅτι ἐγὼ τίθημι τὴν ψυχήν μου, ἵνα πάλιν λάβω αὐτήν. 18 οὐδεὶς αἴρει αὐτὴν ἀπ’ ἐμοῦ, ἀλλ’ ἐγὼ τίθημι αὐτὴν ἀπ’ ἐμαυτοῦ· ἐξουσίαν ἔχω θεῖναι αὐτήν, καὶ ἐξουσίαν ἔχω πάλιν λαβεῖν αὐτήν· ταύτην τὴν ἐντολὴν ἔλαβον παρὰ τοῦ πατρός μου. 19 Σχίσμα οὖν πάλιν ἐγένετο ἐν τοῖς Ἰουδαίοις διὰ τοὺς λόγους τούτους. 20 ἔλεγον δὲ πολλοὶ ἐξ αὐτῶν· Δαιμόνιον ἔχει καὶ μαίνεται· τί αὐτοῦ ἀκούετε; 21 ἄλλοι ἔλεγον· Ταῦτα τὰ ῥήματα οὐκ ἔστι δαιμονιζομένου· μὴ δαιμόνιον δύναται τυφλῶν ὀφθαλμοὺς ἀνοῖγειν;

    22 Ἐγένετο δὲ τὰ ἐγκαίνια ἐν τοῖς Ἱεροσολύμοις, καὶ χειμὼν ἦν· 23 καὶ περιεπάτει ὁ Ἰησοῦς ἐν τῷ ἱερῷ ἐν τῇ στοᾷ τοῦ Σολομῶντος. 24 ἐκύκλωσαν οὖν αὐτὸν οἱ Ἰουδαῖοι καὶ ἔλεγον αὐτῷ· Ἕως πότε τὴν ψυχὴν ἡμῶν αἴρεις; εἰ σὺ εἶ ὁ Χριστός, εἰπὲ ἡμῖν παρρησίᾳ. 25 ἀπεκρίθη αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· Εἶπον ὑμῖν, καὶ οὐ πιστεύετε· τὰ ἔργα ἃ ἐγὼ ποιῶ ἐν τῷ ὀνόματι τοῦ πατρός μου, ταῦτα μαρτυρεῖ περὶ ἐμοῦ· 26 ἀλλ’ ὑμεῖς οὐ πιστεύετε· οὐ γάρ ἐστε ἐκ τῶν προβάτων τῶν ἐμῶν, καθὼς εἶπον ὑμῖν. 27 τὰ πρόβατα τὰ ἐμὰ τῆς φωνῆς μου ἀκούει, κἀγὼ γινώσκω αὐτά, καὶ ἀκολουθοῦσί μοι,

    28 κἀγὼ ζωὴν αἰώνιον δίδωμι αὐτοῖς, καὶ οὐ μὴ ἀπόλωνται εἰς τὸν αἰῶνα, καὶ οὐχ ἁρπάσει τις αὐτὰ ἐκ τῆς χειρός μου. 29 ὁ πατήρ μου, ὃς δέδωκέ μοι, μεῖζων πάντων ἐστί, καὶ οὐδεὶς δύναται ἁρπάζειν ἐκ τῆς χειρὸς τοῦ πατρός μου.

    30 ἐγὼ καὶ ὁ πατὴρ ἕν ἐσμεν.

    31 Ἐβάστασαν οὖν πάλιν λίθους οἱ Ἰουδαῖοι ἵνα λιθάσωσιν αὐτόν. 32 ἀπεκρίθη αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· Πολλὰ ἔργα καλὰ ἔδειξα ὑμῖν ἐκ τοῦ πατρός μου, διὰ ποῖον αὐτῶν ἔργον λιθάζετέ με; 33 ἀπεκρίθησαν αὐτῷ οἱ Ἰουδαῖοι λέγοντες· Περὶ καλοῦ ἔργου οὐ λιθάζομέν σε, ἀλλὰ περὶ βλασφημίας, καὶ ὅτι σὺ ἄνθρωπος ὢν ποιεῖς σεαυτὸν Θεόν. 34 ἀπεκρίθη αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· Οὐκ ἔστι γεγραμμένον ἐν τῷ νόμῳ ὑμῶν, ἐγὼ εἶπα, θεοί ἐστε; 35 εἰ ἐκείνους εἶπε θεοὺς, πρὸς οὓς ὁ λόγος τοῦ Θεοῦ ἐγένετο, καὶ οὐ δύναται λυθῆναι ἡ γραφή, 36 ὃν ὁ πατὴρ ἡγίασε καὶ ἀπέστειλεν εἰς τὸν κόσμον, ὑμεῖς λέγετε ὅτι βλασφημεῖς, ὅτι εἶπον, υἱὸς τοῦ Θεοῦ εἰμι; 37 εἰ οὐ ποιῶ τὰ ἔργα τοῦ πατρός μου, μὴ πιστεύετέ μοι·

    38 εἰ δὲ ποιῶ, κἂν ἐμοὶ μὴ πιστεύητε, τοῖς ἔργοις πιστεύσατε, ἵνα γνῶτε καὶ πιστεύσητε, ὅτι ἐν ἐμοὶ ὁ πατὴρ κἀγὼ ἐν αὐτῷ. 39 Ἐζήτουν οὖν πάλιν πιάσαι αὐτὸν· καὶ ἐξῆλθεν ἐκ τῆς χειρὸς αὐτῶν.

    40 Καὶ ἀπῆλθε πάλιν πέραν τοῦ Ἰορδάνου, εἰς τὸν τόπον ὅπου ἦν Ἰωάννης τὸ πρῶτον βαπτίζων, καὶ ἔμεινεν ἐκεῖ.

    41 καὶ πολλοὶ ἦλθον πρὸς αὐτὸν καὶ ἔλεγον ὅτι Ἰωάννης μὲν σημεῖον ἐποίησεν οὐδέν, πάντα δὲ ὅσα εἶπεν Ἰωάννης περὶ τούτου, ἀληθῆ ἦν. 42 καὶ πολλοὶ ἐπίστευσαν εἰς αὐτὸν ἐκεῖ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Google photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: