ΝΕΑ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ ΦΕΛΛΟΥ

Νέα και Παράξενα-Σελίδες εναλλακτικής πληροφόρησης και ειδήσεων-alternative informations

Επιστολή/Εξώδικο πολύτεκνου: «Ορίστε τα κλειδιά του σπιτιού μου. Θα σας στείλω και τα παιδιά μου»!

Posted by satyrikon στο Οκτωβρίου 5, 2013

JusticeForGreece

Αγαπητέ κύριε προϊστάμενε της ΔΟΥ Θεσσαλονίκης

Αγαπητέ κύριε Στουρνάρα,


Επιτρέψτε μου το θάρρος να απευθυνθώ σε σας αλλά, επειδή εσείς οφείλεστε για την κατάντια μου, θα ήθελα τουλάχιστον να σας κοινοποιήσω την κατάσταση μου. 


Δεν ελπίζω να μου βρείτε εσείς τη λύση αλλά θα ήθελα να σας βάλω έστω για ένα λεπτό στη δική μου θέση:


Καταρχάς να σας πω ότι αν και 39 ετών – στην πιο παραγωγική ηλικία της ζωής μου – κι όμως είμαι άνεργος τα τελευταία 4,5 χρόνια. Η γυναίκα μου, 38 ετών, είναι άνεργη από το 2005, όταν, δηλαδή, έκλεισε η βιοτεχνία στην οποία εργαζόταν. Έκτοτε δεν κατάφερε να βρει μία σταθερή δουλειά καθώς όπως γνωρίζετε οι βιοτεχνίες στη Βόρεια Ελλάδα είτε έβαλαν λουκέτο είτε μετακόμισαν σε γειτονική χώρα.

Δείτε την αρχική δημοσίευση 769 επιπλέον λέξεις

Σχολιάστε

 
