ΝΕΑ ΧΩΡΙΣ ΦΙΛΤΡΟ ΦΕΛΛΟΥ

Νέα και Παράξενα-Σελίδες εναλλακτικής πληροφόρησης και ειδήσεων-alternative informations

ΚΟΣΟΒΟ:ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

 ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΤΕ ΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΟΒΟ

12 IOYNIOY 2007:ΚΟΣΤΟΥΝΙΤΣΑ:ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΝ ΣΕΡΒΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ

17 ΙΟΥΝΙΟΥ 2007 :ΤΟ ΚΟΣΟΒΟ ΘΕΡΜΑΙΝΕΤΑΙ

22 ΙΟΥΝΙΟΥ 2007:ΚΟΣΟΒΟ : Η ΡΩΣΙΑ ΑΠΕΡΡΙΨΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΟΗΕ

22 ΙΟΥΝΙΟΥ 2007:ΜΑΝΤΑΛΕΝΑ ΚΑΙ ΣΙΑ:ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΟΒΟ

26 ΙΟΥΝΙΟΥ 2007:ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΚΟΣΟΒΟ-ΜΠΟΥΣ-ΠΟΥΤΙΝ

27 ΙΟΥΝΙΟΥ 2007:Ο ΣΕΡΒΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΝΕΙ ΕΚΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΝΑΤΟ

29 ΙΟΥΝΙΟΥ 2007:ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΧΤΙΣΑΑΡΙ ΘΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΣΤΟ ΚΟΣΟΒΟ

11 ΙΟΥΝΙΟΥ 2007:ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ

12 ΙΟΥΛΙΟΥ 2007:Η ΡΩΣΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΤΟ ΨΗΦΙΣΜΑ ΤΩΝ Η.Ε

12 ΙΟΥΛΙΟΥ 2007:ΤΟ ΚΟΣΟΒΟ ΚΑΙ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΕΓΚΛΗΜΑ:Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ-ΓΚΑΝΓΚΣΤΕΡ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ

13 ΙΟΥΛΙΟΥ 2007:ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΧΤΙΣΑΑΡΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΕΞ ΣΕΡΓΚΕΙ ΛΑΒΡΩΦ

13 ΙΟΥΛΙΟΥ 2007:Ο ΥΠΕΞ ΤΗΣ ΓΑΛΛΙΑΣ ΜΠΕΡΝΑΡ ΚΟΥΤΣΝΕΡ ΠΙΕΖΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΡΒΙΑ

13 ΙΟΥΛΙΟΥ 2007:Κουσνέρ: Η Σερβία θα πρέπει να επιλύσει το θέμα του Κοσόβου πριν την ένταξη στην ΕΕ

17 ΙΟΥΛΙΟΥ 2007:Τσούρκιν: Δεν υπάρχει πιθανότητα να εγκριθεί το νέο σχέδιο ψηφίσματος για το Κόσοβο

20 ΙΟΥΛΙΟΥ 2007:Η ΣΕΡΒΙΑ ΘΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΗΣ…

21 ΙΟΥΛΙΟΥ 2007:ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ Η ΑΠΟΣΥΡΣΗ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ

21 ΙΟΥΛΙΟΥ 2007:Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΔΑΦΙΚΗΣ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΥΠΕΡΙΣΧΥΣΕ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ

20/12/2007

ΑΡΘΡΑ ΞΕΝΩΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ

Handling of Kosovo ‘a failure’
University of Manchester

‘UN has failed to improve Kosovo eight years after stepping in to
Daily Mail

Croatian president tells French daily his country would recognize Kosovo independence
PR-Inside.com

Inside Track: Calamity in Kosovo?
The National Interest Online

On the Rubicon’s Bank
Transitions Online

Serbs rally against Kosovo independence
Sunday Times.au

Russia accuses West of forcing Kosovo into uncompromising stance
PR-Inside.com

US envoy: Serb fugitives could be caught
Kansas City Star

Will Cyprus suffer from Kosovo’s fate?
Courrier International

Waiting in the Wings
Transitions Online

Kostunica: Serbia would annul Kosovo’s independence
EUX.TV

Russia says EU mission to Kosovo illegal without UN authorization
Jerusalem Post

Russia proposes new UN Kosovo talks, fears crisis
Reuters

Romania Will Not Recognize Kosovo As An Independent State
Jurnalul National

Lavrov: Kosovo situation has reached crisis point
ReliefWeb

Kosovo independence could encourage Quebec
Global National

Serbia expects support of Russia, China for continuing Kosovo talks
Xinhua

Russia, Greece to enlarge their energy cooperation
Focus News

Canada on sidelines on Kosovo independence
National Post

Serbia Seeking Russian Bases
Alalam News Network

Serbia: President in, government possibly out
ISN

Another Balkans battle?
Washington Times

Croatia and Serbia find a business route
Financial Times

Patience wears thin for a resolution in Kosovo
Financial Times

Challenge in Kosovo
Washington Post

We’re right to be worried about Kosovo
Cyprus Mail

Malta said to be ‘reticent’ on Kosovo independence
Malta Independent Online

International Crisis Group Does Humor
Republican Riot

Serbia in crisis as Kosovo slips away
Kuwait Times

Kosovo: We’re On The Brink Of A Balkans Bloodbath
Center for Research on Globalization

Orthodox patriarch against Kosovo independence
Spero News

UN cites Serb threat to Kosovo’s energy
Telegraph

Russia Wouldn’t Oppose Finland Joining NATO
YLE News

Bakoyannis against Kosovo link to Serbia’s EU prospects
Athens News Agency

Serbia faces radicalization after EU conclusions
Earthtimes

Kosovo ready to proclaim independence
Barre Montpelier Times Argus

PM does not rule out EU treaty ratification before election
Times of Malta

Serbia: Never agree to give up Kosovo
CCTV

Europe leaders agree Kosovo force
CNN

Serbia says eu’s Kosovo mission unacceptable
Reuters

PM: Romania not to recognize Kosovo independence
Xinhua

Offer of Swift Serbian Entry Into Eu If It Lets Kosovo Break Away
Buzzle

Ahtisaari or Bust: the Coming EU Protectorate in Kosovo
World Politics Review

Serbs start negotiating Bor copper deal with A-Tec
Reuters

Kosovo: Are we Spreading Democracy or Exploiting Corruption?
SerbBlog

Myth Busters
Byzantine Sacred Art Blog

West Shuns Democracy; Instead Favors An Islamic State
Al Salibiyyah

Kosovo ready to proclaim independence
RIA Novosti

Kurdish problem won’t stop Turkey from recognizing Kosovo independence
PanARMENIAN.Net

Serbia cool over eu’s Kosovo idea: fast-tracking SAA
Euronews.net

Serbia to resist external pressure in Kosovo dispute
Budapest Business Journal

 

 

 

88 Σχόλια to “ΚΟΣΟΒΟ:ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ”

  1. Λοιπόν καλά κάνω που διαβάζω αυτό το μπλογκ, να σας πληροφορήσω όμως πως δεν γνωρίζω τι θα απογίνει το κλασσικό μου μπλογκ, το πιο πιθανό είναι να είπε τις τελευταίες του κουβέντες πριν μερικές μέρες. Σας ευχαριστώ για τα λινκ όπως και να έχει.
    Επανέρχομαι στο συγκεκριμένο ποστ.
    Τελικά πόσο μεγάλο είναι το πρόβλημα λέτε εσείς; Εγώ λέω πως δεν υπάρχει μεγαλύτερη πιθανή εστία πολέμου στα Βαλκάνια από το Κόσοβο. Ή μήπως υπάρχει;

  2. satyrikon said

    Εαν συνεχισεις η φτιαξεις αλλο ειναι ευπροσδεκτο εδω.
    Οσο για το κοσοβο ειναι σημερα ενα μεγαλο προβλημα και θα μας απασχολησει μαλλον μετα την νικη των δημοκρατικων στις εκλογες των ηπα.
    Μπορει ομως και πιο μπροστα.
    Και ολα τα σεναρια εξαρτωνται απο την θεση της ρωσιας στο θεμα.
    Η οποια παρακαμψη της θα εχει σοβαρες επιπτωσεις στα βαλκανια

  3. Και γιατί να μην παρακάμψει η Ρωσία; Είμαστε απλά μέρος των προβληματικών περιοχών που την αφορούν και είναι απλά μέρος των δικών μας παρακάμψεων διότι όλοι μπορούν να κατευθυνθούν προς όποια κατεύθυνση τους βολεύει. Ειδικά όσοι κοιτάνε πολύ μπροστά κάνουν τις πιο περίεργες παρακάμψεις. Και δεν είναι δυνατόν όσοι παρακάμπτουν με μυαλό που βλέπει τόσο μπροστά να το κάνουν με βάση το προσωπικό τους ώφελος. Ή μήπως είναι; Στην περίπτωση του Πούτιν και της Ρωσίας πιστεύω πως δεν είναι. Στην περίπτωση των δικών μας πολιτικών αρχηγών τείνω να πιστεύω πως παίζεται. Ο Έλληνας και Έλληνας Εφιάλτης του. Έχει τα περισσότερα εσωτερικά διλήμματα και την μεγαλύτερη θολούρα από τους υπόλοιπους πολιτικούς αρχηγούς της Ευρώπης.

  4. δεν μιλώ φυσικά εδώ μόνο για τον νυν πρωθυπουργό, αλλά για τη θέση αυτή γενικά μέσα στην Ιστορία της Σύγχρονης Ελλάδας και της Μελλοντικής.

  5. satyrikon said

    Η Ρωσια ενδιαφερεται για την περιοχη των βαλκανιων γιατι ειναι μια περιοχη στρατηγικης σημασιας γι αυτην.
    Δεν μας αγαπησε ξαφνικα ο πουτιν-συμβαινει τα συμφεροντα της ρωσιας να συμπιπτουν με τα συμφεροντα μας-και προσπαθει να σπασει τον λεγομενο μονοπολικο κοσμο δημιουργωντας τον δυαδικο ακομη και -οπως εχει δηλωσει-μια νεα»νεα ταξη» στα μετρα και της ρωσιας.

  6. έχω την αίσθηση πως πολλοί μας προσεγγίζουν, όχι μόνο οι ρώσοι, το θέμα είναι πως η περίπτωσή μας είναι ιδιαίτερη. μόνο πραγματικός φιλέλλην ηγέτης δεν θα μας την φορέσει στο τέλος.

  7. mpaxalopoulos said

    άντε να ανοίξει το κόσοβο να δούμε πόσο ήσυχα θα πίνουν τον φραπέ τους όλοι οι μάγκες πολιτικοί μας και επιχειρηματίες που μας εκμεταλλεύονται για τρεις και εξήντα……

    μακάρί πάντως οι κυβερνώντες μας να δεθούν λίγουλάκι παραπάνω στο άρμα της Ρωσίας μπας και πάρουμε και κάνα οπλικό σύστημα τελευταίας τεχνολογίας…καί αποκτήσουμε και τη διπλωματική της στήριξη!

  8. Melsen said

    ΤΟ ΚΟΣΣΟΒΟ ΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ
    «Κανένας λαος, που εξουσιάζει ένα άλλο, δεν είναι ελεύθερος-Καρλ Μαρξ»

    Ο αλβανικός λαός του Κόσσοβου, αποτελούμενο από 2 εκατομμύρια κατοίκους, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ, είναι ένας λαός συμπαγής, αυτόχθων που ζει στο δικό του έδαφος από τότε που αρχίζει η ιστορία της Ευρώπης.
    Η ιστορία της Αλβανίας και του αλβανικού λαού δεν είναι επεκτατική ιστορία (επέκταση του εδάφους και του λαού εις βάρος των άλλων), αλλά μια ιστορία απόσυρσης (αναδίπλωση, συστολή, μείωση του εδάφους και του λαού).
    Το Κόσσοβο είναι Αλβανία. H εγκληματική συμμορία των μεγάλων ιμπεριαλιστικών ευρωπαϊκών δυνάμεων το 1913 το κατακερμάτισε αυθαίρετα από τον κορμό και «νομιμοποιήθηκε» με τη μυστική συμφωνία του Λονδίνου το 1915.
    Ο αλβανικός λαός του Κόσσοβου δεν συμφιλιώθηκε και δεν υποτάχτηκε ποτέ σ’ αυτήν την μεγάλη ιστορική αδικία. Το Κόσσοβο έχει χύσει ποτάμια αίματος και αξίζει περισσότερο από τον καθένα την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΟΥ.
    Η απόσπαση του Κόσσοβου από τη Σερβία δεν σημαίνει ούτε καινούργια σύνορα, ούτε υπονόμευση των Βαλκανίων. Αντιθέτως, σημαίνει διόρθωση μιας ιστορικής αδικίας και ένα επάξιο χτύπημα κατά της σέρβο-ελληνικής σοβινιστικής διάθεσης, η οποία έχει προκαλέσει συνεχώς πολέμους, ένταση και αποσταθεροποίηση στην περιοχή. (Ας θυμίσουμε ότι οι εθνικιστική πόλεμοι στην πρώην Γιουγκοσλαβία από το 1990-1996 δεν ξέσπασαν για την «ανεξαρτησία» του Κόσσοβου, η οποία τότε βρισκόταν υπό την σέρβικη κατοχή).
    Από την επίσκεψη του Μπέρισα στην Αθήνα (Οκτώβριο 2006) μέχρι την επίσκεψη του Μπους στα Τίρανα, δεν αποκρύπτεται μόνο η εθνική προδοσία κατά της Αλβανίας (και Κόσσοβου), αλλά και μια επικίνδυνη συνωμοσία κατά των λαών των Βαλκανίων. «Άνθρωποι, σας αγαπάω. Να είστε άγρυπνοι»! (Γ. Φούτσικ)
    Το Κόσσοβο δεν πρέπει να γίνει τράπουλα του πόκερ στα χέρια των μεγάλων δυνάμεων, και ούτε να γίνει θυσία για τα ιμπεριαλιστικά συμφέροντα των μεγάλων δυνάμεων ή της αστικής τάξης των γειτονικών μικρών κρατών.
    Όποιος «ανησυχεί» για την ελευθερία και την ανεξαρτησία του Κόσσοβου παίζει το παιχνίδι του σερβό-ελληνικού σοβινισμού και των μεγάλων δυνάμεων.
    Όπως κάθε άλλος λαός και ο αλβανικός λαός του Κόσσοβου έχει το αμεταβίβαστο δικαίωμα της αυτοδιάθεσης. Όποιος το αρνείται αυτό είναι εχθρός των μικρών λαων.
    Το αίμα του λαού και της νεολαίας του Κόσσοβου για ελευθερία, κάνει έκκληση στην δημοκρατική και προοδευτική συνείδηση των λαών της Ευρώπης για πολύπλευρη και ισχυρή αλληλεγγύη.

    ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΤΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΙΜΠΕΡΙΑΛΙΣΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ

    Οι μεγάλες ιμπεριαλιστικές δυνάμεις παίζουν αιματηρά στα Βαλκάνια. Προτρέπουν και εκμεταλλεύονται τον σωβινισμό, τον ρατσισμό, των άγριο εθνικισμό όπου και όσο μπορούν. Τα εξοδα πληρώνονται από τους λαούς και ειδικά από τους μικρούς.
    Την Αλβανία την έχουν μετατρέψει σε μια Παλαιστίνη των Βαλκανίων. Ποια θα είναι το Ισραήλ των Βαλκανίων? Η Σερβία? Η Τουρκία? Η Ελλάδα? Ή και οι τρεις μαζί? Όποια μπορεί περισσότερο?
    Γιατί η Ελλάδα έχει ακόμα εν δυνάμει τον «Νόμο πολέμου με την Αλβανία», ένας νόμος όσο αρχαίος και γελοίος, τόσο πονηρός και επικίνδυνος. Ποιος δεν καταλαβαίνει τον παράξενο σοβινιστικό σκοπό της αστικής ελληνικής τάξης? Τι κάνουν οι προοδευτικές και δημοκρατικές ελληνικές δυνάμεις για την ακύρωση αυτού του νόμου? Ο νόμος αυτός και η σιωπή της κοινής γνώμης βοηθάει ή «εμποδίζει» τα ιμπεριαλιστικά σχέδια του πολέμου, βοηθάει ή υπονομεύει την ειρήνη και την σταθερότητα στα Βαλκάνια, ενισχύει ή υπονομεύει την αλληλεγγύη και την φιλία μεταξύ των λαών μας? Πως εξηγείται το γεγονός ότι στην Ελλάδα ουδείς δεν αντιτίθεται δημόσια για την παρουσία των στρατιωτικών ελληνικών σωμάτων στην Αλβανία? Η στάση αυτή ενισχύει την φιλία μεταξύ των λαών ή εξυπηρετεί τον ελληνικό μεγαλοϊδεατισμό?
    Αγαπητά αδέλφια, σας υπενθυμίζουμε ότι τουλάχιστον η «Κομμουνιστική Επανίδρυση» στην Ιταλία αντιτάχθηκε ανοιχτά στην Βουλή την αποστολή των ιταλικών στρατιωτικών σωμάτων στην Αλβανία το 1997.
    Ο ρατσιστικός πόλεμος (βλέπε: σοβινιστικός) δεν γίνεται με κενές φράσεις, αλλά με ισχυρές πολιτικές επιχειρήσεις στη Βουλή, στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, στους δρόμους και στις πλατείες. Μόνο μ’ αυτόν τον τρόπο οι μετανάστες πείθονται για την σοβαρότητα αυτού του πολέμου, ενώ η αστική τάξη αισθάνεται πιο δυνατά την πίεση της εναντίωσης.
    Εμείς είμαστε αποφασιστικά κατά της στρατιωτικής κατάκτησης και οικονομικής υποδούλωσης της Αλβανίας από τον οποιονδήποτε: ΗΠΑ, Ελλάδα, Σερβία, Ιταλία, Ρωσία, κατά του Διαβόλου και του γιου του. Με τον ίδιο τρόπο εναντιωνόμαστε αποφασιστικά στην αποστολή των Αλβανών στρατιωτών στο Ιράκ, Αφγανιστάν, Βοσνία κλπ. από τους Αμερικανούς ιμπεριαλιστές

    ΚΑΝΕΝΑΣ ΞΕΝΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΣΤΟ ΑΛΒΑΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ!
    ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΒΑΝΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΣΕ ΞΕΝΟ ΕΔΑΦΟΣ!
    ΜΑΚΡΙΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ!
    ΖΗΤΩ Η ΦΙΛΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ!
    ENΩΣΗ ΑΛΒΑΝΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ «PUNA» (ΕΡΓΑΣΙΑ)
    6/07/07-AΘΙΝΑ
    6972386501-melsen@hotmail.com

  9. Για δες καιρό που διάλεξε said

    Λοιπόν είπαμε να ακούσουμε και πέντε δέκα απόψεις παραπάνω, αλλά τέτοιες κρυφοεθνικιστικές αρλούμπες δεν θα τις ανεχτώ! Αυτά τα είπανε κι άλλοι Μελσεν. Τώρα τα λέτε εσείς. Ούτε θα μας πεις εσύ τι κάναμε και τι όχι για την δική μας εθνική ανεξαρτησία, και για τράβα να διαβάσεις λίγη ιστορία να δεις αν κάνατε επέκταση ή όχι και πότε. Επειδή μας είδατε να μας κυβερνούν τόσοι οσφυκάμπτες, λίγο δύσκολο κύριε Μέλσεν να προλάβετε την πλήρη αλλαγή και αλλοίωση της εθνικής μας συνείδησης όσες εντεταλμένες ιστορίες και να επιβάλλουν με τον τρόπο τους στα σχολεία μας.

    Και Σατυρικόν, κάτι για στρατούς διάβασα και νεολαίες. Δεν ακούγεται καλό. Ας θυμούνται και οι αρχηγοί πως κάποτε κι αυτοί όπως όλοι θα βλέπουν τις ρίζες των ραδικιών και να μαζεύονται γιατί αμάν πια με τις μεγαλομανίες τους.

  10. Για δες καιρό που διάλεξε said

    Αλβανέ Μελσεν μην ανησυχείς, όλοι για τα μπάζα είμαστε. Αλλά δεν βγάζετε καλή αύρα. Τσου. Δεν. Δεν δεν δεν. Έξυπνα παιδιά είστε, καλοί άνθρωποι όπως όλοι μας φαντάζομαι (μπάζα δηλαδή γιατί όλοι μας είμαστε σκατέ ολε) αλλά από αύρα τσου. Δεν. Δεν.

  11. Για δες καιρό που διάλεξε said

    αύρα σημαίνει dangerous vibes.. το’χετε. κάργα.

  12. Για δες καιρό που διάλεξε said

    Το Ισραήλ των Βαλκανίων; Γιατί τι έχει το Ισραήλ; Γιατί το κρίνεις έτσι; Ξέρεις, μια χαρά τα καταφέρνετε ανά τους αιώνες, ολίγη οπισθοδρόμηση την τραβήξατε κι εσείς, ολίγο μαλάκυνση εγκεφάλου των ηγετών σας ναι, αλλά και ποιος δεν το τράβηξε αυτό. Γενοκτονία Αλβανών όμως δεν έχω ακουστά. Αυξάνεστε μια χαρά. Και καλά κάνετε. Τι θέλετε δηλαδή άλλο; Κι αυτό είναι το πρόβλημά σας. Θέλετε πάντα κι άλλα. Άκου εκεί το Ισραηλ των Βαλκανίων. Κι εσείς δηλαδή τι είστε; Οι Παλαιστίνιοι; Νομίζεις εκεί οι Εβραίοι πήγανε και τα βρήκανε έτοιμα; Ποδαρίλες μύριζαν, κατρουλίλες και σκατίλες από τα στρατόπεδα, ψείρα που πήγαινε σύννεφο, από τα πλοία που τους τσουβάλιασαν οι υπερδυνάμεις, μύριζαν και… κάπνες. Αλλά το αγαπούν το μέρος, και την παραμικρή του πέτρα, κι έχουν μπόλικες εκεί κάτω πέτρες, όλοι έχουν. Δηλαδή αυτοί στο πηγάδι κατούρησαν και δεν είχαν το δικαίωμα να διορθώσουν τις αδικίες εις βάρος τους; Κι άμα ήταν τόσο τυχεροί, τόσο έξυπνοι, τόσο πλούσιοι δεν θα τα είχαν προ καιρού πετύχει όλα αυτά τα γελοία συνωμοσιολογικά που λένε σε κάτι εκπομπές να σου σηκώνεται η τρίχα;

    Λες:

    «H εγκληματική συμμορία των μεγάλων ιμπεριαλιστικών ευρωπαϊκών δυνάμεων το 1913 το κατακερμάτισε αυθαίρετα από τον κορμό και «νομιμοποιήθηκε» με τη μυστική συμφωνία του Λονδίνου το 1915.»

    Και τι μας νοιάζει ρε φίλε τι σας έκαναν εσάς όταν εσείς δεν αναγνωρίζετε τι έκαναν σε μας και οι εγκληματικές συμμορίες τους αλλά και εσείς;

    Chill out dude γιατί δεν μας βλέπω καλά. Θα τα φάμε τα μουστάκια μας. Ή μήπως θες «επειδή δεν πρέπει να είμαστε εχθροί των μικρών λαών» να κάνουμε όσες υποχωρήσεις θέλετε; Άμα ήταν έτσι.. Και δε μου λες για να έχουμε καλό ρώτημα, τον μέγα υπερασπιστή μικρών λαών τρία πουλάκια κάθονται Μπους γι’αυτό τον υποδεχτήκατε μετά βαΐων και κλάδων; Επειδή είναι όντως υπερασπιστής;

  13. melsen said

    Kκύριε «Για δες καιρό που διάλεξε» επίτρεψε μου να σου πω πώς ξατεχης στο έπακρο το “σηστιμα„ της ΑΓΚΡΑΜΑΤΟΣΙΝΙΣ! Και που το ξερής εσύ ότι ο Αλβανικός λαός (βλέπε:POPULLI SHQIPTAR ) ηποδεχτικε τον υπαρηθμον νούμερο 1τρομοκρατη μπους ? To είπαμε και στη προκιρηξι και σας το επαναλαμβάνουμε οι εθνικιστική πόλεμοι στην πρώην Γιουγκοσλαβία από το 1990-1996 δεν ξέσπασαν για την «ανεξαρτησία» του Κόσσοβου, η οποία τότε βρισκόταν υπό την σέρβικη κατοχή… γιατί δεν μιλήσατε όταν η Ελλινηκη αντίδραση έστειλε στρατό στη Σεμπρενιτσα (Βοσνία)? γιατί δεν μιλήσατε όταν το Μαυροβούνιο η Κροατία κ.λ.π φύγανε από την Γιουγκοσλαβική Ομοσπονδία που και αυτή είναι σλαβη γιατί? Από την επίσκεψη του Μέρισα στην Αθήνα (Οκτώβριο 2006) μέχρι την επίσκεψη του Μπους στα Τίρανα, δεν αποκρύπτετε μόνο η εθνική προδοσία κατά της Αλβανίας (και Κόσσοβου), αλλά και μια επικίνδυνη συνωμοσία κατά των λαών των Βαλκανίων. «Άνθρωποι, σας αγαπάω. Να είστε άγρυπνοι»! (Γ. Φούτσικ) 6972386501-melsen@hotmail.com

  14. Για δες καιρό που διάλεξε said

    Δεν ήταν ο Μπους αυτός; Σε άλλη χώρα πήγε; Έχω μήπως μπερδευτεί; Δεν ήταν Αλβανοί πολίτες αυτοί; Τι ήταν; Φίλε όπως δεν ξέρετε τα δικά μας έτσι κι εμείς ακόμα δεν μαθαίνουμε την σύγχρονη ιστορία της Αλβανίας. Αυτά να τα ξέρετε και να τα θυμάστε άμα θα φάμε τα μουστάκια μας. Κι εμείς θα ξέρουμε και θα θυμόμαστε κάτι άλλα. Πολύ απλά και πολύ άγρυπνα στα λέω.

  15. Για δες καιρό που διάλεξε said

    Α, και πόσοι Έλληνες λες εσύ να κατεβούν στους δρόμους να υποδεχτούν τον Μπους; πάνω από τρεις ή κάτω από ένας;

  16. Mark said

    ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ Η ΑΛΒΑΝΙΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΕΙ ΤΟΥΣ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΤΟΥΣ ΕΧΑΡΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΥΓΝΩΜΟΣΥΝΗ.ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ VOODROV WILLSON ΑΣΚΗΣΕ ΒΕΤΟ ΤΟ 1914 ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ,ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ,ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΓΙΑ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΝΕΟΣΥΣΤΑΤΟΥ ΑΛΒΝΑΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΜΟΙΡΑΖΑΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕΡΒΙΑ.ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 1941 Ο ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΦΡΑΝΚΛΙΝΟΣ ΡΟΥΣΒΕΛΤ ΚΥΡΗΞΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΣΕ ΟΣΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΞΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΛΑΩΝ.ΟΙ ΗΠΑ ΕΔΩΣΑΝ ΔΙΣ $ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗ ΤΗ ΕΥΡΩΠΗΣ,ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ MARSHALL.ΟΙ ΗΠΑ ΗΓΗΘΗΚΑΝ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΧΑΣΑΠΙ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ ΜΙΛΟΣΕΒΙΤΣ ΚΑΙ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΑΝ ΤΟ ΚΟΣΟΒΟ.ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΣ ΛΟΓΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΤΟΥΝ ΜΠΟΥΣ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΟΒΟ,ΕΧΩ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΑΠΟ ΤΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ.ΜΕ Η ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΗΞΗ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ,ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΑΒΝΑΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ, ΤΟ ΚΟΣΟΒΟ ΞΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΚΡΑΤΟΣ.ΕΑΝ ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΖΟΥΣΑΝ 2 ΕΚΑΤ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ? ΣΤΟ ΚΟΣΟΒΟ ΖΟΥΝ 2 ΕΚΤ ΑΛΒΑΝΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ, ΟΥΤΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ.ΖΟΥΝ ΣΤΑ ΕΔΑΦΗ ΤΟΥΣ ΧΙΛΕΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ, ΕΝΩ ΟΙ ΣΕΡΒΟΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΟΙ ΡΙΖΕΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΟΥΡΑΛΙΑ ΟΡΟΙ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΗΡΘΑΝ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΛΑΒΟΙ ΤΟΝ ΟΓΔΟ ΑΙΩΝΑ ΜΕΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΑΛΛΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΞΙΖΕ.ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΟΥΓΕΝΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    • Zisis Stylianos said

      Ναι …όπως βαπτίσατε τους ΕΛΛΗΝΕΣ βορειοηπειρώτες ΑΛΒΑΝΟΥΣ. Δοσίλογοι των Γερμανο-Ιταλών. Δεν δικαιούστε ούτε να ομιλείτε περί ανεξαρτησίας όταν εσείς οι ίδιοι υποδουλώνεται και βαπτίζετε λαούς ως Αλβανικούς όυτε να μιλάτε για ελευθερία από την στιγμή που ήσασταν συνεργάτες των Γερμαναράδων.
      ιστορία γνωρίζουμε. ώρα να την μάθετε και εσείς. Σερβια-Ελλάδα Αδέρφια.

  17. Για δες καιρό που διάλεξε said

    ΕΑΝ ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΖΟΥΣΑΝ 2 ΕΚΑΤ ΤΟΥΡΚΟΙ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ?

    Θα ήταν πρόσφυγες αυτοί που αναφέρεις σαν παράδειγμα είναι μετανάστες ή μήπως το τρίτο ζουν στα εδάφη αυτά χιλιάδες χρόνια;

    Επίσης εφόσον είναι Ελληνικής υπηκοότητας με τούρκικη καταγωγή, καλά θα κάνουν το ένα εκατομμύριο ή το μισό ή και τρεις χιλιάδες όσοι και να ήταν ακόμα και πέντε εκατομμύρια, αυτό να το σεβαστούν, γιατί αυτά δεν είναι ΕΔΑΦΗ ΤΟΥΣ.

    Πόσα πράγματα όμως έθεσες με ένα μικρό και φαινομενικά «φιλειρηνικό» ποστ Μαρκ.

    Κρύβε λόγια για την Αμερική, γιατί υπήρχαν άλλα σχέδια και πάντα υπάρχουν απλά χάλασαν και τώρα το σχέδιο λέει ας δώσουμε λίγη σημασία στους Αλβανούς.
    Τους Ιταλούς τους συμπαθείς δηλαδή που σας άφησαν να πνιγείτε σαν τα ποντίκια όταν κάνατε κατά κει;

    Αλλά τόσο αχάριστος και αγνώμων λαός είστε.

    Αρκετά μιλήσαμε όμως. Από δω και στο εξής μίλα μόνος σου.

  18. Mark said

    ΦΙΛΕ ΕΚΛΕΙΣΕΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΣΕ ΜΕΝΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ ΕΔΩ.ΕΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΑ ΕΠΕΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΜΗΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ.ΟΠΩΣ ΠΡΟΕΙΠΑ, ΞΑΝΑΛΕΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΖΟΥΝ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΛΩΣΣΑ,ΣΗΜΑΙΑ ΕΘΝΙΚΗ, ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ Κ.Λ.Π ΕΧΟΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΔΙΑΘΕΣΗΣ.ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΟΒΟ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΥΠΟΘΕΤΙΚΟ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΙΣΥΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΕΓΩ ΑΓΑΠΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ*
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΡΥΒΩ ΚΑΝΕΝΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΙΣΘΗΜΑ.ΔΕΝ ΑΓΑΠΩ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΒΛΑΠΤΟΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ, ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΑ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΟΛΑΚΕΥΩ.ΕΓΩ ΑΓΑΠΩ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΜΑΙ ΦΙΛΑΘΛΟΣ ΤΗΣ SQUADRA AZZURA.ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΛΥ ΔΥΣΑΡΕΣΤΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΙΤΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΘΩ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ.ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΓΑΠΩ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΦΟΥ ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΝΟΡΙΟΦΥΛΑΚΕΣ ΕΧΟΥΣ ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΕΙ,ΒΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ.ΣΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ <> ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ ΕΑΝ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΥΓΝΩΜΗ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΣΟΥ.ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

  19. ΦΟΙΝΙΞ
    ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΚΑΛΗ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΘΕΣΩ ΣΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΑΠΛΗ ΕΡΩΤΗΣΗ….
    ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΟΣΟΒΑΡΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ……
    ΕΝΑΣ ,,,,ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ,,,ΜΕ ΠΛΗΣΙΑΣΕ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ
    ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ,,,,,
    ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΟΝ ΡΩΤΑΩ ΕΙΡΩΝΙΚΑ ΕΓΩ ..
    ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΓΕΜΑΤΟΣ ΣΤΟΡΓΗ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ…..
    ΕΙΜΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΟΣΟΒΑΡΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΗΔΗ ΣΤΡΑΤΟ ΤΟΝ UCC ου τσι τσι…..
    ΛΟΙΠΟΝ ???ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ?? ΔΙΟΤΙ ΑΝ ,ΝΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΧΛΙΜΙΤΖΟΥΡΑ ….
    1)Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΣΤΡΑΤΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΠΡΙΝ ΚΛΑΣΕΤΕ..
    2)Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ,,ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ…
    3)Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΞΥΠΝΟΥΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΕΣ ,ΣΕ ΜΙΑ ΕΝΟΠΛΗ ΑΝΑΜΕΤΡΗΣΗ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ ,ΘΑ ΑΔΡΑΞΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΣΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ,,,ΜΕ ΚΕΡΔΟΣ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ….

  20. Melsen said

    ΤΕΤΑΡΤΗ 6 ΜΑΗ 1959

    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ
    ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΥΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ
    …Σημαντικό πρόβλημα που αξίζει να συζητηθεί είναι το πρόβλημα της καταγωγής του λαού μας. Αυτό το πρόβλημα μπορεί να μελετηθεί ξεκινώ¬ντας, πρώτα, από τα αρχαιολογικά αντικείμενα, που δε σε αφήνουν να σα¬λέψεις και, δεύτερο, από τη γλώσσα, η οποία, παρ’ όλο που στο χρόνο πα¬θαίνει αλλαγές, είναι ένας από τους δείχτες της προέλευσης των λαών. Δη¬λαδή τα αρχαιολογικά αντικείμενα και η γλώσσα αλληλοσυμπληρώνονται.
    Το θέμα των πιο αρχαίων λαών και πολιτισμών, συμπεριλαμβανομένων και των Πελασγών, έχει μελετηθεί από διάφορους ιστοριοδίφες και επιστή¬μονες, που σκοπό είχαν να ανακαλύψουν πώς προήλθε ο πολιτισμός στον κόσμο. Στις απόψεις τους υπάρχουν διάφορες αντιπαλότητες, αποσκοπώ¬ντας ώστε ομάδες λαών να τις τοποθετήσουν πάνω από άλλους λαούς. Στη γενικότητα επικρατούσε η άποψη ότι στην ανάπτυξη του πολιτισμού έχουν υπερισχύσει οι μεγαλύτεροι λαοί, όπως οι Κινέζοι, οι Ινδοί, ΟΙ Γερμανοί, οι Σλάβοι. Τον ελληνισμό όλοι τον έχουν υπερασπίσει, τον πολιτισμό του τον έχουν τοποθετήσει σαν τον αρχαιότερο και τον πιο προοδευμένο, που έχει δώσει λάμψη στον κόσμο. Με βάση αυτές τις θέσεις, στους άλλους λαούς
    βάλθηκε ένα τείχος. Ωστόσο, σύμφωνα μ’ αυτούς, που είναι γνωστοί σαν ι¬στοριογράφοι του ελληνισμού, μεταξύ των οποίων και ο Όμηρος, συνάγε¬ται ότι πριν από τους Έλληνες έζησαν άλλοι αρχαιότεροι λαοί, ένας από τους οποίους είναι και οι Πελασγοί. Υπήρχαν όμως και υπάρχουν στην Ελ¬λάδα άνθρωποι που ζητούν να τοποθετήσουν πιο πέρα την καταγωγή του ελ¬ληνικού λαού.
    Είναι γεγονός ότι οι Πελασγοί υπήρχαν, αλλά κανένας δε βάθυνε σ’αυτό το θέμα από αρχαιολογική και γλωσσολογική άποψη. Οι πατριώτες και οι συγγραφείς μας, σαν το Ναΐμ Φράσερι, μερικοί γερμανοί ιστορικοί κλπ., έχουν πει πως ο λαός μας κατάγεται από τους Πελασγούς, αλλά απα¬ραίτητα αποδειχτικά, που να επιβεβαιώνουν αυτή την καταγωγή ακόμα δεν υπάρχουν. Τις απόψεις των γερμανών ιστορικών μπορούμε να τις θεωρήσου¬με προοδευτικές για ό,τι αφορά την προέλευση μας από τους Πελασγούς. Εί¬ναι γνωστό πως αυτοί δεν έκαμαν αυτό μόνο για τον αλβανικό λαό, αλλά και για τους άλλους μικρούς λαούς. Απ’ όσα έχω διαβάσει πολλές θέσεις τους άλλοι θέλησαν να τις απορρίψουν, ενώ εμείς, στηριζόμενοι στο μαρξισμό -λενινισμό, δε μπορούμε να απορρίψουμε ανθρώπους πολύ μορφωμένους, οι ιδέες των οποίων είναι προοδευτικές. Υπάρχουν και άλλοι Γερμανοί, οι θέ¬σεις των οποίων είναι ρατσιστικές, διότι αυτοί παρουσιάζουν το γερμανικό λαό ως έναν αρχαίο και ανώτερο λαό, θέση αυτή που έχει τις ρίζες της βα-θειά στο γάλλο κόμη Γκομπινώ1. Όμως στον κόμη Γκομπινώ ανάγεται και η θέση για τους Ιλλυριούς. Λέει πως είναι ένας λαός καλός, ηρωικός, μαχη¬τικός κ.λπ. και ότι απ’ αυτούς είναι η καταγωγή μας. Εμείς δεν προβάλλουμε το ζήτημα από εθνικιστική άποψη και να πούμε ότι ήμασταν οι πιο πολιτι¬σμένοι στον κόσμο ή πιο πολιτισμένοι από τους Έλληνες, λέμε όμως ότι άλλο είναι ο πολιτισμός και άλλο η αρχαιότητα ενός λαού.
    Ο Κόντα μας έστειλε το άρθρο ενός έλληνα συγγραφέα, που λέει ότι οι Πελασγοί βοήθησαν στην ανάπτυξη της ελληνικής κουλτούρας κλπ. Αυτό και το γεγονός ότι οι Πελασγοί είναι οι προγενέστεροι των Αλβανών είναι δύσκολο να τα απορρίψουν οι μελετητές μας, προβάλλοντας σαν επιχείρημα μόνον επειδή αυτά τα είπαν κι άλλοι. Δε λέμε ότι ο Κόντα είναι πρωτότυ¬πος, όμως δεν είμαστε της ιδέας αυτά να απορριφτούν.
    Όσον αφορά τον ιλλυρικό πολιτισμό, εμείς διαθέτουμε αποδειχτικά και άλλα θα ανακαλύψουμε αργότερα. Στον τόπο μας έχουν γίνει μερικές α¬νακαλύψεις από τους Ιταλούς και τους Γάλλους2. Αυτοί ορμώνται να αποδεί¬ξουν τον ελληνικό πολιτισμό που στην ουσία υπήρξε, αλλά υπήρχαν και άλλοι πολιτισμοί, για τους οποίους αυτοί οι επιστήμονες δεν είναι προσανατο¬λισμένοι. Εμείς θα συνεχίσουμε να κάνουμε ανακαλύψεις, διότι έχουν μεγά¬λη σημασία, τόσο για το λαό μας όσο και για τη γενική ιστορία. Σ’ αυτά τα πλαίσια θα ανακαλύψουμε και τις ρίζες των Ιλλυριών στη χώρα μας.
    Τη θέση ότι εμείς προερχόμαστε από τους Πελασγούς δεν πρέπει να την απορρίψουμε, μα να τη μελετήσουμε πιο πέρα. Καθήκον των ιστορικών μας είναι να βρουν τους δεσμούς των Πελασγών με τους Ιλλυριούς και την παρα¬πέρα ανάπτυξη τους. Τώρα δεν τίθεται όπως πριν το θέμα της ύπαρξης του αλβανικού λαού σαν έθνος, όμως το πρόβλημα της καταγωγής πρέπει να επιλυθεί επιστημονικά, δηλαδή οι θέσεις που εγείρονται να εξηγηθούν απο¬δειγμένα. Εμείς δεν είμαστε ειδήμονες, όμως γνώμες μπορούμε να εκφέρου¬με. Επομένως εγώ θα πρότεινα η θέση ότι προερχόμαστε από τους Πελα¬σγούς να μελετηθεί και να τεκμηριωθεί, διότι αυτό το πρόβλημα δεν έχει λυ¬θεί οριστικά, ενώ το θέμα των Ιλλυριών, σαν πρόγονοι του αλβανικού λαού, έχει αποδειχτεί. Ωστόσο οι δεσμοί ανάμεσα τους, δηλαδή μεταξύ των Πελα¬σγών και των Ιλλυριών, μένει να αποδειχτεί.
    1. Ζοζέ Αρτούρ Γκομπινώ (1816 – 1882), γάλλος αντιδραστικός εξτρεμιστής, κοινωνιολόγος, ένας από τους ιδρυτές της ρατσιστικής θεωρίας του μίσους του αν¬θρώπου προς τον άνθρωπο.
    2. Πρόκειται για τις αρχαιολογικές ανακαλύψεις στην Απολλωνία και το Βουθρωτό πριν από την Απελευθέρωση.

    ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ,
    ΤΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
    ΤΗΣ ΓΕΝΕΣΗΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ
    3 ΝΟΕΜΒΡΗ 1969
    Από την ομιλία στη σύσκεψη τον Πολιτικού Γραφείου της ΚΕ τον ΚΕΑ.
    Επιθυμώ να πω ότι οι εργαζόμενοι μας στις ιστορικές μελέτες πρέπει πάντα να έχουν υπόψη ότι οι αλβανολογικές μελέτες1 (και εδώ αναφέρομαι όχι στους άλλους αλλά σε μας) για κάθε πρόβλημα πρέπει να στηρίζονται στην επιστήμη, σε πρώτη γραμμή, στη μαρξιστική – λενινιστική επιστήμη. Κάθε μελέτη που γίνεται στην Αλβανία να έχει βάσεις, να μην έχει μέσα της ίχνη σωβινισμού, αντίθετα κάθε ίχνος του να καταπολεμιέται ως ξένη αντί¬ληψη από τους μελετητές μας. Στις μελέτες μας πρέπει να απαντούμε επιστη¬μονικά και τεκμηριωμένα σε εκείνους που έχουν εδαφικές αξιώσεις έναντι της Αλβανίας. Γι αυτές τις αξιώσεις πρέπει φυσικά ν’ απαντούμε όχι μόνο πολιτικά αλλά και σε άλλες κατευθύνσεις, πάντα όμως επιστημονικά.
    Όταν λέμε οι αλβανολογικές μας μελέτες πρέπει να στηρίζονται σε βά¬σεις επιστημονικές, αντιιδεαλιστικές, αντισωβινιστικές, μαρξιστικές – λενι¬νιστικές, σημαίνει να χειριζόμαστε ορθά τα προβλήματα ώστε οι μελέτες μας σ’ αυτό το πεδίο, όπως παντού, να είναι πάντα ανώτερες έναντι εκείνων που γίνονται έξω από την Αλβανία. Έτσι θα επιβληθούμε σε εκείνους τους ξένους μελετητές που έχουν αντεπιστημονικές απόψεις, διαφορετικά, ανε¬ξάρτητα που είμαστε η χώρα για την οποία γίνονται αυτές οι μελέτες, δε θα μπορούσαμε να τους επιβληθούμε. Βασισμένοι στη μαρξιστική – λενινιστι¬κή επιστήμη εμείς θα κάνουμε πάντα ορθές παρατηρήσεις και έρευνες, εμπεριστατωμένες, εθνικού και διεθνούς χαρακτήρα, θα δώσουμε την απαιτούμε¬νη σημασία και απασχόληση τόσο στην εθνική όσο και στη διεθνή πλευρά του θέματος.
    Στη γένεση του αλβανικού λαού, στα ζητήματα της γλωσσολογίας, στη διαμόρφωση του έθνους και σε όλα τα άλλα υπό συζήτηση προβλήματα, θα δώσουμε την απαιτούμενη βαρύτητα τοποθετώντας τα σε επιστημονικές βάσεις. Εκείνο που είναι δικό μας να το υπερασπιστούμε με τεκμηριωμένες με¬λέτες. Εμείς δεν έχουμε κάνει και δεν κάνουμε ιδιοποιήσεις παρουσιάζοντας αλβανικά εκείνα που δεν είναι τέτοια. Με κανέναν τρόπο δε μπορούμε να πούμε, λόγου χάρη, στους σημερινούς Δαλματούς ότι όλος ο πολιτισμός που υπάρχει στη χώρα τους είναι δικός μας, επειδή στο παρελθόν οι Ιλλυριοί ε¬ξαπλώνονταν και στη χώρα τους. Ούτε υποθετικά πρέπει να πάμε και να πού¬με, λόγου χάρη, πως οι Ετρούσκοι (τους οποίους μέχρι σήμερα κανείς δεν ε¬ξακρίβωσε ποιοι είναι και το ζήτημα παραμένει ακόμα άγνωστο) είναι πρό¬γονοι των Αλβανών. Κατά πόσο θα αποδειχτεί αυτή η υπόθεση, είναι άλλο πράγμα, αλλά όσο παραμένει υποθετική, δεν πρέπει στις μελέτες μας να κα¬θοδηγούμαστε απ’ αυτή. Είναι γεγονός πως ο ετρουσκικός πολιτισμός, ήταν πιο προχωρημένος σε σύγκριση με το ρωμαϊκό, που εκείνη την εποχή ήταν, ας πούμε, ακόμα βάρβαρος. Ωστόσο, στηριζόμενοι μόνο σε υποθέσεις, δεν πρέπει αυτό να μας κάνει να πούμε πως οι Ετρούσκοι είναι οι πρόγονοι των Αλβανών.
    Εκείνοι που υπερασπίζουν την άποψη της πελασγικής προέλευσης των Αλβανών νομίζουν ότι οι Πελασγοί δεν έχουν ποτέ αφομοιωθεί από τους Έλληνες, πηγαίνουν μάλιστα και πιο πέρα, λέγοντας πως είναι ο πελασγι¬κός πολιτισμός εκείνος που επέδρασε επί του ελληνικού πολιτισμού κλπ. Αυτό θα πει ότι ο πελασγικός πολιτισμός πρέπει να ήταν πολύ πιο ανεπτυγ¬μένος από τον ελληνικό, ναι, αλλά μέχρι τώρα δεν υπάρχουν λίγο πολύ καλά καθορισμένα στοιχεία γι’ αυτόν τον πολιτισμό. Αν κάποιος θελήσει να απο¬δείξει ότι ο ελληνικός πολιτισμός είναι επηρεασμένος από τους αυτόχθονες, των οποίων η εθνικοπολιτιστική παρουσία είναι ακόμα συζητήσιμη, αφού βασίζεται μόνο σε ό,τι λέει ο Όμηρος και μερικοί άλλοι αρχαίοι συγγρα¬φείς, πρώτα πρέπει τεκμηριωμένα να απορρίψει τα ως τώρα δοσμένα της πα¬γκόσμιας επιστήμης. Ο κόσμος γνωρίζει πλατιά τον ελληνικό πολιτισμό, που, όπως ξέρουμε έχει την επίδραση του αρχαιότερου πολιτισμού των λαών της Ασίας. Αυτό είναι πολύ καλά γνωστό, ενώ η επίδραση του πολιτισμού των Πελασγών είναι μια υπόθεση, για την οποία ακόμα δεν έχουμε τεκμήρια και αποδείξεις για να τη θεωρήσουμε σαν αλήθεια. Συνεπώς, για να μη λαθέ¬ψουμε, χρειάζεται σ’ αυτήν την κατεύθυνση να κάνουμε σοβαρή δουλειά και να μη βαδίζουμε με επιθυμίες.
    Το λέω αυτό επειδή, απ’ ό,τι έχω διαβάσει στις εφημερίδες, οι άνθρω¬ποι μας που ασχολούνται με την επιστήμη προσπαθούν καμιά φορά να πα¬ρουσιάζουν ιλλυρικού πολιτισμού τα μνημεία του ελληνικού, ρωμαϊκού ή του ελληνορωμαϊκού πολιτισμού που ανακαλύφτηκαν στη χώρα μας, πράγμα που καθόλου δεν είναι σωστό. Είναι γνωστό πως ο πολιτισμός της Απολ¬λωνίας, όπως και του Δυρραχίου, είναι ένας ανάμικτος ελληνορωμαϊκός πο¬λιτισμός• συνεπώς αν προσπαθούσαμε να τον ιδιοποιηθούμε και να διακηρύ¬ξουμε ότι τον ανέπτυξαν οι προγονοί μας, δε θα ήμασταν αντικειμενικοί. Χωρίς άλλο μπορούμε να πούμε πως τον χρησιμοποίησαν και οι Ιλλυριοί, πως και αυτοί συνέβαλαν σ ‘ αυτόν, δημιουργώντας σ’ αυτό το ρυθμό, πλου¬τίζοντας τον.
    Ιστορικά είναι γνωστό πως η Ρώμη έχει καταλάβει πολλές χώρες της Μεσογείου, περιλαβαίνοντας και την Απολλωνία και το Δυρράχιο, όπου προηγούμενα είχε πιάσει θέση ο ελληνικός πολιτισμός, και, όπως παντού ό¬που είχε κυριαρχήσει, έφερε εκεί και την κουλτούρα της. Το ίδιο μπορούμε να πούμε και για το βυζαντινό πολιτισμό, που διαδόθηκε στη χώρα μας μερι¬κούς αιώνες αργότερα. Είναι αλήθεια ότι στην Αλβανία βρίσκονται πολλά μνημεία οικοδομημένα από τους Αλβανούς. Έτσι, λόγου χάρη, ο αλβανός αρχιτέκτονας που έχτισε την εκκλησία στο Λάμποβο του Σταυρού, είναι με¬γάλος καλλιτέχνης, ωστόσο ο ρυθμός αυτής της εκκλησίας είναι βυζαντι¬νός, διότι, όπως είναι γνωστό, πληθώρα τέτοιες εκκλησίες έχουν χτιστεί σε όλες τις χώρες της Ανατολικής Μεσογείου. Συνεπώς νομίζω αυτά τα ζητή¬ματα να τα τοποθετήσουμε σωστά, ώστε ο χειρισμός τους να γίνεται με αυ¬στηρή επιστημονική αντικειμενικότητα.
    Οι εργαζόμενοι μας των αλβανολογικών επιστημών είναι σε θέση να προσανατολίζονται και να καθορίζουν μόνοι τους το πεδίο των μελετών και των εργασιών που κάνουν, αλλά κατά τη γνώμη μου, περισσότερο πρέπει να βάλουν τον τόνο στους Ιλλυριούς, για το λόγο ότι τα γεγονότα, τα αποδει¬κτικά κι όλα τα αρχαιολογικά, ιστορικά και λοιπά στοιχεία είναι πιο αληθή για να αποδειχτεί η προέλευση των Αλβανών απ’ αυτούς. Πλην όμως αυτό το θέμα πρέπει να μελετηθεί επιστημονικά με στοιχεία και με ντοκουμέντα και, αν μελετηθούν ορθά, μια τέτοια τεκμηριωμένη μελέτη την επιβάλλουμε σε οποιονδήποτε.
    Και στις αρχαιολογικές έρευνες πρέπει να δοθεί περισσότερη προσοχή για να καταστρώνονται ορθά τα ζητήματα. Φυσικά, για να ιδούμε τι συμβο¬λή πρόσφερε ο λαός μας στο θησαυροφυλάκιο του παγκόσμιου πολιτισμού, είναι απαραίτητο να εργαστούμε για να ανακαλύψουμε και τα μνημεία της ρωμαϊκής και ελληνορωμαϊκής αρχαιότητας και κάθε είδος άλλου πολιτι¬σμού στον τόπο μας. Παρ’ όλα αυτά, οι ανασκαφές πρέπει να γίνονται σε ορθό συσχετισμό με όλους τους άλλους, οι αρχαιολογικές μας εργασίες να συγκεντρώνονται περισσότερο στην ανακάλυψη των μνημείων των Ιλλυ¬ριών και όλων των φυλών και λαών, με τους οποίους αποδείχνεται η καταγω¬γή και ο πολιτισμός του αλβανικού λαού. Τέτοιες ανασκαφές νομίζω πρέπει να συνεχιστούν πιο εντατικά, ενώ οι άλλες να βαδίσουν με αργότερο ρυθμό.
    Αλλά γιατί πρέπει εμείς να ανακαλύψουμε και μνημεία που δε σχετί¬ζονται με τον πολιτισμό των προγόνων μας; Αυτό το κάνουμε για προσφορά μας στον παγκόσμιο πολιτισμό. Τέτοια μνημεία, όπως το Κολοσσαίο της Ρώμης, υπάρχουν και στην Αλγερία, στη Συρία κλπ., μάλιστα ίχνη ενός τέ¬τοιου μνημείου, που δεν είναι άσχημο να αποκαλύψουμε βρήκαμε κι εμείς στο Δυρράχιο. Ή αποκαλύψαμε αγάλματα των αρχόντων της πόλης και τα τοποθετήσαμε στην αντίστοιχη θέση στην Απολλωνία. Φυσικά μ’ αυτό κά¬ναμε μια καλή δουλειά, διότι η αποκάλυψη τέτοιων πολιτιστικών αξιών έχει μεγάλη βαρύτητα και δείχνει ότι, όπως πολλές χώρες, και η Αλβανία συμ¬βάλλει στον πλουτισμό του θησαυροφυλακίου του παγκόσμιου πολιτισμού. Οι ξένοι επιθυμούν να έρθουν στη χώρα μας να δουν, να μελετήσουν και να γράψουν για αυτά τα μνημεία που αποκαλύπτουμε. Παρ’ όλα αυτά, η ανακά¬λυψη τέτοιων μνημείων δεν έχει τόση σημασία για μας, εκτός από το γεγο¬νός ότι υπάρχουν σαν έργα αρχιτεκτονικής αξίας. Ας δούμε τις αρχαιολογι¬κές μελέτες και ανασκαφές που έχουν κάμει στο παρελθόν στην Αλβανία οι ξένοι αρχαιολόγοι και ιστορικοί όπως ο Ρέι, ο Ουγκολίνι κι όλοι οι άλλοι. Εμείς γνωρίζουμε ότι τις ανασκαφές αυτοί δεν τις άρχισαν προς το συμφέ¬ρον μας, αλλά προς τα συμφέροντα τους. •
    Τις ανασκαφές για την αποκάλυψη των μνημείων που αφορούν την προ¬σφορά μας στο θησαυροφυλάκιο του διεθνούς πολιτισμού, νομίζω πως είναι απαραίτητο να τις κάνουμε στην κατάλληλη αναλογία. Αυτό το ζήτημα πρέ¬πει να το δούμε με προσοχή, να μη ρίξουμε όλες τις δυνάμεις που διαθέτουμε για την ανακάλυψη των ψηφιδωτών του Πογιάν κ.λπ., μα να τις προσανατο¬λίσουμε κυρίως στην ανακάλυψη και τεκμηρίωση των θέσεων μας που δεν είναι σοβινιστικές και εξυπηρετούν να εξηγήσουμε την ύπαρξη μας σα λα¬ός, την αρχαία και όμορφη κουλτούρα μας, που μας την έχουν αρνηθεί εκεί¬νοι που μας καταπίεζαν στο παρελθόν. Δηλαδή, να ξέρουμε να διαλέγουμε τι να μελετούμε κι όχι να καυχιόμαστε, λόγου χάρη, με το ιστορικό γεγονός ότι ο Βελισάριος1 παρέμεινε τρεις μήνες στο Δυρράχιο περιμένοντας το ιπ¬πικό του Ιουστινιανού μαζί με τα ιλλυρικά στρατεύματα που ο δεύτερος έ¬στειλε στη Ραβένα, όταν γνωρίζουμε ότι αυτά προσλήφθηκαν μισθοφόροι. Αν υπάρχουν στοιχεία που να δείχνουν ότι αυτά τα στρατεύματα έχουν δώ¬σει κάποια συμβολή, αξίζει να ανασκαλέψουμε στα έγγραφα για να μάθουμε πιο πέρα τι έκανε ο Βελισάριος και τι έκαμαν αυτά τα στρατεύματα, διαφορε¬τικά δε μας χρειάζεται μια τέτοια μελέτη. Είναι επίσης γνωστό από την ιστο¬ρία ότι ο Μάρκος Αντώνιος και ο Καίσαρ έχουν έρθει στην Αλβανία. Αλλά τι μας χρειάζεται να αρχίσουμε να αναζητούμε υλικά στοιχεία γι’ αυτό; Για¬τί να μπούμε σ’ αυτή τη δουλειά; Είναι όμως ενδιαφέρον να γνωρίσουμε ότι ο εμφύλιος πόλεμος στη Ρώμη έδωσε αφορμή στους Ιλλυριούς να εκμεταλ¬λευτούν την ευκαιρία να επαναστατήσουν ενάντια στη Ρώμη. Σε πρώτη γραμμή, τις επιστημονικές δυνάμεις πρέπει να τις δεσμεύσουμε σε μερικές κατευθύνσεις που μας φέρνουν οφέλη. Μ’ αυτή την ευκαιρία δε θέλω να πω να μην προσφέρουμε στον παγκόσμιο πολιτισμό, αλλά, όπως είπα, αυτή τη δουλειά να την κάνουμε πάντα φυλάσσοντας τις αναλογίες.
    Εσείς σύντροφοι1 δεν έχετε μείνει με σταυρωμένα τα χέρια, απεναντίας, κάνατε προς αυτή την κατεύθυνση μια αξιόλογη δουλειά, που έδωσε αποτε¬λέσματα και γι» αυτό σας συγχαίρουμε. Όμως, αν επιθυμείτε το Πολιτικό Γραφείο να σας βοηθήσει για ζητήματα που χρειάζονται εξηγήσεις και για τα οποία πρέπει να δοθούν μερικοί προσανατολισμοί, τότε όταν θα το βρείτε βολικό, να μας τα παρουσιάσετε σε ιδιαίτερες μελέτες. Στους ξένους, λόγου χάρη, στη γλωσσολογία υπάρχουν μερικές θεωρίες που δεν είναι υπολείμμα¬τα, αλλά σχολές, αντιλήψεις ολόκληρων σχολών. Αυτές οι θεωρίες είναι, έ¬τσι να πούμε, χωρίς επιστημονικές βάσεις, αλλά έχουν ριζοβολήσει στα κε¬φάλια των ανθρώπων, των διαφόρων καθηγητών οι οποίοι, να το έχουμε κα¬λά υπόψη, δεν είναι χορτάρια αλλά μεγάλα δέντρα της αστικής τάξης, που έχουν επιχειρηματολογημένες τις θεωρίες τους, επομένως δεν απορρίπτο¬νται εύκολα. Συνεπώς, αν θεωρείται απαραίτητο να δώσουμε τη συμβολή μας στην πάλη ενάντια σ’ αυτές τις απόψεις που διαδίδονται στο εξωτερικό, και απαιτείται χωρίς άλλο να δώσουμε όταν η υπόθεση είναι για τη χώρα μας, πρέπει να παρατηρήσουμε με προσοχή και επιστημονικά ποιοι είναι οι προ¬σανατολισμοί που έχουν οι ξένοι σχετικά με την αλβανολογία. Να μην έ¬χουμε την αξίωση ότι και χωρίς πολλά επιχειρήματα μπορούμε να απορρί¬ψουμε τις πλαστές θεωρίες που διαδόθηκαν. Η άποψη μας πρέπει να επικρα¬τήσει και να απορρίψει επιστημονικά και με επιχειρήματα τις ξένες από¬ψεις, δηλαδή να πάρει με το μέρος της τους άλλους, να τους πείσει πλέρια για την ορθότητα των μελετών μας έτσι όπως ένα κι ένα κάνουν δύο.
    Για να πετύχουμε αυτό το σκοπό, οι αλβανολογικές μας επιστήμες πρέ¬πει να εμπνέονται και να καθοδηγούνται από τη μαρξιστική – λενινιστική ε¬πιστήμη, να δώσουν στο καθετί την απαιτούμενη δόση, να μην παρασύρο¬νται από παλιούς προσανατολισμούς, από παλιές πραχτικές και απόψεις στον καθορισμό της δουλειάς- να μην ξεχνούν το παρελθόν, αλλά να παίρ¬νουν υπόψη και το παρόν και την προοπτική. Δε θα ήταν σωστό να πούμε ότι τώρα δε μας χρειάζεται η μελέτη του θέματος των Πελασγών ή του θέματος της επίδρασης που η Μολοσσία είχε στο Μέγα Αλέξανδρο, επειδή αυτός ή¬ταν Έλληνας, διότι κι αυτό δεν είναι πλέρια επακριβές. Ο Μέγας Αλέξαν¬δρος είχε τη μητέρα Ηπειρώτισσα (Μολοσσίδα), τον πατέρα Μακεδόνα κι ο ίδιος για μερικό καιρό μεγάλωσε στη Μολοσσία. Όλα αυτά επέδρασαν στη διάπλαση του, τόσο που όταν πήγε στην Περσία πήρε τα χαρακτηριστικά ε¬νός κοσμοπολίτη αυτοκράτορα. Με τη μελέτη αυτού του θέματος εμείς με κανέναν τρόπο δεν αποσκοπούμε να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι ο Α¬λέξανδρος ήταν Αλβανός, ούτε να πούμε στους Έλληνες ότι η μητέρα του ήταν Αλβανίδα, μα για να αποδείξουμε ότι αυτό το τμήμα των Βαλκανίων, ό¬που εκείνος πέρασε την παιδική ηλικία και απ’ όπου είχε τη μητέρα, δεν ή¬ταν καθόλου ελληνικό, ότι στη Μολοσσία έχει ζήσει ένας λαός εντελώς δια¬φορετικός και, όντας έτσι, οι εκεί φυλές έχουν αναπτυχθεί κατά τρόπο που δεν αφομοιώθηκαν από τους Έλληνες. Αυτές οι φυλές πήραν μεν πολιτισμό και μερικά έθιμα ελληνικά, αλλά στη γενικότητα ο πολιτισμός και τα έθιμα τους ήταν εντελώς διαφορετικά απ’ αυτά των Ελλήνων. Αποδείχνοντας επι¬στημονικά αυτό, θα προκύψει ότι οι Μολοσσοί δεν ήταν οι ίδιοι με τους Έλληνες.
    1. Στη σύσκεψη της Γραμματείας της ΚΕ του ΚΕΑ, 9 Μάη 1983, ο σύντροφος Ενβέρ Χότζα ερμήνευσε τον όρο «Αλβανολογικές επιστήμες» και συμβούλεψε να α¬ντικατασταθεί με την ονομασία «Επιστήμη που μελετά την ιστορία, τη γλώσσα και τον εθνικό μας πολιτισμό».
    2. Βυζαντινός στρατηγός (494 – 565), γεννήθηκε στη Θράκη.
    Απευθύνεται στο σύντροφο Καχρεμάν Ύλλι, τότε πρύτανη του Πανεπιστη¬μίου των Τιράνων και στους λοιπούς συντρόφους από το Ινστιτούτο Ιστορίας και Γλωσσολογίας κι από το Ινστιτούτο Λαογραφίας, οι οποίοι παρευρίσκονταν στη συ¬νεδρίαση
    ΚΥΡΙΑΚΗ 15 ΓΕΝΑΡΗ 1984
    ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΤΙΚΗ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΜΑΣ
    Τον Ξενοφών Νούσι1 πριν γυρίσει στην Αθήνα τον είχα για δείπνο και συζητήσαμε. Φαίνεται ότι για μας στην Ελλάδα υπάρχει θετική γνώμη. Ε¬μείς με την Ελλάδα έχουμε προβλήματα, μα αυτά δεν είναι όπως τα προβλή¬ματα που έχουμε με τη Γιουγκοσλαβία. Εφόσον την ελληνική μειονότητα στη χώρα μας την έχουμε σε γερές θέσεις, ας φωνάζουν όσο θέλουν οι παπά-δες.
    Εν πάση περιπτώσει, για μας σημασία έχει η ελληνική δημοκρατική κοινή γνώμη. Προοδευτικοί άνθρωποι που δεν συμφωνούν με τους παπάδες μπορεί να υπάρχουν ακόμη και στο κόμμα «Νέα Δημοκρατία».
    Πρέπει να γνωρίζουμε επίσης ότι είναι και η Γιουγκοσλαβία που ενθαρ¬ρύνει την ελληνική αντίδραση για να κρατούν σε όσο πιο μεγάλη ένταση το ζήτημα της ελληνικής μειονότητας στην Αλβανία. Οι Γιουγκοσλάβοι μάλι¬στα χτυπούν δυνατά τη σάλπιγγα πως σε μας το εθνικό ζήτημα δε λύθηκε κα¬θώς πρέπει. Συνεπώς, αυτό που λέμε εμείς γι’ αυτούς, προσπαθούν να το πού¬νε αυτςί για μας, ότι στην Αλβανία δεν έχουν, λέει, δικαιώματα τόσο οι Μα¬κεδόνες, όσο και οι Έλληνες μειονοτικοί. Οι Γιουγκοσλάβοι όχι μόνο συ¬κοφαντούν πως οι Έλληνες μειονοτικοί στην Αλβανία δεν απολαμβάνουν δικαιώματα και υποστηρίζουν την αντιαλβανική δράση των βορειοηπειρω¬τικών, αλλά μας βγάζουν και τους Ρωμάνους (βλάχους). Αύριο αυτοί μπορεί να πούνε ότι και οι Εβραίοι δεν έχουν δικαιώματα στη χώρα μας κλπ. Οι Γιουγκοσλάβοι με πολύ ζήλο συμφωνούν με τον τόνο της ελληνικής αντί¬δρασης που, μέσα στ’ άλλα, κάνει πολύ θόρυβο, λόγου χάρη για το νόμο της αλλαγής των ονομάτων. Εμείς πράγματι βγάλαμε το νόμο της αλλαγής μερι¬κών υποτιμητικών και περιφρονητικών ονομάτων, αλλά αυτή ήταν πράξη
    Πρεσβευτής της Λαϊκής Σοσιαλιστικής Δημοκρατίας της Αλβανίας στην Ελλάδα.

    πάρα πολύ συνηθισμένη, διότι σε μερικούς ανθρώπους είχαν βάλει ονόματα που τους ήταν αδύνατο να τα κρατούν, ονόματα και επώνυμα ταπεινωτικά και από τα πιο χυδαία. Να, απ’ αυτόν το νόμο πιάνονται και μας κατηγορούν πως τον χρησιμοποιούμε σαν όπλο για να εξαφανίσουμε τις μειονότητες, για να τις αφομοιώσουμε, πως τους χαλάσαμε τη θρησκεία, τους τραβήξαμε τα ονόματα και τους κάναμε όλους Αλβανούς!
    Οι γιουγκοσλάβοι τιτοϊκοί, αυτή την προπαγανδιστική αντιαλβανική εκστρατεία την αναπτύσσουν ακριβώς όταν η ίδια η ελληνική αντίδραση και οι βορειοηπειρωτικοί σύλλογοι σιωπούν λόγω των ορθών θέσεων μας για μερικά διεθνή πολιτικά προβλήματα, που συμφέρουν και στην Ελλάδα. Ένα απ’ αυτά τα προβλήματα είναι το Κυπριακό, το οποίο έβαλε σε δυσκο¬λία την ελληνική κυβέρνηση. Η άψογη θέση μας προς τα τελευταία γεγονό¬τα στην Κύπρο έκανε φυσικά την ελληνική αντίδραση να πει: «Για σταθείτε, σ’ αυτό το ζήτημα η Αλβανία μπορούσε να βγει και εναντίον μας».
    Ο δεύτερος λόγος σχετίζεται, καθώς φαίνεται, με τη μη συμμετοχή της Τουρκίας στη σύσκεψη για την αποπυρηνικοποίηση των Βαλκανίων. Αυτό έχει μεγάλη σημασία, γιατί η σύσκεψη ήταν στην πραγματικότητα ενάντια στο ΝΑΤΟ, ενάντια στις Ενωμένες Πολιτείες της Αμερικής και η Τουρκία δεν συμμετέχει ακριβώς εξ αιτίας του πρώτου σημείου της ημερήσιας διάτα¬ξης, η αποπυρηνικοποίηση των Βαλκανίων. Οι Τούρκοι είπαν επίσημα ότι σε περίπτωση που αφαιρεθεί αυτό το ζήτημα από την ημερήσια διάταξη, τό¬τε θα συμμετάσχουν, διαφορετικά όχι.
    Με την πολιτική μας προς την ελληνική κυβέρνηση εμείς πρέπει να τη¬ρούμε τη γραμμή, αλλά να είμαστε και ευέλικτοι. Τι σημαίνει να είσαι ευέλι¬κτος; Σημαίνει ώστε για εκείνο που η ελληνική κυβέρνηση έχει δίκιο, να μην της το αρνηθούμε, να το πούμε ανοιχτά ότι έχει δίκιο. Να, σ’ αυτή την περίπτωση πρέπει να εκδηλωθεί ευελιξία. Έτσι πρέπει να ενεργούμε και σε άλλες περιπτώσεις, αυτό πρέπει να το έχουμε καλά υπόψη μας. Αλλά, όταν λέμε ευελιξία, δε θα πει να χαλάσουμε, να θίξουμε τα συμφέροντα του λαού μας. Με κανέναν τρόπο.

    ΠΕΜΠΤΗ 2 ΦΛΕΒΑΡΗ 1984
    ΝΑ ΞΕΣΚΕΠΑΣΟΥΜΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ
    ΤΗ ΦΙΛΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΔΥΟ ΛΑΩΝ ΜΑΣ
    Αυτές τις μέρες ο μητροπολίτης Σεβαστιανός, συνοδευόμενος από άλ¬λους αντιδραστικούς, πήγε στις Ενωμένες Πολιτείες της Αμερικής και μπροστά σε κάποια επιτροπή της Αμερικάνικης Γερουσίας μίλησε για την λεγόμενη άσχημη κατάσταση της μειονότητας στην Αλβανία. Ταυτόχρονα ο αντιδραστικός ελληνικός Τύπος έχει διαδώσει προκατειλημμένες φήμες κατά τις οποίες εμείς θέλουμε, λέει, να σκοτώσουμε το Σεβαστιανό. Επίσης αυτές τις μέρες ένας φυγάς μας έστειλε ένα γράμμα, με το οποίο απειλεί πως θα τινάξει στον αέρα την πρεσβεία μας στην Αθήνα, αν δεν αφήσουμε την οικογένεια του να πάει στην Ελλάδα.
    Σχετικά μ’ αυτή την αντιαλβανική εκστρατεία από συκοφαντίες και ε¬πιθέσεις που αναπτύσσεται από την ελληνική αντίδραση σε βάρος της χώ¬ρας μας, εμείς δεν μπορεί να μη διαμαρτυρηθούμε στο Υπουργείο Εξωτερι¬κών της Ελλάδας. Εξ ονόματος της Κυβέρνησης μας, κατά τον πιο σοβαρό τρόπο, να ζητήσουμε να ληφθούν μέτρα ώστε όχι μόνο να μη συμβαίνουν πια τέτοια πράγματα, αλλά, με βάση το διεθνές δίκαιο και τους γνωστούς διεθνείς κανόνες, να δημιουργηθεί κατάσταση ήρεμης εργασίας για την πρε¬σβεία μας και το προσωπικό της, έτσι όπως έχουμε εμείς εξασφαλίσει για την ελληνική πρεσβεία στα Τίρανα. Το διάβημα αυτό από μέρους μας να εί¬ναι μια ισχυρή και αποφασιστική προειδοποίηση προς την Ελληνική Κυ¬βέρνηση.

  21. Milner τυρί για όλους said

    Σεντονάρα, έφερα τυρί γιατί αυτό της φάκας του Μέλσεν καλύτερα να το φάει ο ίδιος.

  22. Σταθερό για 3 χρόνια;;;;;; said

    Διαβάσατε καλά, στο κείμενο του Μέλσεν δεν υπάρχουν τυπογραφικά λάθη. Το κοσοβίστικο παραλήρημά του δεν το κόβω για σταθερό. Εσείς;

    Μέλσεν, δεν είναι παντού γιούρομπανκ. Αν θες στεγαστικό ευελιξία να πας στον Πελασγό. Για ένα ευρώ κάνεις έτσι;

  23. Παριζάκι Χιουντάι said

    Στον προνομιακό μεζέ να τον πάρετε τον Μέλσεν καί κάθε Μέλσεν.

  24. satyrikon said

    Οργανωμένος ο μελσεν στο copy-paste.Φαίνεται οτι έχει επαγγελματική ενασχόληση με το άθλημα.

  25. ΙΕΚ ΠΕΛΑΣΓΟΙ said

    Επαγγελματική κατάρτιση σίγουρα…

  26. ΠΟΥ ΚΟΛΑΕΙ Ο ΚΑΡΛ ΜΑΡΞ ΤΟ ΚΟΣΟΒΟ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ????
    ΗΡΕΜΙΣΕ ΤΑ’ ΚΑΝΕΣ ΑΧΤΑΡΜΑ ΒΡΕ ΚΟΛΕΓΚΑ ,,ΚΑΙ ΕΝΩ ΚΑΤΑΒΑΛΩ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΝΑ ΕΧΩ ΣΦΑΙΡΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ,Η ΥΣΤΕΡΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΧΕΙ…
    Η ΙΣΤΟΡΕΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ….ΣΥΝΑΙΠΩΣ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΝΑΣΚΑΦΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΑΠΛΩΣ ΠΡΟΤΟΜΕΣ ΟΙ ,,,,,ΣΤΑΜΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΜΟΥΣΕΙΟ…
    ΛΟΓΩ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΟΥ ( ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΤΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ )ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΓΝΩΣΤΟ ΠΩΣ ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΓΓΕΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ Η ΑΠΛΑ ΧΡΗΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΑΛΛΑ ΤΑ MEDIA ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ…
    ΑΜΑ ΠΑΣ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ ΘΑ ΔΕΙΣ ΑΓΓΕΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΗΔΕΙΩΝ….
    ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΕΙΑΣ ΘΛΙΒΕΙ ΠΟΛΥ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΑΡΚΕΙ ΜΟΝΟ Η ΣΙΩΠΗΛΗ ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΩΝ ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΝΑ ΑΠΟΣΥΝΤΟΝΙΣΕΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ…..
    ΤΙ ΛΕΝΕ ΑΛΒΑΝΟΙ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ??
    ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥ Μ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ???
    ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΑΣ ΜΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΣΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΦΡΑΣΗ ,
    ΠΟΥ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
    ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΟΦΕΙΛΩ ΤΟ ΖΕΙΝ
    ΣΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ ΜΟΥ ΤΟ ΕΥ ΖΕΙΝ…
    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΤΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΣ ΠΩΣ Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Ο ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΑΣ…
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΠΑΡΟΥΦΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΩΒΙΝΙΣΜΟΥ…
    ΗΔΗ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΛΒΑΝΟΥΣ,,ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΩΝΟΥΣ ΝΙΓΗΡΙΑΝΟΥΣ ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΥΣ ΠΑΛΑΙΣΤΗΝΙΟΥΣ ΣΥΡΙΟΥΣ ΜΑΡΟΚΙΝΟΥΣ ΙΝΔΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ…ΠΟΥΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.
    ΚΑΤΑ ΔΙΑΒΟΛΙΚΗ ΣΥΜΠΤΩΣΗ ΟΜΩΣ,ΧΩΡΕΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΡΩΣΙΑ
    ΠΟΥ ΓΑΛΟΥΧΙΘΗΚΑΝΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΚΡΑ ΤΟΥ ΜΑΡΞΙΣΜΟΥ,,, ΦΕΡΑΝΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ,,,,ΧΛΙΔΗ ,,,,,ΤΗΣ ΠΟΡΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΦΙΑΣ…
    ΑΝ ΗΜΟΥΝ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ,ΣΩΒΙΝΙΣΤΗΣ,ΘΑ ΕΙΧΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΓΝΩΜΟΝΕΣ ΛΑΟΥΣ ΟΠΩΣ Η ΑΛΒΑΝΙΑ..
    ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥΣΣ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΥΣ ΚΑΝΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΓΚΑΛΙΑΣΟΥΜΕ …
    ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΩΒΙΝΙΣΜΟ???
    ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΟΥ ΚΟΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΟΜΟΝΟΙΑΣ ΓΙΑΤΙ ΦΥΛΑΚΙΖΟΝΤΕ????
    ΔΥΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟΠΕΙΡΑΤΕΙΕΣ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΣΑΤΕ ΕΝΑΝ ΑΘΩΟ ΕΛΛΗΝΑ ΕΠΙΒΑΤΗ …ΤΟ ΘΥΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟ???
    ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΦ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΒΟΜΒΙΔΕΣ ΕΧΕΤΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΝΕ ΓΙ’ΑΥΤΟ…ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΑΝ ΜΑΣ ΕΛΕΓΕΣ ΗΛΙΘΙΟΥΣ ΠΑΡΑ ΣΩΒΙΝΙΣΤΕΣ.
    ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΑΝΤΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΟΙ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΙ ,,,ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΖΗΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΣ ΜΕ ΕΙΡΗΝΗ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ,ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΡΧΑΙΟΥ ΛΑΜΠΡΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΟΤΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΥΣΗΣ ,,,ΠΟΥ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΕΥΡΩΠΗ ΔΕΝ ΑΜΦΙΣΒΗΤΙΣΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΙΑΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ ΔΕΧΤΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΧΘΗΚΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ….
    ΣΕΒΑΣΤΗΤΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΕΘΟΔΙΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΦΤΙΑΞΑΝΕ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΓΙ’ΑΥΤΟ ΕΧΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΑ CNPNΛNCA (κιριλιτσα)ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΠΕΛΑΣΓΩΝ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ

  27. ΜΙΑ ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ ,,,ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΣΤΗΝ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΤΗΣ ΦΛΩΡΕΝΤΙΑΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΣΥΝΤΗΡΙΣΗΣ..ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΓΝΩΣΤΟ ΤΟΣΟ ΣΕ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΩΣ ΗΦΛΩΡΕΝΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΤΟΣΚΑΝΗΣ ,ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΤΡΟΥΡΙA…..
    AYTO ΠOY KANEI ENTYΠΩΣH EINAI ΕΙΝΑΙ Η ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΕΤΡΟΥΡΙΑΣ ΜΕ ΤΟΜ ΔΙΚΟ ΜΑΣ….ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΡΥΨΑΝ ΠΟΣΟ ΕΠΙΡΕΑΣΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΥAHOO H STO GOOGLE ΡΑΨΤΕ ΑΠΛΩΣ ΕΤΡΟΥΡΙΑ Η ΕΤΡΟΥΣΚΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΓΙ’ΑΥΤΟ

  28. Λοιπόν Μέλσεν, έχουμε κι εμείς εδώ φασιστοειδή σαν και λόγου σου, μας είσαι περιττός. Όλοι οι άλλοι είναι σύμμαχοί σας, εμείς που στα δύσκολα σας ανοίξαμε τα σύνορά μας και σας δώσαμε την ευκαιρία να ζήσετε, είμαστε οι εχθροί σας. Καλά λένε, έδωσες του πεινασμένου σκύλου ψωμί και σούφαγε το χέρι.

  29. ΙΕΚ ΠΕΛΑΣΓΟΙ said

    Είδα έναν παππού πριν λίγο στην τηλεόρα, έλεγε ο σκοπιανός παππούς πως οι Έλληνες μας έσφαζαν 100 χρόνια, πως έδωσαν λέει τον πολιτισμό οι Μακεδόνες αυτοί κι ότι είναι 10 χιλιάδων χρόνων πολιτισμός μακεδονικός γκαραντί.

    Στο ΙΕΚ ΠΕΛΑΣΓΟΙ έχουμε βαρεθεί να αλλάζουμε τα βιβλία ιστορίας μας, και γι’αυτό στη νέα χρονιά το μάθημα της Ιστορίας καταργείται. Όσοι θέλουν να ξεμάθουν ιστορία να πηγαίνουν στα Σκόπια ή στα Τύρανα. Ούτως ή άλλως κι εδώ οι Έλληνες μάλλον ξεμαθαίνουν την ιστορία τους παρά την διδάσκονται.

  30. ΙΕΚ ΠΕΛΑΣΓΟΙ said

    Αντίθετα με όραμα για το μάλλον μέλλον θα διδάσκουμε για δάνεια και πιστωτικές κάρτες, Τραπεζική Ιστορία: Πως ο Έλληνας πολίτης βρέθηκε χωμένος στα χρέη. 10 τρόποι για να ξεχρεωθείτε ώστε να μπορέσετε να ξαναχρεωθείτε.

  31. Μέλσεν, το πελασγιλίκι τι τόθελες καψερέ;
    Μια ζωή η ιστορία για πειναλέους, απολίτιστους και μισθοφοριτζήδες αναφέρει τους έρημους τους Ιλυριούς. Βέβαια, οι σημερινοί Αλβανοί κακομοίρη μου όπως και οι Σκοπιανοί, για ποιά καταγωγή μιλάτε; Ένα κράμα λαών με πλειοψηφία τους σλαύους είναι οι χώρες σας. Και κανείς δεν σας κατηγορεί γι αυτό, σας αγαπάμε σαν γείτονες, σας βοηθάμε, αλλά καημένε μου, εσείς δεν θέλετε να μας επιτρέψετε να σας βλέπουμε με καλό μάτι. Βλέπεις σας αρέσει ακριβώς αυτό που δεν αρέσει σε μας, κάνετε φίλους τους εχθρούς μας, γίνεστε υβριστές μας την ίδια ώρα που σας ευεργετούμε. Και μην ακούσω χαζομάρες περί δικαιωμάτων που έχετε, γιατί κι εμείς έχουμε ένα στοιχειώδες δικαίωμα: να υπερασπίζουμε το σπίτι μας όταν οι γειτόνοι είναι αγνώμονες και εχθρικοί. Χαίρε.

  32. ΑΝ ΟΙ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΠΛΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ,ΟΧΙ ΜΕ ΕΠΙΚΥΝΔΗΝΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΝΟΗΤΟΥΣ ΡΑΚΟΣΥΛΛΕΚΤΕΣ…
    Η ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ,…..
    ΟΠΟΤΕ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΑΒΛΕΠΑΝΕ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η ΔΡΑΧΜΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΕΓΙΝΕ EURO..
    ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ,ΕΣΤΩ ΜΕ ΑΡΓΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ,ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟΣΟΥΣ ΠΟΛΟΥΣ ΚΡΟΙΣΟΥΣ ,,,ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΥΣ,,,ΑΝ ΕΧΕΤΑΙ ΑΚΟΥΣΤΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΚΑΛΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ,,,ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ 7Η ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΠΛΟΥΣΙΟΤΕΡΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΝΕΙΩΝ ΕΝΩ ΣΤΗΝ 4Η ΘΕΣΗ ΗΤΑΝ Ο ΜΑΚΑΡΙΤΗΣ Ο ΛΑΤΣΗΣ….ΕΤΣΙ ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΩΣ ΤΗΝ 1Η ΘΕΣΗ ΚΑΤΕΧΕΙ Ο ΜΠΙΛ ΓΚΑΙΗΤΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΕΛΙΣΑΥΕΤ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ …ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΖΟΝΤΕ ΤΑ ΑΡΑΒΙΚΑ ΕΜΙΡΑΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ( ΒΛΕΠΕ ΩΝΑΣΗΣ ΝΙΑΡΧΟΣ)ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΠΟΥ ΔΕΡΝΕΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΣΟΒΑΡΟΥΣ ,Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΕΤΑ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΓΙΑ ΟΙΚΟΠΕΔΟ,ΟΠΩΣ ΑΓΟΡΑΣΕ Η ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΗΝ ΑΛΑΣΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ…
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΣΤΡΑΒΩΘΗΤΕ …
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΕΛΠΙΖΕΤΕ ΠΩΣ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΣΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Ο Σ.Υ.Ρ.Ι.Ζ.Α ΚΑΙ ΟΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ….
    ΙΣΩΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΑΧΟΣ ΣΑΣ,,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΕΙΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΜΑ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ,,,, ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙ ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΣΗΜΑΙΑΣ ΑΠΟ ΑΛΗΤΕΣ,,ΑΔΙΑΦΟΡΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΡΩΣΟΙ,, ΑΛΒΑΝΟΙ ,,ΕΛΛΗΝΕΣ ,,ΠΟΝΤΙΟΙ,, ΜΟΓΓΟΛΟΙ Η ΜΑΜΕΛΟΥΚΟΙ…
    ΠΟΣΟΙ ΘΑ ΚΑΙΓΑΝΕ ΑΞΒΑΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΣΤΑ ΤΙΡΑΝΑ,ΚΑΙ ΘΑ ΖΟΥΣΑΝ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΛΕΠΤΑ???
    ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΝΤΑΣ ΠΩΣ Ο ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΣ ΜΟΥ ΑΠΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ…Ο ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΚΑΝΕΙ ΓΕΝΙΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΟ ΟΠΩΣ ΕΓΩ….
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΥΣΤΗΣ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΕΒΡΑΙΟΣ,ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΓΕΝΝΗΘΙΚΑΝΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΤΟΝ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΗ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕ ΤΗΝ ΜΑΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΓΑΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΟΧΙ…

  33. Αυτόν τον χάρτη στην κορυφή της σελίδας ρε παιδιά, ποιός τον έβαλε?
    Μήπως το παρόν μπλογκ είναι παγίδα για να συνηθίσουμε να βλέπουμε χάρτες με τις «νέες χώρες», όπως CAMERIA? Αν περί αυτού πρόκειται, ποιός είσαι ρε φίλε? Έχω δει κι άλλους χαφιέδες, αλλά εσύ παρα είσαι.

  34. Λούμπεν Νεοέλληνας said

    Αγαπητοί πληβείοι,
    είναι α-λήθεια πως είμαστε πληβείοι;

    Γιώργο Π, μήπως είσαι ο Μέλσεν κι όσα λες είναι για να υποψιαστούμε το παρόν μπλογκ και να μην το διαβάζουμε;

    Επίσης έχω φοβερά νέα: η Γη είναι στρογγυλή!

  35. satyrikon said

    @ΓΙΩΡΓΟΣ Π.
    Πολύ υποψιασμένος είσαι και απο αυτά που γράφεις δεν δίνεις αυτή την εντύπωση.
    Μήπως σε πειράζει κάτι άλλο στην σελίδα και όχι ο χάρτης?
    λόγω πολιτικών πεποιθήσεων?

  36. Λούμπεν Νεοέλληνας/satyrikon: Παραδεχτείτε πως δεν είχατε πάρει χαμπάρι ότι κάτω από την Αλβανία και πάνω από την Ελλάδα ο χάρτης έχει την Τσαμουριά, πράγμα που μόνο χαφιέδες μπορούσαν να βάλουν. Επίσης, ρε satyrikon, σε πειράζει που είμαι υποψιασμένος; Και να σου πω την αλήθεια,το μόνο που με πειράζει πιο πολύ είναι ο Μέλσεν- αυτό ας είναι απάντηση στην ευφυϊα που υπογράφει ως Λούμπεν.
    Πάντως αν δεν αποσυρθεί ο χαφιεδίστικος χάρτης, δεν πρόκειται να ξαναγράψω σ΄αυτή τη σελίδα.
    Να τη χαίρεστε, αλλά μυρίζει πολύ cameria.

  37. satyrikon said

    @ΓΙΩΡΓΟΣ Π.
    Δεν υποχρεούσαι να γράφεις.
    Ο χάρτης που δεν σου αρέσει δείχνει τα σχέδια των αλβανών και όχι τα δικά μας.
    Για να καταλαβαίνει ο κόσμος απο που να φυλαχθεί.
    Αυτά και τέλος!!

  38. Λούμπεν Νεοέλληνας/satyrikon: Πριν αποχωρήσω, διευκρινίζω περί χάρτη:
    1) Απεικονίζει την Αλβανία ενωμένη με το Μαυροβούνιο (MONTENEGRO)
    2) Έχει την CAMERIA (ΤΣΑΜΟΥΡΙΑ) με πρωτεύουσα τα Ιωάννινα
    3) Δεν είμαι βέβαιος, αλλά πάνω από τη λέξη MACEDONIA μου φαίνεται πως γράφει Skip (Αλβανική).
    Τα υπόλοιπα ψάχτε τα μόνοι σας.
    Όσο για την καμπυλότητα της γής Λούμπεν, για κοίτα μήπως έρχομαι από το άλλο ημισφαίριο.

  39. >satyrikon: Αυτά τα σάπια να τα αφήσεις. Μόνο δύο εκδοχές υπάρχουν: Ή τη σελίδα την έφτιαξε ο Melsen βάζοντας ύπουλα και το χάρτη του Αλβανικού μεγαλοϊδεατισμού, ή αυτά τα έκανες εσύ (σκόπιμα ή από χαζομάρα).

  40. Λούμπεν Νεοέλληνας said

    Κάτσε καλά Γιώργο γιατί θα φωνάξω τον πρώην ΓΔΚΠΔ και θα σε κανονίσει αυτός με την ευ-φυΐα του! Για να μάθεις μετά να εκτιμάς την τριχο-φυΐα του Λούμπεν Νεοέλληνα.

    Έχω ακόμα πιο συγκλονιστικά νέα: Η Γη γυρίζει γύρω από τον Ήλιο κι όχι ο Ήλιος γύρω από τη Γη!

  41. Σάπιο Καρπούζι said

    Φέτες αν με κόψετε
    Θα σας πιάσει κόψιμο,
    Βούλα δε μου βάλανε
    Ξέρανε τι κάνανε,
    Θέλετε να φάτε
    γιατί ψωμολυσσάτε;
    Πιο κάτω έχει πεπόνια
    Και πιο πάνω έχει «σεντόνια»…

  42. ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΩΣ ΟΙ ΤΣΑΜΗΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΦΑΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΧΩΝΕΥΟΥΝ ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ???? ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ???
    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟΤΕ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ((MEGALO ALBANIA))ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ..
    ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΜΩΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΜΑΓΚΙΑ….
    Ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΟΥ ΣΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ….ΜΕ ΤΟ ΓΙΟΥΣΟΥΦΑΚΙ ΤΟΝ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΥΣΤΕΡΙΚΗ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ,ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΡΕΒΑΝΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΙΛΑ ΤΩΝ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΩΝ ΣΤΟ ΓΡΑΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΒΙΤΣΙ….
    ΠΟΣΟΙ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΚΑΤΑΦΥΓΕΙΟ ΤΟΣΟ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ?????
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΤΕ ΑΝΟΙΚΤΑ ΟΤΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΣΟ ΤΗΣ ΤΣΑΜΟΥΡΙΑΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΕΘΗΣΑΝ ΑΠΟ ΑΜΕΤΑΝΟΗΤΟΥΣ ΚΟΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΟΝΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΜΟΥΝΙΣΜΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΙ ΑΡΝΗΘΙΚΑΝ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ…ΟΣΟΙ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑΝ,,,(ΒΛΕΠΕ ΜΕΛΣΕΝ) ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΝ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ,,,ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΞΑΝΑΠΡΟΔΩΣΟΥΝ…
    ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ ΣΑΣ ΨΟΦΗΣΕ ,ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΓΚΟΛΑ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΤΟ ΣΟΒΙΕΤ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑΝ ΧΑΜΠΑΡΙ ΚΑΙ ΑΘΑΦΤΟ ΤΟ ΠΤΩΜΑ ΜΥΡΙΖΕΙ…

  43. πρώην ΓΔΚΠΔ said

    Έχω μείνει άναυδος. Μιλάμε χοντρές παρεξηγήσεις / αποκαλύψεις. Εγώ πάντως δεν βλέπω το παρόν μπλογκ να «συμπεριφέρεται» περίεργα. Μάλλον άρχισε να ενοχλεί. Για να δούμε τι άλλο θα έρθουν εδώ να πουν.

  44. πρώην ΓΔΚΠΔ said

    (Σατυρικόν εδώ ή υπάρχει μεγάλη παρεξήγηση από τους σχολιαστές Δημήτρη και Γιώργο Π. ή μεγάλο δούλεμα. Δεν εξηγείται αλλιώς. Δεν θα τους δώσω άλλη σημασία προσωπικά.)

  45. satyrikon said

    @ πρώην ΓΔΚΠΔ
    Συμφωνώ.-

  46. OK BOYS ,,,ΛΥΣΤΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΡΕΙΑ,,ΣΕ ΜΕΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΙΑΡΗ,,,ΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙ Ο ΧΑΡΤΗΣ ΠΟΥ ΒΑΛΑΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ????
    ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Ο ΠΓΔΜ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ,,,ΒΝ CTE ΜΗΟΓΥ ΒΕΛΝΚΥ ΓΛΥΠΑC
    N HE ΡΑΖΥΜΕΤΕ ΗΕΜΑ,,ΓΝΕΒΝΓΑ (vi ste mnogu veliku glupac i ne razumete nema,,giebiga….)

  47. ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΕΙΟ ΜΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ,,ΣΤΑ ΚΥΡΙΛΙΚΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΕ …
    ΓΙΑ ΣΑΜ ΓΚΡΣΚΙ ΖΑΣΤΟ ΓΙΑ ΣΑΜ ΜΑΚΕΝΤΟΝΣΚΙ … ΓΚΟΒΟΡΙΜ Ι ΡΑΖΟΥΜΕΜ ΓΙΕΔΝΟ ΓΚΟΒΟΡ ,,,,ΓΚΡΣΚΙ ΓΚΟΒΟΡ…..
    μεταφραση
    ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΑΣ …ΜΙΛΑΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ …. ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

  48. Mark said

    Ο ΟΡΟΣ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΒΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΟΣ ΟΡΟΣ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΥΝ ΟΙ ΣΕΡΒΟΙ,ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΟΤΑΝ Η ΑΛΒΑΝΙΑ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ 3500000 ΑΛΒΑΝΩΝ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΑΛΒΑΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
    Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΤΡΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ
    1)Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ,Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ 50%
    2)ΒΑΡΝΤΑΡΣΚΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ,Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΟΥ ΒΑΡΔΑΡΗ 25%
    3)ΠΥΡΗΝΣΚΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ,Η ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ 25%
    ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ.ΟΜΩΣ ΣΛΑΒΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ.
    Η ΑΛΒΑΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΛΕΨΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ.ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΠΙΘΥΜΩ ΟΙ ΔΥΟ ΧΩΡΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΥΝΑΤΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ .ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΚΡΑΙΟΥΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΩΝ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗ ΦΙΛΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΛΑΩΝ.

  49. ΓΙΩΡΓΟΣ Π said

    >Mark:
    Αυτά τα «3,5 εκ. Αλβανών αλήθεια που βρέθηκαν εκτός αλβανικού κράτους» αλήθεια, πότε τα μετρήσατε ρε φίλε?
    Επίσης, αφού είστε τόσο καλοί στο μέτρημα, μπορείτε άραγε να μετρήσετε και τα 20 εκ. ελλήνων που είναι εκτός ελληνικού κράτους, γιατί είναι ώρα να μιλήσουμε και για τα δικαιώματά τους κι εμείς.(Μπορεί έτσι η Αλβανία, η Βουλγαρία η Τουρκία και η Σερβία να θυμηθούν τη μεγάλη Ελλάδα για προπαγανδιστικούς φυσικά λόγους).
    Επιμένω, η μαλακία πάει στεφάνι…

  50. ΓΙΩΡΓΟΣ Π said

    >Mark:
    Αυτά τα «3,5 εκ. Αλβανών που βρέθηκαν εκτός αλβανικού κράτους» αλήθεια, πότε τα μετρήσατε ρε φίλε?
    Επίσης, αφού είστε τόσο καλοί στο μέτρημα, μπορείτε άραγε να μετρήσετε και τα 20 εκ. ελλήνων που είναι εκτός ελληνικού κράτους, γιατί είναι ώρα να μιλήσουμε και για τα δικαιώματά τους κι εμείς.(Μπορεί έτσι η Αλβανία, η Βουλγαρία η Τουρκία και η Σερβία να θυμηθούν τη μεγάλη Ελλάδα για προπαγανδιστικούς φυσικά λόγους).
    Επιμένω, η μαλακία πάει στεφάνι…

  51. Mark said

    ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ ,ΕΓΩ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΤΟ 1913 ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΑΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
    ΕΣΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ,ΓΕΡΜΑΝΙΑ,ΗΠΑ ΚΛΠ.
    ΟΙ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΣ?
    ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΤΑΟ ΚΟΣΟΒΟ,ΣΛΑΒΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ,ΣΕΡΒΙΑ,ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ,ΖΟΥΝ ΣΤΑ ΕΔΑΦΗ ΠΟΛΥ ΠΡΙΝ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΣΛΑΒΟΙ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΤΟΝ 6,8 ΑΙΩΝΑ ΜΧ.

  52. Mark said

    ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ ,ΕΓΩ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΤΟ 1913 ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΑΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ.
    ΕΣΥ ΜΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΔΑ,ΓΕΡΜΑΝΙΑ,ΗΠΑ ΚΛΠ.
    ΟΙ ΔΥΟ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΕΣ ?

  53. ΓΙΩΡΓΟΣ Π said

    >Mark:
    Προσπάθησα να σου δείξω τον ολισθηρό δρόμο στον οποίο μπαίνεις, αλλά δεν το κατάλαβες.Πρόσεχε :
    α) Ακόμη και σήμερα γυρίζουν Έλληνες Ρωσοπόντιοι στην Ελλάδα, διωγμένοι από τις αναταραχές σε κείνες τις χώρες (ΕΓΩ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ Έλληνες ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ Ελληνικής ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΤΟ 1913 ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ Έλληνες ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΑΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ)
    β) Ακόμη και σήμερα έχουμε Έλληνες που γυρίζουν από τα Ελληνικά χωριά της νότιας Αλβανίας (ή Β.Ηπείρου) (Και πάλι ΕΓΩ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ Έλληνες ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ Ελληνικής ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΤΟ 1913 ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ Έλληνες ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΑΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ)
    γ) Ακόμη και σήμερα έχουμε Ελληνικά νησιά υπό ξένη κατοχή (Ίμβρος, Τένεδος, Κύπρος)(Και πάλι ΕΓΩ ΜΙΛΗΣΑ ΓΙΑ Έλληνες ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΚΤΟΣ ΤΗΣ Ελληνικής ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ ΤΟ 1913 ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ Έλληνες ΠΟΥ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΑΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ)
    δ) Κάποια εκατομμύρια Ελλήνων διώχτηκαν από τον Πόντο και τη Μικρά Ασία (όσοι δεν σφάχτηκαν δηλαδή. Να επαναλάβω για ποιούς ΜΙΛΗΣΑ ΕΓΩ?)

    Και, φίλε, η ιστορία είναι κάτι άλλο από την προπαγάνδα που έχεις καταπιεί αμάσητη.

  54. Mark said

    ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΛΙΣΘΗΡΟ ΔΡΟΜΟ ΦΙΛΕ.
    ΕΓΩ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΚΡΙΝΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ.
    ΚΑΝΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΜΟΕΘΝΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ,ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ.
    ΚΑΛΗ Η ΔΙΥΚΡΙΝΗΣΗ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ.
    ΕΣΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΝΟΤΙΑ ΑΛΒΑΝΙΑ,ΣΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Μ ΑΣΙΑ ΖΟΥΝ 20 ΕΚ ΕΛΛΗΝΕΣ? ΔΕΝ ΥΠΕΡΒΑΛΛΕΙΣ ΛΙΓΟ?
    ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΠΙΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ Κ Γ/Ω .
    ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙΣ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΩΝΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΟΥ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΜΟΥ.

  55. ΓΙΩΡΓΟΣ Π said

    περαστικά ρε φίλε

  56. ΓΙΩΡΓΟΣ Π said

    @heliotypon:
    Ένας καλός χάρτης είναι στην σελίδα:
    http://politikoblog.gr/?p=66

  57. ΓΙΩΡΓΟΣ Π said

    ΔΙΟΡΘΩΣΗ:
    @SATYRIKON:
    Ένας καλός χάρτης είναι στην σελίδα:
    http://politikoblog.gr/?p=66

  58. Για Δες Καιρό Που Διάλεξα said

    Τώρα είδα την μεγαλύτερη κοτσάνα του Μαρκ!

    ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΒΑΛΚΑΝΙΑ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΓΑΛΛΙΑ.

    Τώρα ή κάνει λάθος λόγω του ότι τα Ελληνικά δεν τα ξέρει αρκετά καλά για να εκφράζεται, ή το παπαγαλάκι μίλησε με μεγάλη σαφήνεια για κάτι που όντως πιστεύει για την ευρύτερη ζώνη των Βαλκανίων και τα κράτη και τους λαούς της.

    Θέλει να μας πει μήπως ο Μαρκ πως κράτη σαν την Γαλλία, είναι γεμάτα μόνο Γάλλους; Ή ότι η Γαλλία δεν έχει χάσει Γάλλους που μετανάστευσαν; Όλα αυτά τα κράτη έστειλαν εδώ κι εκατοντάδες πλέον χρόνια τη σάρα και τη μάρα τους στους τέσσερις ορίζοντες. Διασκορπίστηκαν λόγω των αποικιών τους. Αλλά και τώρα εκατομύρια γάλλων άγγλων γερμανών και ολλανδών και ισπανών και πορτογάλων είναι ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΙ από επιλογή, ζουν σε άλλα κράτη, ένα από τα αγαπημένα των Γάλλων μεταναστών είναι φυσικά ο Καναδάς. Ή μήπως θέλει να μας πει ο Μαρκ εδώ, πως στα Βαλκάνια ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟΥΡΛΟΥ ΛΑΟΙ και κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί το ομομαιμον και ομόγλωσσον και ομόθρησκον και να παγιώσει βάσει αυτών των τριών τα σύνορά του στους χάρτες; Αυτό που λέει ο Μαρκ αν το εννοεί έτσι, καταργεί ή/και δεν αναγνωρίζει ΣΥΝΘΗΚΕΣ που μόνο όσοι εχθρεύονται την ειρήνη στα Βαλκάνια θα έκαναν κάτι τέτοιο, μόνο όσοι επιβουλεύονται εδάφη και έχουν το δάχτυλο στη σκανδάλη ή ετοιμάζονται να μαχαιρώσουν πισώπλατα θα επιδίωκαν.

    Τι άλλο θα διαβάσουμε επιτέλους από τον Μαρκ. Η υπομονή έχει και τα όριά της. Κι ύστερα έχεις τον Ομαδεόν να υπερασπίζεται τον Μαρκ, και την Σμέρνα να του λέει μη μασάς.

  59. omadeon said

    Παίδες, κάθε ανεξάρτητος παρατηρητής, δεν μπορεί να «καταπιεί» αμάσητα δηλώσεις όπως αυτή που γέννησε την παρέμβασή μου
    «οι καλοί Αλβανοί ποιοι είναι ΜΑΡΚ??? ξέρεις να απαντήσεις??μπορείς να απαντήσεις??»

    Αυτή η δήλωση εμπεριέχει (εμμέσως πλην σαφώς) μία άααλλη δήλωση, «ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ».
    Ε, αυτό το έχω ξανακούσει και απλά δεν ισχύει. Θα το ονόμαζα μάλιστα ρατσιστικό, αλλά… τρέχα γύρευε τώρα.

    Από κει και πέρα, χέστηκα ΚΑΙ για τη Γαλλία ΚΑΙ για τη… φυλετική ή πολιτισμική καθαρότητα της Ελλάδας.

    Με ενδιαφέρει μόνο ο πολιτισμός που θα _μπορούσε_ να έχει η Ελλάδα αλλά δυστυχώς δεν έχει.

  60. ΓΙΩΡΓΟΣ Π said

    @Για Δες Καιρό Που Διάλεξα :
    Συμφωνώ μαζί σου.Αυτά που λέει ο Μαρκ είναι ρατσιστικά, ακραία εθνικιστικά και φανερώνουν ημιμάθεια.Επιμένω, η ημιμάθεια χειροτέρα της αμαθείας.

  61. ΓΔΚΠΔιάλεξα said

    Διορθώνω τον εαυτό μου (διότι ο ορίζων πάντα σηκώνει βελτίωση κι αυτό πρέπει να το θυμάται καλά κι είχες μεγάλο δίκιο σε αυτό που είπες για ορισμούς κλπ, τεφαρίκι το τσιτάτο σου) είναι ομόαιμον, όχι ομόμαιμον φυσικά.

    Τώρα προς τον Ομαδεόν, κανονικά θα έπρεπε να σας καίγεται καρφί, αλλά φαίνεται πως δεν σας καίγεται. Η φυλετική καθαρότητα ή τέλος πάντων εκεί που το πάτε αλλά εγώ τουλάχιστον δεν το πήγα, είναι κι αυτή ένα ζήτημα. Όμως δεν καθορίστηκε η μη καθαρότητα από «αγάπες, πάθη κι έρωτες» – ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΘΕΜΑ «ΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ» κύριε.

    Αν κάποιοι υπονοούν πως ο Ελληνικός λαός έχει δεχτεί πάμπολλες προσμείξεις (στις οποίες οφείλεται και η ανικανότητα του να παράγει τον πολιτισμό που κάποτε παρήγαγε κατά άλλους) τότε ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, είναι σα να λέμε «χεστήκαμε» για τις λεηλασίες χωριών και πόλεων και τους ΒΙΑΣΜΟΥΣ. Αυτό αν έχει γίνει μέσα στην μακραίωνη πορεία αυτού του λαού, δεν έγινε ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ, και μην το επιχειρήσετε να το υποστήριξετε πως έγινε λόγω αγάπης και γάμων και σχέσεων σεξουαλικών, γιατί απλά θα γελάνε μαζί σας και οι πέτρες.

    Η φυλετική καθαρότητα ας μην σας ενδιαφέρει, όπως κι εμένα δε με ενδιαφέρει. Με ενδιαφέρει όμως να υπάρχει σεβασμός προς την ΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΙΔΟΥΣ να «παίρνει παπούτσι από τον τόπο του», κι όχι να «παίρνεται» βιαίως από κατακτητικές και ληστρικές ΜΠΟΤΕΣ.

  62. omadeon said

    Κι εγώ επιμένω πως η φυλετική καθαρότητα δεν έχει πλέον σημασία. ΠΟΙΟΣ θα ονόμαζε σήμερα τους (σαφέστατα… Αλβανικής καταγωγής) Αρβανίτες… Αλβανούς; Θα τον πετροβολούσαν ΠΡΩΤΟΙ εκείνοι!

    Είμαι αναφανδόν υπέρ των μεικτών γονιδίων. Η Αρχαία Αθήνα μεγαλούργησε λόγω της ανοχής προς τους ξένους, τους ΑΛΛΟΥΣ. Με αυτούς μαζί έγινε η κοιτίδα του πολιτισμού και ενός πολιτεύματος που ήταν ανώτερο όλων των σημερινών.

    Ε, τιμώντας αυτό τον πολιτισμό, αλλά παραμένοντας ΚΑΙ πατριώτης ΚΑΙ διεθνιστής, σας παρακαλώ να ΜΗΝ λέτε σε ξένους πράματα που υπονοοούν ότι «όλοι οι Χ είναι κακοί» (όπου Χ=Αλβανός, Τούρκος, Εβραίος, ή… μονόκερως, κλπ) διότι… εκτός του ότι δεν στέκουν (λογικά) ως γενικεύσεις, ΕΚΘΕΤΟΥΝ τη χώρα μας, ΚΑΙ αυτό το ιστολόγιο, για ρατσισμό.

    Επειδή βαριέμαι να μπαίνω στη μέση αργότερα, για να λύνω παρεξηγήσεις, προτίμησα να μπω σχετικά νωρίς. Πάντως το ότι το σχόλιο ΗΤΑΝ ρατσιστικό δεν νομίζω να σηκώνει αμφιβολίες. Θέλετε να το αναρτήσω στο μπλογκ μου με… κουίζ για το κοινό, να… ψηφίσουν ΑΝ ή ΟΧΙ ήταν ρατσιστικό; Μόλις βρω χρόνο, ευχαρίστως! 🙂

    Το σχόλιό σας και πάλι (για όσους βαριούνται να το βρουν): «οι καλοί Αλβανοί ποιοι είναι ΜΑΡΚ??? ξέρεις να απαντήσεις??μπορείς να απαντήσεις??»

  63. giadeskairopoudialeksa said

    Το σχόλιο μου και γενικά τα σχόλια μου δεν έχουν αγγλικά ερωτηματικά.. Τσουβαλιάζετε δυο δυο τους σχολιαστές; Έχουμε διαφωνήσει και με τον Γιώργο Π. Κι είμαστε διαφορετικά πρόσωπα. Πριν λίγο έφτιαξα ένα λογαριασμό και άρχισα ένα μπλογκ κι εγώ. Επειδή εδώ τα σχόλιά μου είναι σκόρπια, θα τα μαζέψω για να μην υπάρχουν «κενά» στην κατανόηση των όσων λέμε στα οποία «κενά» ο καθένας μπορεί να προσθέσει τις δικές του παρανοήσεις. Όποιος φοβάται να κατηγορηθεί για ρατσισμό δεν είναι ελεύθερος, γιατί ο φόβος είναι σκλαβιά. Εγώ δεν φοβάμαι να μιλήσω ελεύθερα πάνω στο θέμα, να δηλώσω πως δεν είμαι ρατσιστής, αλλά και να αντιδράσω σε οποιαδήποτε περίπτωση που πάνε να μου κάνουν το μαύρο άσπρο εις το όνομα του αντιρατσισμού.
    Ανοχή; ΧΑΧΑΧΑΑΑΑ. Να’στε καλά με κάνατε και γέλασα.. Που τα διαβάσατε αυτά; Ανεξιθρησκεία είχαν. Να ξέρουμε και τι λέμε. Επικίνδυνη λέξη η «ανοχή». Ανελεύθερη.

  64. omadeon said

    @ΓΔΚΠ
    Πράγματι, με αναγκάσατε να ψάξω να βρω ΠΟΙΟΣ έγραψε το σχόλιο (που ανησυχώ ιδιαίτερα διότι… ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΙΚΑ σήμερα, πράγμα που σημαίνει ότι κάθε φορά που εμφανίζονται ρατσιστικά σχόλια ΜΕΤΑΦΡΑΖΟΝΤΑΙ και μπορούν να ρίξουν νερό στο μύλο άαααλλωων – αν θέλετε να το θέσουμε κι έτσι). Ιδού το σχόλιο, ήταν του «αριστεριστή»:

    Σχόλιο σε Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΟΒΟ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ από Aristeristis
    Aristeristis Είπε:
    Απρίλιος 15, 2008 στο 1:01 μ.μ
    οι καλοί Αλβανοί ποιοι είναι ΜΑΡΚ???
    ξέρεις να απαντήσεις??μπορείς να απαντήσεις??

    (συζήτηση με τίτλο «, σχόλιο ).

    Παιδιά, από την άποψη ενός αναζητητή πληροφορίας στο γκούγκλ, το ΜΟΝΟ που θα καταλάβει είναι μια ομαδική επίθεση κατά αλλοεθνούς, εναντίον του οποίου όλοι συμφωνούν στο προηγούμενο λόγω γενικότερης… συστράτευσης. Είναι ΕΝΤΕΛΩΣ αδύνατον να καταλάβει ο άλλος τη «λεπτή διαφορά» ανάμεσα σε έναν ανώνυμο σχολιαστή που επιτίθεται στον ίδιο στόχο με άλλον. Ας τα λάβουμε υπ’ όψη όλ’ αυτά.

    Εγώ πάντως δεν σας ενοχλώ άλλο. Οι εποικοδομητικές συζητήσεις ΔΕΝ μπορούν να περιοριστούν σε αυτό το θέμα. Και ο Σατυρικός κι εγώ έχουμε πολλά να πούμε. Ελπίζω να συνεισφέρετε χωρίς τα προηγούμενα.

    Τελειώνω με δύο πράγματα που ελπίζω να εκτιμήσετε
    1) Με τον αριστεριστή είχα συμφωνήσει σε άλλα θέματα, όπου η συζήτηση ήταν εποικοδομητική
    2) Με την προειδοποίηση για ρατσισμό δεν υπονοώ απαραίτητα ότι ήταν συνειδητή επίθεση, ΟΥΤΕ θεωρώ ότι υπάρχει άνθρωπος ΕΝΤΕΛΩΣ απαλλαγμένος από ΚΑΠΟΙΟ συστατικό ρατσισμού. Με το ρατσισμό ΓΕΝΝΙΟΜΑΣΤΕ, διότι είναι εύκολος τρόπος αντιμετώπισης της διαφορετικότητας, από μωρά που είμαστε σχεδόν και σχηματίζουμε των εικόνα «κακών άλλων λαών».

    επομένως, ΜΗΝ πάρετε στραβά ούτε μένα.

  65. ΓΙΩΡΓΟΣ Π said

    @omadeon:
    Σχόλιο σε Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΣΕΡΒΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΟΒΟ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ από Mark
    «Mark Είπε:
    Απρίλιος 7, 2008 στο 2:15 μ.μ

    ΦΙΛΕ ΓΙΩΡΓΟ,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ.
    ΑΠΕΔΕΙΞΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΙΟΠΑΘΗΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.»

    Δηλαδή ρε φίλε, εσύ που ξέρεις, πόσους τόνους ρατσισμό κουβαλάει μέσα του τούτο το σχόλιο του Μαρκ?
    (Η αποδεικτική «μεθοδολογία» του είναι εκείνη του αντιπαραδείγματος.Δηλαδή:
    Δεχόμαστε πως ισχύει ο γενικός κανόνας «ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΛΟΙ Ή ΜΕΤΡΙΟΠΑΘΕΙΣ ΕΛΛΗΝΕΣ» και ισχυριζόμαστε πως δεν ισχύει επειδή βρήκαμε ΜΙΑ περίπτωση που δεν τον επαληθεύει!!!!
    Ο Αριστεριστής όπως κι εγώ και ο ΓΔΚΠ πολύ λίγα του είπαμε του φασιστόμουτρου.

  66. ΓΙΩΡΓΟΣ Π said

    @ ΓΔΚΠΔιάλεξα :
    Καλύτερο είναι το (συνηρημένο) όμαιμον.

  67. omadeon said

    Ρε παιδιά, εδώ που τα λέμε,
    Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ είναι καθίκια, σε ΟΛΕΣ τις χώρες…

    ΤΙ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ?

    άααντε, νάρθει καμιά ΣΟΒΑΡΗ διεθνής κρίση,
    να ψοφήσομε μερικά δις «απτεροδίποδα», να ξεβρωμίσει ο πλανήτης….

    «Καλός άνθρωπος» – λέει
    ha! ΠΩΣ λένε το «χα, ας γελάσω» στα…. δελφινέζικα?

    (ντάξει αστειεύομαι, μπλακ χιούμορ κάνω)

  68. satyrikon said

    @omadeon
    υπάρχει μία τάση «προστασίας» των λαθρομεταναστών τους οποίους χρησιμοποίησε και χρησιμοποιεί το κεφάλαιο ώστε να αποκομίζει περισσότερα κέρδη.Αυτοί λοιπόν που ήθελαν να κερδίσουν περισσότερα ‘εφεραν τους ξένους στην Ελλάδα σε συνδυασμό με τα ξένα μονοπώλια των οποίων οι στοχοι συμπίπτουν.Δημιούργησαν μιά στρατιά φτηνού εργατικού δυναμικού που ήταν απαραίτητο για τις κατασκευαστικές κυρίως εταιρίες -οι μεταποιητικές έφυγαν προς ανατολάς η δίνουν φασόν κατασκευές στο εκεί πάμφθηνο εργατικό δυναμικό-βραχυπρόθεσμα και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα την απαρχή δεινών για την Ελλάδα.
    Ο συνδυασμός του διεθνιστή προστάτη των αδυνάτων αριστερου ήταν η μεγάλη παγίδα που στήθηκε απο την αρχουσα καπιταλιστική ολιγαρχία της χώρας μας με στόχο να απενεργοποιήσει την δυνατότητα των Ελλήνων να αντισταθούν στην εισβολή των ξένων.
    Επιστρατεύθηκαν πουλημένοι πανεπιστημιακοί που προέβαλλαν μελέτες για τα οφέλη που έχει η ελληνική οικονομία απο τους ξένους εργαζόμενους παραγνωρίζοντας πολλούς οικονομικούς και κοινωνικούς παράγοντες που καθορίζουν την οικονομική ανάπτυξη μιάς χώρας.
    Ταυτόχρονα η πολιτικές για εθελούσια έξοδο -πριν της ώρας τους- εργαζομένων σε διαφόρους κλάδους υπηρεσιών σε συνδυασμό με την μαύρη εργασία και το κλείσιμο μεγάλων επιχειρήσεων ήταν η χαριστική βολή για το ελληνικό εργατικό δυνανικό και τα ταμεία ασφάλισης.
    Και οποιος τολμά να σηκωσει κεφάλι σε αυτές τις εκμεταλλευτικές πολιτικές βαφτίζεται εθνικιστής,ρατσιστής για να απενεργοποιηθούν οι απόψεις του σε συνειδησιακό επίπεδο η δεν του δίνεται η δυνατότητα να τις αναπτύξει.
    Είναι πλέον πασιφανές οτι η ελληνική κοινωνία -λόγω της οικονομικής κρίσης που ήδη χτυπά την πόρτα της Ελλάδας- θα αναγκαστεί εκ των πραγμάτων να εγκαταλείψει την μακαριότητα μέσα στην οποία την έχουν βυθίσει και να ενεργοποιήσει το ένστικτο της αυτοσυντήρησης της για να διασώσει ότι μπορεί.
    Η αντιστροφή των ιδεολογικών εννοιών δεν είναι δυνατόν να διαρκέσει επι πολύ.
    Επίσης η μεσοπρόθεσμη αντιμετώπιση των εθνικών κινδύνων που ελλοχεύουν θα αποτελέσει το εφαλτήριο -σε συνδυασμό με το οικονομικό πρόβλημα- αντιδράσεων που δεν θα είναι τουλάχιστον σε πρώτη φάση ελέγξιμες.
    Οσον αφορά στον κάθε Μάρκ αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν να βρίσκονται δικαιολογίες επαρκείς για τον εθνικισμό των γειτόνων μας και ταυτόχρονα να κατηγορούνται όλοι όσοι Ελληνες αρθρώνουν λόγο υπέρ της χώρας τους.
    Δυστυχώς είμαστε άνθρωποι δεν είμαστε κοινωνία αγγέλων για να είμαστε ανεκτικοί σε επιθέσεις αναίτιες και μάλιστα μέσα στο σπίτι μας.
    Ας μήν ξεχνάμε οτι ο ελληνοαμερικάνος είναι πρώτα αμερικάνος και μετά ελληνας.
    Ουσιαστικά τιμά την χώρα που του έδωσε την δυνατότητα επιβίωσης.
    Αυτό όμως δεν το βλέπουμε στους ξένους που με το έτσι θέλω ήρθαν στην χώρα μας.
    Αντίθετα βλέπουμε το λιγώτερο αλαζονική συμπεριφορα και πολλές φορές εγκληματική στα πρότυπα της προετοιμασίας που έγινε στο κόσοβο.
    αυτά πρός το παρόν γιατί αρχισε να γίνεται σεντόνι …..

  69. ΓΙΩΡΓΟΣ Π said

    @ satyrikon :
    1) Πολύ χαίρομαι που πέταξες έξω τον αρχικό χάρτη.
    2) Συγγνώμη, αλλά εγώ πριν 15 χρόνια βρήκα στην πόρτα μου μια οικογένεια (3/μελή), που χωρίς να γνωρίζει λέξη ελληνικά, στεκόταν και μου έδειχνε τα αλβανικά διαβατήρια καθώς και γράμματα της μακαρίτισσας της μάνας μου τα οποία πιστοποιούσαν ότι ήτανε συγγενείς μου καταγόμενοι από το Αργυρόκαστρο.Τους κράτησα 3 μήνες σπίτι μου, τους βρήκα δουλειές και τους προστάτεψα.Τακτοποιήθηκαν, μεγάλωσαν το παιδί τους και μετά από 10 χρόνια παραμονής στην Ελλάδα, έφυγαν βρίζοντας.
    Αυτά από συγγενείς. Σκεφτείτε τι συμπεριφορά έχουν αυτοί που δεν έχουν σχέση με την Ελλάδα, ούτε και εξ αίματος συγγένεια.
    Υπάρχουν βέβαια και πολλοί άλλοι εξ Αργυροκάστρου ή εκ Χειμάρας κλπ που είναι στους αντίποδες.
    Ποιος όμως τους άφησε να φτάσουν μέχρι εδώ? Και ποιος άνοιξε τα σύνορα κάνοντας την Ελλάδα ξέφραγο αμπέλι και έρμαιο των διαθέσεων των δουλεμπόρων?
    Ούτε οι αριστεροί είχαν την κυβέρνηση, ούτε «Ο συνδυασμός του διεθνιστή προστάτη των αδυνάτων αριστερου» ήτανε ποτέ στην εξουσία.

    ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

    Και μην τρέφουμε αυταπάτες, κυβέρνηση ήτανε στις περιόδους αυτές ή το ΠΑΣΟΚ ή η ΝΔ.
    Προσωπικά γνωρίζω τουλάχιστον 5 δουλεμπόρους που επί χρόνια θησαύριζαν (και θησαυρίζουν ακόμη) μεταφέροντας λαθραία μέσα σε πλοία, νταλίκες, λεωφορεία κλπ λαθρομετανάστες που διοχετεύουν είτε στα κυκλώματα πορνείας είτε στην αγροτική παραγωγή. Χτυπητό παράδειγμα η φράουλα της Μανολάδας (που σε λίγο θα αποδειχτεί ότι δεν είναι μόνο της Μανολάδας).
    Οι δουλέμποροι αυτοί λοιπόν κυκλοφορούν ελεύθεροι και θρασύτατα ασκούν αυτήν τη δραστηριότητα χωρίς η αρμόδιες αρχές να παρεμβαίνουν.
    Και αναρωτιέμαι: Η ασφάλεια δεν ξέρει κανέναν δουλέμπορο? Ούτε στη Μανολάδα?

  70. satyrikon said

    @ΓΙΩΡΓΟΣ Π
    Είχες δίκιο για τον χάρτη γι ‘ αυτό τον εβγαλα.
    Δημιουργούσε εντυπώσεις αντίθετες.

  71. omadeon said

    Καλημέρα Σατυρικέ μου.

    Με πολλά ή τα περισσότερα που λες στο σχόλιο 68 δεν διαφωνώ. Με προβληματίζει όμως π.χ. το εξής:

    Ο συνδυασμός του διεθνιστή προστάτη των αδυνάτων αριστερου ήταν η μεγάλη παγίδα που στήθηκε απο την αρχουσα καπιταλιστική ολιγαρχία της χώρας μας με στόχο να απενεργοποιήσει την δυνατότητα των Ελλήνων να αντισταθούν στην εισβολή των ξένων.

    Λοιπόν (χεχε) θεωρώ τον εαυτό μου διεθνιστή και προστάτη των αδυνάτων (ελπίζω όχι Ρομπέν των… μπλογκών)!
    Σε διαβεβαιώ ότι ΔΕΝ είμαι παγίδα που έστησε κανένας άλλος, και ΙΔΙΩΣ το μόνο σίγουρο είναι ότι ΔΕΝ με έστησε η «καπιταλιστική ολιγαρχία της χώρας μας με στόχο… (κλπ).
    Επιπλέον, γνωρίζω και άλλους σαν κι εμένα, εξίσου άσχετους με την τελευταία (ολιγαρχία).

    Και το μεγάλο ερώτημα (the 100000 dollar question) τώρα:
    -ΤΙ στο καλό θα μπορούσαν να _κάνουν_ οι Ελληνες για να «αντισταθούν στην εισβολή(!) των ξένων;»
    -Θα μπορούσαν να αντισταθούν… βίαια (όπως οι Χρυσαυγίτες)
    -Θα μπορούσαν να εμποδίσουν συνοριακούς φρουρούς (κ.ά.) να… λαδώνονται;
    -Θα μπορούσαν να κάνουν κάτι άλλο (που το φτωχό προοδευτικό μου μυαλό δεν φτάνει);

    Θα σου πω πάντως ΤΙ έκανα εγώ (το 1991). Γνώρισα και ερωτεύτηκα μια Πολωνέζα.
    Κι όταν ζήσαμε μαζί και διαπίστωσα ότι κινδύνευε να τη μαζέψει η αστυνομία και να την πετάξει έξω από τη χώρα, την… παντρεύτηκα -με πολιτικό γάμο- ενώ εκείνη δεν το ήθελε ιδιαίτερα, αρχικά ήθελε να φύγει για την Αμερική.

    Ο Μητσοτάκης στο μεταξύ πέρασε νόμο βάσει του οποίου οι ξένοι/ξένες που παντρεύονται Ελληνες έπρεπε να συμπληρώσουν 2 χρόνια έγγαμου βίου ΠΡΙΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΑΔΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

    Ο Μητσοτάκης -μάγκας ων- όπως βλέπεις… αντιστάθηκε. Μου κατάστρεψε το γάμο μου όμως, γιατί δύο χρόνια με υποχρέωσε να συντηρώ ΚΑΙ τη γυναίκα μου αφού δεν είχε άδεια εργασίας. Στο τέλος, από τις δυσκολίες που αντιμετωπίζαμε, από τις γκρίνιες άλλων και το ΡΑΤΣΙΣΜΟ άλλων, ΧΩΡΙΣΑΜΕ. Και ήταν κρίμα, πραγματικά κρίμα…

    Θα σου πω τώρα ΤΙ λέγαμε εμείς οι προοδευτικοί Ελληνες που είχαμε παντρευτεί Πολωνέζες (ή άλλες αλλοδαπές). Λέγαμε (τότε) ότι ο μόνος τρόπος να ανακοπεί η ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ μετανάστευση ΠΡΟΣ τη χώρα μας ήταν να αποκτάνε ΑΜΕΣΩΣ οι ξένοι πλήρη εργατικά δικαιώματα και ασφάλιση. Διότι, τότε (και ΜΟΝΟ τότε) δεν θα «συνέφεραν» τους εργοδότες… σκλάβων.

    Αυτό άργησε η επίσημη Ελλάδα να το καταλάβει. Οταν το κατάλαβε, είχαμε ήδη ΓΕΜΙΣΕΙ ξένους…

    Γι’ αυτό το λόγο, οι άνθρωποι που έρχονται εδώ για ψωμί, είτε παράνομα είτε όχι, ΔΕΝ είναι εισβολείς, ούτε «βαλτοί». Εγιναν σκλάβοι ΛΟΓΩ των «μέτρων περιορισμού», πολλαπλασιάστηκαν ΑΚΡΙΒΩΣ γιατί ήταν παράνομοι και επομένως ΦΤΗΝΟΙ.
    (έτσι νομίζω, αν θέλει κανείς με διορθώνει)

  72. omadeon said

    Υ.Γ. που-και-που η γυναίκα μου έκανε (τότε) baby-sitting. ΔΕΝ συμφώνησα όμως να κάνει άλλη παράνομη δουλειά… (γιατί δεν ήθελα να τη χάσω, ούτε και να νιώθει δούλα, κλπ). Τα χρήματα όμως από το baby-sitting ήταν μόνο για χαρτζηλίκι.

  73. ΓΙΩΡΓΟΣ Π said

    @ omadeon :
    Όχι μόνο δεν έχω την πρόθεση να σε διορθώσω σε κάτι, αλλά αυτά που γράφεις στο σχόλιό σου (71) με βρίσκουν να συμφωνώ.
    Επίσης, αν διάβασες το δικό μου σχόλιο (69), φαίνεται πολύ καλά νομίζω ότι συμφωνούμε.

  74. omadeon said

    🙂
    Γιώργο χαίρομαι
    Αποχαιρετώ τη συζήτηση ΗΣΥΧΟΣ να πάω σε δουλειά.

    Διότι ακούστηκε αλλού (σε άλλα μπλογκ) ότι ο Σατυρικός είναι ρατσιστής.
    Ε, κι εγώ είμαι Κινέζος αυτοκράτωρ τότε! 🙂
    (ΔΕΝ είμαστε απαραίτητα ρατσιστές επειδή εκφράζουμε που-και-που καμια γενίκευση που προσβάλλει ή παρεξηγείται!)

  75. Τα ταμεία μας (κι εκεί αποδεικνύεται κατά πόσο ήταν ισχυρή οικονομικά η χώρα μας που εδώ το παλεύει να γίνει ικανή, ισχυρή θα ήταν; ) τα ασφαλιστικά απλά δεν μπορούν να κάνουν αυτό που προτείνει ο Ομαδεον, γιατί είναι ήδη επιβαρυμένα και αγκομαχούν.
    Όπως είπε ο Μαρκ (να’ναι καλά να μας πληροφορεί το νιάνιαρο) βγάζουν πολλά λεφτά (καμώθηκε ολίγον το νιάνιαρο) μέχρι κι έξι χιλιάδες ευρώ το μήνα όπως είπε, δεν είναι φτηνό το μεροκάματο. Τώρα ποιος ακριβώς πετά κοτσάνες άβυσσος η ψυχή των σχολιαστών..

  76. Κάτι έλεγα για σαμάρια. Λέτε να λύσουμε τα τόσα προβλήματα των οργανισμών μας των νομοθετικών μας πλαισίων της οικονομίας των ταμείων τις φάπες του ΦΠΑ κι άλλα πολλά, αν από το σαμάρι δεν κατεβούν μερικοί προβληματίες;

  77. omadeon said

    Αν οι μετανάστες πλήρωναν κανονικά τις εισφορές τους, όπως και οι εργοδότες τους, κανένα ταμείο στο οποίο θα υπάγονταν δεν θα ήταν προβληματικό. Προβληματικά ταμεία δεν υφίστανται όταν όλοι εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις τους.

    Σατυρικέ, όταν ελευθερωθεί το σχόλιο (γιατί βάζω ένα λινκ) δες το αν θέλεις γιατί επιβεβαιώνει κάτι πράγματα που έλεγες για το Θιβέτ νομίζω:
    http://www.technoccult.com/archives/2008/04/22/tibet-pawn-of-the-cia/

  78. satyrikon said

    @omadeon
    και το λίνκ αυτό περιέχει τις πληροφορίες απο την ίδια πηγή που τις είχα πάρει κι εγώ.
    Σχετικά με τον προβληματισμό που έβαλες πιό πανω;
    Κατα την άποψη μου οι αριστερές δυνάμεις -οχι μόνο στην Ελλάδα- λόγω της διαπαιδαγώγησης που έχουν υποστεί , και που είναι ορθή;
    -είναι άραγε-τείνουν ευήκοον το ούς σε κάθε μορφής αδικία και εξανίστανται.
    Αυτό το ανθρώπινο συναίσθημα της βοήθειας πρός τον αδύνατο κατάφεραν και το έστρεψαν εναντίον του ίδιου του ανθρώπου που το αισθάνεται.
    Αυτό συνακόλουθα λειτούργησε και σαν άλλοθι των μετασχηματισμών που γίνονται προς μιά παγκόσμιοποίηση υπό την αιγίδα μιάς χούφτας ηγεμόνων του πλούτου.
    Επίσης η αδυναμία των αριστερών δυνάμεων να προσαρμοστούν στην αντεστραμένη πραγματικότητα και η έλλειψη που έχουν ως προς το σημείο αναφοράς τους-γιατί αυτό χάθηκε πιά-τροφοδότησε τις πιό αντιδραστικές και αντεθνικές δυνάμεις οι οποίες σήμερα μονοπωλούν τον πατριωτισμό και μέσα στην χαοτική παρερμηνεία των συμβόλων και των λέξεων αποκτούν δύναμη στις μάζες.
    Θυμίσου την ταινία «ο θυρωρός της νύχτας» η για άλλους λόγους την ταινία «ελλην ζητεί ελληνίδα».
    Περιέχουν πολλά χρήσιμα στοιχεία.
    Κάλό βράδυ..

  79. ΓΙΩΡΓΟΣ Π said

    @ satyrikon :

    Όντας αριστερός μια ζωή, νιώθω άσχημα ν’ακούω τόσα λάθη και να μην παρεμβαίνω.
    1) Αν η αριστερά (όπως και να εκφράζεται αυτή- ίσως θα ήταν καλύτερα να λέγαμε «η μη δεξιά»),θεωρηθεί σαν ηγέτιδα δύναμη της κοινωνίας και άρα σαν υπεύθυνη για την πορεία της, τότε θα μπορούσαμε να της αποδίδαμε τέτοιες ευθύνες. Όμως:
    α) Η αριστερή αντίληψη ήταν υπό δίωξη επίσημα από το 1913 («Το 1913 η εφαρμογή του μέτρου της εκτόπισης επεκτάθηκε με νόμο στα νεοκατακτηθέντα από τους βαλκανικούς πολέμους εδάφη και στράφηκε ιδιαίτερα κατά των σοσιαλιστών.» – ιστοσελίδα http://www.geocities.com/hliotro/gr/aistratis.htm).
    Το 1924 η κατάσταση χειροτερεύει: «Το 1924 η κυβέρνηση Αλέξ. Παπαναστασίου, του λεγόμενου και “πατέρα της Δημοκρατίας”, εξέδωσε το διάταγμα “Περί συστάσεως εν εκάστω νομώ επιτρόπων ασφαλείας”, με το οποίο καθιερώθηκε επίσημα κι απροσχημάτιστα η εκτόπιση για πολιτικούς λόγους.» (στην ίδια ιστοσελίδα).
    Μετά την ήττα της στον εμφύλιο και για τα επόμενα 30-35 χρόνια, η κατάσταση είναι τραγική:

    «Με την έναρξη του Εμφυλίου οι διώξεις παίρνουν μαζικό χαρακτήρα. Στο δίκτυο των νησιών εξορίας προστίθενται η Ικαρία και η Λήμνος, ενώ ιδρύονται οι φυλακές της Γυάρου και τα στρατόπεδα εξορίας στη Μακρόνησο, τη Χίο και το Τρίκερι.»… «Κατά την περίοδο που ίσχυε ο θεσμός των εκτοπίσεων, δηλαδή μεταξύ 1928 και 1971, χρησιμοποιήθηκαν συνολικά 29 νησιά του Αιγαίου ως τόποι εξορίας και φυλακής. Πρόκειται για τα νησιά: Άγιος Ευστράτιος, Αίγινα, Αλόννησος, Αμοργός, Ανάφη, Αντικύθηρα, Αντίπαρος, Γαύδος, Γυάρος, Θήρα, Ικαρία, Ίος, Κίμωλος, Κύθηρα, Λέρος, Λήμνος, Μακρόνησος, Μήλος, Νάξος, Πάρος, Σαμοθράκη, Σέριφος, Σίκινος, Σίφνος, Σκύρος, Τρίκερι, Φολέγανδρος, Φούρνοι, Χίος. Επίσης, για μικρότερο χρονικό διάστημα έχουν φιλοξενήσει μικρό αριθμό εξορίστων τα νησιά Άνδρος, Τήνος, Σύρος, Κύθνος, Μύκονος και Σκιάθος.
    Από τα παραπάνω νησιά το μεγαλύτερο πλήθος κρατουμένων δέχτηκαν η Μακρόνησος, η Γυάρος, ο Αϊ-Στράτης, η Ανάφη και η Ικαρία.»
    (Βέβαια η καταδίωξη των αριστερών δεν σταμάτησε καθόλου μέχρι την επίσημη κατάργηση του φακελώματος από το ΠΑΣΟΚ κάπου στα 1983, όχι πως μετά η αριστερά βρήκε ποτέ την ησυχία της, καθότι οι Πασόκοι δεν σταματούσαν να κυνηγούν κάθε φωνή που δεν συμφωνούσε με τις «σοσιαλιστικές» τους απόψεις.
    Πρέπει να παρατηρήσουμε επίσης ότι οι τελευταίοι εξόριστοι γύρισαν στα σπίτια τους το 1974.)
    β) Η αριστερά και οι αριστεροί δεν ήταν ποτέ στην εξουσία (με εξαίρεση ένα μικρό διάστημα που μετείχαν στην κυβέρνηση εθνικής ενότητας).
    2) Είναι αποπροσανατολισμός και ανευθυνότητα τουλάχιστον να της αποδίδουμε μομφή για πράγματα που δεν πρέπει.
    Αυτό ακριβώς έκαναν όσοι την καταδίωξαν.
    3)Μπορούμε να της κάνουμε κριτική όση θέλουμε, αλλά έλεος, η κάθε κυβέρνηση, με τι άραγε ασχολείται?
    Οι κοτσάνες για αριστερά άλλοθι κλπ να σταματήσουν παρακαλώ. Ποτέ και κανείς αριστερός δεν είπε να ανοίξουν τα σύνορα και να μπαίνει μέσα κάθε πικραμένος.
    Αλλά κανένας αριστερός δεν ανέχεται την καταπάτηση των ανθρώπινων δικαιωμάτων.
    Και σε τούτο -ευτυχώς- ξεχωρίζουν οι αριστεροί από κάθε μη αριστερό.

  80. ΓΙΩΡΓΟΣ Π said

    @ satyrikon :
    Περισσότερα για την εξορία στην ιστοσελίδα

    http://www.geocities.com/hliotro/gr/aistratis.htm

  81. satyrikon said

    @ΓΙΩΡΓΟΣ Π.
    Συμφωνώ με το σχόλιο σου για τις διώξεις της αριστεράς.
    Οι απόψεις που εκφράζω πιό πάνω δεν αναιρούνται απο αυτά που γράφεις.
    Αντίθετα , μπορώ να πώ οτι επιβεβαιώνεις οτι το λαικό αριστερό κίνημα- ο λαός- υπέστη τα πάνδεινα και κάποια στιγμή έχασε τ ο σημείο αναφοράς του-το όραμα του-.
    Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρξει σύγχυση-βοηθησε και το πασοκ σε αυτό- και αντιστροφή των αριστερών εννοιών.
    Η παραγωγή αντεστραμμένων ειδώλων που άρχισε επι πασοκ να διαμορφώνεται, σημερα έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις και ευνουχίζει την αρθρωση λογου-οραματος που να λαμβάνει υπόψη του και τις μεταλλάξεις που έχει υποστεί η κοινωνία σαν ζωντανός οργανισμός.

  82. ΓΙΩΡΓΟΣ Π said

    @ satyrikon :
    Ναι, αλλά να είμαστε ξεκάθαροι στην κατανομή των ευθυνών σχετικά με το ποιός έκανε ξέφραγο αμπέλι τη χώρα και την κοινωνία έρμαιο των δουλεμπόρων:
    1) Η δεξιά πολιτική
    2) ο άκρατος λαϊκισμός (Πασοκ & ΝΔ)
    Εργαλείο: Το λάδωμα (δια του οποίου όλοι έκλειναν τα μάτια)
    Όλα τα άλλα είναι προσχήματα για να δικαιολογούν τα παραπάνω.

  83. satyrikon said

    @ΓΙΩΡΓΟΣ Π
    Συμφωνώ μαζί σου..

  84. Μelsen said

    Σας ευχαριστούμε ειλικρινά για τα άρθρα που έχετε δημοσίευση. Για τις απόψεις που εκφράζετε, φυσικά και δεν είστε εσείς υπαίτιοι, ενώ για την μορφή, εχ, μπορούμε να σας κάνουμε κάποια ομαδική παρατήρηση. [….] Στην απάντησή μας, ο μοναδικός ισχυρισμός είναι η παρουσίαση της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, μακριά από τις επιρροές και τις επίσημες προπαγανδιστικές παγίδες του κάθε κράτους και κατά των παθιασμένων κραυγών από κάθε πλευρά και αν έρχονται.

    Από την άλλη, το άρθρο μας δεν μπορεί να είναι από την αρχή ως το τέλος μόνο «επιστημονικό» και ούτε από την αρχή ως το τέλος μόνο «πολιτικό». Σύμφωνα με το αντικείμενο της πολεμικής, εμείς κάποιες φορές θα αναφερόμαστε στα επιστημονικά επιχειρήματα και άλλες φορές θα εστιαζόμαστε στις πολιτικές στάσεις και ερμηνείες βάσει των γεγονότων και ντοκουμέντων. Θέλουμε να τονίσουμε ότι εξαιτίας της φύσης του, το άρθρο μας δεν μπορεί να αντιμετωπίσει όλη την τραγική ροή στην ιστορία των 1500 χρόνων και άνω των σχέσεων μεταξύ των νεοφερμένων που εισέβαλαν στα βορειοδυτικά Βαλκάνια, με χαρακτήρα και φιλοδοξία όλο και πιο έντονη, επεκτατική και του εγχώριου πληθυσμού που υποτάθηκε σ᾽ έναν μεγάλο, μίζερο και άνισο πόλεμο προς υπεράσπιση των πάτριων εδαφών.

    Στον χειρισμό μας, τον οποίο τον φανταζόμαστε ως μια απλή συνεργασία, εμείς θα αναφερθούμε μόνο σε μερικές σκέψεις του Σέρβου αρθογράφου, οι οποίες μας φάνηκαν περισσότερο αναγκαίες, όχι τόσο για την αλβανική αντίληψη, όσο για την ξένη αντίληψη, μη πληροφορούμενη ή κακοπληροφορούμενη, αρχικά την ελληνική και σέρβικη, φυσικά όσο παρακολουθούν (όπως συμβαίνει στην πραγματικότητα) την ηλεκτρονική μας πολεμική. Μπαίνουμε στο θέμα.

    1. Εσείς λέτε ότι έχετε 1000 χρόνια που έχετε έρθει σ᾽ αυτά τα εδάφη, όπου είστε σήμερα και σ᾽ αυτά που ονειρεύεστε να πάρετε αύριο, αλλά που ήταν δικά σας.

    Κατ᾽ αρχάς, σας εκφράζουμε την δυσαρέσκειά μας που δεν γνωρίζετε την ιστορία σας. Δεν έχετε 1000 χρόνια, αλλά 1400-1600 χρόνια. (Δηλαδή, είμαστε τόσο έντιμοι που σας επιστέφουμε ρέστα 400 – 600 χρόνια, τα οποία δεν έχετε υπολογίσει από την αμάθεια). Είναι παγκοσμίως γνωστό ότι οι Σλάβοι έχουν μεταναστεύσει στα Βαλκάνια και στην Ευρώπη τον 5-7 αιώνα μ.Χ. Αποδεχόμενοι, θέλοντας και μη, τον χρόνο που ήρθατε στα Βαλκάνια, παρ᾽όλες τις σέρβικες προπαγάνδες, ανά τους αιώνες έχει αποσκοπήσει να κατατροπώσει μια αλήθεια, η οποία αν ειπωθεί στον σέρβικο λαό θα ξετινάζει στον αέρα τα κακότροπα σοβινιστικά σχέδια, τα σχέδια διαμελισμού της σέρβικης εξουσιαστικής τάξης (αρχικά η αριστοκρατία) φεουδαρχική και τώρα η αστική. Εσείς προσωπικά, αλλά και οι άλλοι όπως Εσείς ή διαφορετικοί από Εσάς, έχετε σκεφτεί ποτέ να κάνετε εκείνη την φυσιολογική ερώτηση, η οποία γεννιέται στον άνθρωπο μόλις πατήσει το κατώφλι, μια ερώτηση που θα έλυνε τα τεχνητά προβλήματα που εσείς έχετε συσωρεύσει στην ιστορία; Η ερώτηση είναι:

    Πριν έρθετε εσείς εδώ, αυτά τα εδάφη κατοικούνταν ή η ζωή στα Βαλκάνια και στην Ευρώπη ξεκίνησε μόνο μετά την εισβολή των Σλάβων, αντίστοιχα των Σέρβων;

    Εάν ναι, ποιος ήταν αυτός ο πληθυσμός, πως λεγόταν και τι έγινε μετά την άφιξή σας; Πως σας παραχώρησε τα εδάφη της, εθελοντικά ως δώρο, «χαμογελαστά» ή αναγκάστηκε εκβιαστικά με τους τερατώδεις πολέμους να μετατοπιστεί προς το νότο, ολοένα και νοτιότερα;

    Γνωρίζετε κάποιο ιστορικό γεγονός για την συγκεκριμένη υπόθεση ή θα επαναλάβετε ανιαρά (και για σας τους ίδιους) τα έως τώρα παραμύθια;

    Και τώρα επιτρέψτε μας να σας υπενθυμίσουμε κάτι από την ιστορική αλήθεια. Λέμε κάτι, διότι η φύση του άρθρου, θέλοντας και μη, περιορίζει τις πλήρεις ιστορικές περιγραφές. Περίπου 2500 χρόνια πριν την άφιξή σας, δηλ. περίπου 4000 χρόνια πριν, όταν οι πρόγονοί σας σκαρφάλωναν ίσως στα δένδρα, σε κάποιο δάσος των Ουραλίων σ᾽ αυτά τα μέρη και μέχρι τα περίφημα εδάφη άνθιζε ο Δάρδανος πολιτισμός. Λέμε περίπου 4000 πριν και όχι περισσότερο, διότι θέλουμε να σας δώσουμε μόνο αναμφισβήτητα από κανέναν στοιχεία, αντιθέτως αποδεδειγμένα και αποδεκτά από την συντριπτική πλειοψηφία των ιστορικών και μελετητών, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα.

    Τέτοιο στοιχείο είναι η ενεργή συμμετοχή του Δάρδανου λαού στον ένδοξο πόλεμο της Τροίας (περίπου 1800 (?) π.Χ. για την υπεράσπισή της. Από τις μέχρι τώρα έρευνες είναι γνωστό ότι, ο πρώτος βασιλιάς της Τροίας λεγόταν Δάρδανος, από τον οποίο πήρε το όνομα και το στενό των Δαρδανελίων. Στο μέλλον μπορεί να ανακαλυφθεί κάποιος άλλος, πριν απ᾽ αυτόν, αλλά εμείς μιλάμε γι ᾽ αυτό που γνωρίζουμε και όχι γι᾽ αυτό που θα ανακαλυφθεί περαιτέρω. Υπάρχουν χιλιάδες γλωσσικές, αρχαιολογικές, πολιτισμικές, εθνογραφικές, τοπωνυμικές κλπ. αποδείξεις που βεβαιώνουν ότι ο αλβανικός λαός του Κόσσοβου είναι γενετικά κατιόντες των πασίγνωστων Δαρδάνων.

    Ιδίως η γλώσσα, η αρχαία Πελασγική γλώσσα, την οποία σήμερα μιλάνε οι Αλβανοί, είναι ένα αμετακίνητο βουνό, ένα τρανταχτό επιχείρημα κατά παρόμοιων αντιαλβανικών σκευωριών, καθώς και αντιιστορικών. Έχετε διαβάσει την Ιλιάδα; Έχετε παρατηρήσει το γεγονός ότι οι πολιορκητές, καθώς και οι περιφραγμένοι (ανάμεσά τους και οι Δάρδανοι) μιλάνε την ίδια γλώσσα, πως επικοινωνούσαν άνετα μεταξύ τους ο Αχιλλέας (Aqilehti), ο Πάτροκλος, ο Μενέλαος κ.α. από την μία πλευρά με τον Πρίαμο, Έκτορα, τον Πάρη κ.α. από την άλλη, παρ᾽ όλο που ήταν αντίπαλοι και από διαφορετικά μέρη, μακριά ο ένας από τον άλλο; Αυτό εξηγείται με το γεγονός ότι ήταν όλοι τους Πελασγοί και μίλαγαν την ίδια γλώσσα, την πελασγική.

    Χρειάζεται ακόμα πολύς καιρός να ξεκινήσει η διαδικασία διαγραφής των Πελασγών από το μεγαλειώδες δένδρο από το οποίο θα γεννιόντουσαν τα κατιόντα παιδιά τους, λαοί, γενετικά αδέλφια μεταξύ τους, Έλληνες, Ιλλυριοί, Θράκες, Μακεδώνες Δάκες -κλπ, Ετρούσκοι κ.α. Παρ᾽ όλο που έχουμε πολλά να πούμε, δεν μακρυγορούμε γι᾽ αυτό το γεγονός. Εμείς θέλουμε μόνο να σας γνωστοποιήσουμε συντροφικά (απλά ενημερωτικά) ότι ένας Έλληνας υπήκοος των σημερινών ημερών, ο ταλαντούχος μελετητής Αριστείδης Κόλιας, στα τραγούδια του Ομήρου στην Ηλιάδα και Οδύσσεια, έχει επιλέξει και ανακαλύψει 68 λέξεις, οι οποίες, τελείως φυσικά, χρησιμοποιούνται καθημερινά στην σημερινή αλβανική γλώσσα, σε κείνη την γλώσσα που μιλάνε ανά τους αιώνες οι Αλβανοί του Κόσσοβου.

  85. MARK said

    ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΟΒΟΥ. 22 ΑΠΟ ΤΙΣ 27 ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ Ε.Ε ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ.

  86. ΓΔΚΠΔ said

    Αλλιώς; Τι θα γίνει αν δεν το κάνει; Θα αγανακτήσετε και δε θα θέλετε να μας ξαναδείτε, θα φύγετε άρον άρον για την πατρίδα σας ή θα διαλέξετε μία από τις 22 αναπτυγμένες αυτές χώρες για να μεταναστεύσετε; (Αμήν και πότε)

  87. giannis said

    gia sas mpori na mou pi ..kapoios…poios exei ftiaxi auto to xarti..kai exoun grapsi ta fyram…makedonia…mou anebike i piesi….

Αφήστε απάντηση στον/στην ΓΙΩΡΓΟΣ Π Ακύρωση απάντησης